به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا به دنبال جذب پسر طلایی نیولز اولد بویزنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ (۱۹:۳۴) (۸۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: AS
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به گزارش موندو دپورتیوو، سران باشگاه بارسلونا در حال مذاکره برای خرید این هافبک جوان هستند؛ کسی که فوتبال حرفه‌ای خود را از آکادمی اولین باشگاه لئو مسی آغاز کرده است. در این خبر بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیولز اولد بویز به طور سنتی خط تولید بازیکنان بسیاری بوده و جوانان زیادی از طریق این باشگاه استعدادهای خود را به منصه‌ی ظهور رسانده‌اند. آکادمی این باشگاه آرژانتینی تاکنون بازیکنانی چون لئو مسی، گابریل باتیستوتا، خورخه والدانو، روبرتو سنسینی، مائوریسیو پوچتینو و دیگران را به عرصه فوتبال تقدیم کرده و اخیراً نیز جوان آینده‌دار دیگری را پرورش داده است: خوان اسفورزا. حال توجه باشگاه بارسلونا نیز به این هافبک جلب شده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا هم‌اکنون در حال مذاکره برای خرید این بازیکن ۱۸ ساله است، کسی که از سامینتو به نیولز پیوست و انتظار می‌رفت پیش از برگزاری رقابت‌های تونئو دی ویارگیو ۲۰۱۹ (تورنمنت سالانه جوانان که به دلیل لغو گسترده مسابقات ورزشی در ایتالیا به دلیل گسترش کروناویروس ممکن است امسال برگزار نشود) انتقالش به نیوکمپ اعلام شود.


اسفورزا، کاپیتان تیم زیر ۱۷ سال آرژانتین

اسفورزا هم‌اکنون کاپیتان تیم زیر ۱۷ سال آرژانتین است که پابلو آیمار هدایت آن را بر عهده دارد. او بازیکنی چپ پاست که به یکی از مهره‌های کلیدی تیم جوانان نیولز تبدیل شده و تا به حال ۱۶ بازی نیز برای آلبی‌سلسته انجام داده است. آرژانتین به همراه او به رقابت‌های کوپا سودامریکای ۲۰۱۹ راه یافت. او همچنین در جام جهانی زیر ۱۷ سال حضور داشت، تونمنتی که شاگردان آیمار تا مرحله یک هشتم نهایی آن پیش رفتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا به دنبال جذب پسر طلایی نیولز اولد بویز
امثال ریکی پویگ چی میشن این وسط؟


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۰۵)
 
MessiLona10
پاسخ به: بارسلونا به دنبال جذب پسر طلایی نیولز اولد بویز
نهایتا یکی در حد لوسلو میشه.درخشش اینا در حد جرقه اس


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۰۰)
 
Montazer_59
پاسخ به: بارسلونا به دنبال جذب پسر طلایی نیولز اولد بویز
هممم...
خیلیا هستن توی باشگاه خودشون یا باشگاه های دیگه خوبن ولی وقتی توی بارسا میان نمیتونن اونطور که باید خودشون رو نشون بدن و یا به سیستم تیم نمیخورن.بازیکن جوون خریدن خوبه ولی باید دید بدرد میخوره یا نه نباشه که بخرن ببینن هیچی از توش در نمیاد بیوفته روی دستشون ندونن چکارش بکنن


چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!