به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برگزاری بازی‌‌های بارسا با مایورکا و لگانس پشت درهای بستهلالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ (۱:۰۹) (۴۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


روز گذشته لالیگا برای پیشگیری از شیوع کروناویروس، لزوم اجرای اقدامات تعیین شده از سوی مقامات ورزشی اسپانیا را اعلام کرد. در این خبر به تشریح بخشی از این اقدامات که بی‌تردید باشگاه بارسلونا را نیز تحت شعاع خود قرار می‌دهد، خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لالیگا به طور رسمی اعلام کرد که با هدف پیشگیری از شیوع کروناویروس، (حداقل) بازی‌های دو هفته آینده لیگ‌های دسته یک و دسته دوم اسپانیا پشت درهای بسته برگزار خواهند شد. این تصمیم‌ تمام بازی‌های هفته‌های ۲۸م و ۲۹م این لیگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین بازی به تعویق افتاده ایبار و رئال سوسیداد در روز گذشته (سه‌شنبه) مشمول این قانون شد. در نتیجه بازی بارسا مقابل تیم‌های مایورکا در ورزشگاه سون مویکس و مقابل لگانس در نیوکمپ نیز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

دیدار بارسا و ناپولی نیز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد

شیوع خارج از انتظار کروناویروس در سراسر اروپا، رویدادهای ورزشی بسیاری را تحت شعاع قرار داده است. در همین راستا روز سه‌شنبه اعلام شد که دور برگشت دیدار بارسا و ناپولی از مجموعه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد، تصمیمی که بعد از هشدارهای جنرالیتات، دولت محلی کاتالونیا، اتخاذ شد.

علاوه بر این، بازی‌های سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان بین والنسیا و آتلانتا، پی‌اس‌جی و دورتموند و همچنین پنج‌شنبه شب لیگ اروپا بین سویا و رم، المپیاکوس و ولورهمپتون، و اینتر و ختافه همگی پشت درهای بسته برگزار شده و خواهند شد. در لیگ اروپا بازی بازل و اینتراخت نیز به تعویق افتاد.

در ایتالیا هم تمامی رویدادهای ورزشی داخلی تا ۳ آپریل لغو شده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: برگزاری بازی‌‌های بارسا با مایورکا و لگانس پشت درهای بسته
لغو شد


یکشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!