به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱:۵۴) (۱,۲۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


نیمه اول، بدون شک بهترین نمایش بارسا در ۳ فصل اخیر بود. بازی تهاجمی، پاس‌های موثر، و انواع و اقسام موقعیت‌ها که گریزمن و آرتور و مسی خودشان هم نفهمیدند که چطور گلشان نکردند! نیمه دوم فشار میزبان با استفاده از جو ورزشگاه بیشتر شد و بکش زیرش سنتی زیدان - ۲۴ سانتر در کل بازی! - چند باری دروازه بارسا را تهدید کرد، تا اینکه یک توپ مرده به تصادفی‌ترین شکل ممکن به تور دروازه بارسا چسبید. در ادامه مسی یک تک به تک دیگر را از دست داد تا در کمال تعجب ناامید‌کننده‌ترین شب دوران فوتبالش را سپری کرده باشد. بریتویت هم می‌توانست ناجی بارسا لقب بگیرد که دقت کافی را نداشت. با وجود این شکست، بازی درخشان تیم و پیشرفت فاحشی که نسبت به دوران والورده داشته، آن هم با وجود مصدومیت‌های فراوان و در مضیقه بودن نیمکت، نویدبخش روزهای بهتری پیش روی بارساست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nima.Kanani
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
واقعا افتضاح بودیم نیمه دوم
نیمه اول هم تا داخل محوطه میومدیم، بقیشو بلد نبودیم
جدا از بد بودن بازی تیمیمون، بازیکنا هم اصلا خوب نبودن، حتی تراشتگن پاساش اصلا خوب نبودن
به امید خدا بهتر میشیم و بازیا بعدی جبران میکنیم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۰۳)
 
reza124578
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
1. بی عرضگی و بی لیاقتی بوسکتس و جرارد پیکه که از اول گفتم و خواهم گفت که در حد و اندازه های بارسا نیستن اونا یه زمانی زیر سایه تعصب و جنگندگی کارلس پویل مخفی شده بودند و روزگار میگذروندن..
2. خریدهای ضعیف و به درد نخور بارسلونا که میره هرچی بازیکن پیر و زوار در رفته هستش رو میخره اونم خریدای رئال که ادم از هیکل و فیزیکشون حساب میبره چه برسه به بازیشون...
3. بی عرضگی و بی بخاری مربی که اصلا انگار اومده تماشای فیلم سینما ..از وجناتش معلوم بود که از اول شکست رو پذیرفته نه حرکتی نه گوشزد کردنی هیچی باز رحمت به اون والورده که با اون استیل خاصش میشست کنار زمین طوری متفکرانه بازی رو میدید که ادم میگفت این یارو یه چی بارش هست...در کل به نظر من باید گفت بدرود بارسلونای زمان اینیستا و ژاوی بدرود بارسای زمان خیلی های دیگه که عرضه نگه داشتنشون تو تیم رو نداشتند تا کار این تیم به اینجا کشید..


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۱۲)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

افسوس که بازی‌ای رو که می‌تونستیم با اختلاف ببریم با بی‌دقتی و بدشانسی باختیم. اما این بازی نویدبخش روزهای خوشیه. امیدوار باشین و با یه شکست تسلیم نشین.

باشه بشین تا روزای خوشت بیاد با این گاو چرون احمق نشسته رو نیمکت انگار داره فیلم میبینه حالا زیدان و ببین نود دقیقه کنار زمین به تیمش روحیه میده نیمه مربیانم که دیدیم زیدان چجوری پارش مرد این چوپونو حالا بشین برا خودت بگو. زیدان بکش زیرش بازی کرد


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۸:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

اقای ایمنی... با این برد رعال روحیه گرفت و مطمعنن لالیگا رو میبره و بارسا با این شکست رحیه اش کم شده و تو ادامه لالیگا متزلزل ظاهر میشه.... قهرمانی پر پر شد....

نه اصلا اینطور نیست. اولا رئال خیلی بعیده سیتی رو بزنه و حذف از لیگ قهرمانان روحیه‌شون رو نابود خواهد کرد. ثانیا این تیم به راحتی امتیاز از دست خواهد داد. ما فقط کافیه بتونیم بازی خوبمون رو به گل تبدیل کنیم.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۶:۳۱)
 
sina173
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
واقعا آقای مدیر الان اگه والورده بود ی متن میزاشتی که صفحه آب بشه... تعجب میکنم از این همه غرض ورزی.

آخه بازی دیشب بازی بود..واقعا افتضاح بود حداقل زمان اون گلابی نتیجه که میگرفتیم. بازی زیبایی هم نمیدیدیم انصافا . الان ی بازی نصفه و نیمه با ی نتیجه افتضاح.

باز بگین میراث والورده هست.. اینا همش بهونه است. بازیکن خلاق و جنگنده نداریم...

بگذریم....
بشینیم و منتظر شاهکار بعدی باشیم...
تا اون موقع بدرود..


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳:۰۸)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

افسوس که بازی‌ای رو که می‌تونستیم با اختلاف ببریم با بی‌دقتی و بدشانسی باختیم. اما این بازی نویدبخش روزهای خوشیه. امیدوار باشین و با یه شکست تسلیم نشین.

اقای ایمنی... با این برد رعال روحیه گرفت و مطمعنن لالیگا رو میبره و بارسا با این شکست رحیه اش کم شده و تو ادامه لالیگا متزلزل ظاهر میشه.... قهرمانی پر پر شد....


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۰۷)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

افسوس که بازی‌ای رو که می‌تونستیم با اختلاف ببریم با بی‌دقتی و بدشانسی باختیم. اما این بازی نویدبخش روزهای خوشیه. امیدوار باشین و با یه شکست تسلیم نشین.

اقای ایمنی... با این برد رعال روحیه گرفت و مطمعنن لالیگا رو میبره و بارسا با این شکست رحیه اش کم شده و تو ادامه لالیگا متزلزل ظاهر میشه.... قهرمانی پر پر شد....


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۰۷)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
esn.sh.gh نوشته:

اگه دقت کرده باشید نیمه اول بازی در تعادل بود نه بارسا با اون همه موقعیت سر بود نه رئال.اما در نیمه دوم فشار و پرس رئال بیشتر شد و بعد از تعویض آرتور ویدال و اومدن اون برایتویت بی عرضه و جاموندنش از وینیسیوس، با اشتباه مهلک پیکه به گل رسیدند .ضعف و ناتوانی هافبک ها در حمله و انتقال توپ و تعویض های ناکارآمد سیتین احمق و نا امیدی مسی و بوسکتس از ادامه بازی این نتیجه تلخ رو رقم زد.

جا موندن بریتویت از وینیسیوس؟؟؟ یا خدا
مهاجم وسط باید بیاد پست دفاع راستو بازی کنه؟
مثله اینه که میگی مسی بی عرضه از بنزما جا موند.... معلومه جا میمونه خب....


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
افسوس که بازی‌ای رو که می‌تونستیم با اختلاف ببریم با بی‌دقتی و بدشانسی باختیم. اما این بازی نویدبخش روزهای خوشیه. امیدوار باشین و با یه شکست تسلیم نشین.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۰۳)
 
esn.sh.gh
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
اگه دقت کرده باشید نیمه اول بازی در تعادل بود نه بارسا با اون همه موقعیت سر بود نه رئال.اما در نیمه دوم فشار و پرس رئال بیشتر شد و بعد از تعویض آرتور ویدال و اومدن اون برایتویت بی عرضه و جاموندنش از وینیسیوس، با اشتباه مهلک پیکه به گل رسیدند .ضعف و ناتوانی هافبک ها در حمله و انتقال توپ و تعویض های ناکارآمد سیتین احمق و نا امیدی مسی و بوسکتس از ادامه بازی این نتیجه تلخ رو رقم زد.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۱:۲۵)
 
esn.sh.gh
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Davarpanah نوشته:

مشکل میدونید از کجاست؟ مشکل از اینه که تیم هفتا موقعیت صد درصد درست میکنه و هر هفتا رو از دست میده،یه گوساله مثل پیکه از اینور یه گل تقدیم به رئال میکنه ده دقیقه بعد موقعیت صد درصد میرینه،مشکل مسیه که دو تا تک به تک خراب میکنه با اینهمه ادعا،به نظرم تیمی که هف هشتا موقعیت فوق خطرناک ایجاد کنه قویه و از لحاظ تاکتیتکی مشکلی نداره بلکه اگه مسیم بی عرضه نمیشد برده بودیم

با وجود باخت هیچی از ارزش بازیکنان مون کم نمیشه،به قول دوستان این مربیه که نمیتونه از بازیکن بازی بگیره.
مشکل اصلی بارسا هیئت مدیره و کادر فنی ضعیف و بی عرضه باشگاه هست نه بازیکنان


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۱:۱۵)
 
esn.sh.gh
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Shahinmoheb نوشته:

مسی 14 ساله که تو تیمه و سطح بالا بازی میکنه اما هر بازیکنی افت هم میکنه ولی با این وجود از همه بازیکنای رئال سرتره منتهی جایی که بازی میکنه و انتظاری که جناب ستین ازش داره با بازیش سازگار نیست. مسی کم مونده بیاد بین دو دفاع آخرمون توپ بگیره، خوشمون بیاد یا نه این مربی از والورده هم سطح پایین تره گویا مشکلی هست توی باشگاه بارسلونا که نمیتونه یا نمیخواد مربی سطح بالا استخدام کنه، این مربی با این سن و سال کجا مربی گری کرده؟ والورده هر چی بود 4 تا باشگاه معمولی مربیگری کرده بود.
مقصر اصلی باخت ها تیم مدیریتی هست و بعد کادر مربیگری چون این مسی طلاست ولی هر کسی عرضه بازی گرفتن ازش رو نداره والسلام

احسنت ،گل گفتی
مشکل اصلی مدیر باشگاه است که نمیتونه مربی در سطح انریکه رو برای بارسا پیدا کنه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۱:۱۰)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
مسی 14 ساله که تو تیمه و سطح بالا بازی میکنه اما هر بازیکنی افت هم میکنه ولی با این وجود از همه بازیکنای رئال سرتره منتهی جایی که بازی میکنه و انتظاری که جناب ستین ازش داره با بازیش سازگار نیست. مسی کم مونده بیاد بین دو دفاع آخرمون توپ بگیره، خوشمون بیاد یا نه این مربی از والورده هم سطح پایین تره گویا مشکلی هست توی باشگاه بارسلونا که نمیتونه یا نمیخواد مربی سطح بالا استخدام کنه، این مربی با این سن و سال کجا مربی گری کرده؟ والورده هر چی بود 4 تا باشگاه معمولی مربیگری کرده بود.
مقصر اصلی باخت ها تیم مدیریتی هست و بعد کادر مربیگری چون این مسی طلاست ولی هر کسی عرضه بازی گرفتن ازش رو نداره والسلام


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۰:۵۱)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
من نمیدونم چرا بعضیا گیر دادن به بازیکنا بخدا همین بازیکنا بزار برن یه تیم دیگه ببین چجوری بازی میکنن همین دیانگ که انقدر بهش فحش دادین موقعی که قراردادش با بارسا امضا شد همه تو کونتون عروسی بود کلی ذوق داشتین که دیانگ و ارتور میترکونن اونم بخاطر بازی های فوق العادش تو اژاکس و هلند جلو همین رعال بود اما حالا چی شد اینهمه فحش میخوره؟ همین دیانگ و بده دست گواردیولا ببین اینجوری بازی میکنه مربی باید بلد باشه از بازیکن بازی بگیره نه اینکه چهاتا هافبک ول کنی تو زمین بدون برنامه تیم بزرگ یه مربی بزرگ میخاد که جرات تعویض بازیکنای بزرگ و داشته باشه همه بازیکنا افت میکنن حتی مسی اما وقتی جرات نداری تعویضش کنی انتظار نداشته باشین اون تیم به جایی برسه ستین مربیه خوبیه اما نه برای بارسا بدرد تیمای کوچیک میخوره این احمق حتی حرف زدنم بلد نیست همون روز اول اوند وقتی گفت تا دیروز گاوداری بودم الان شدم مربیه بارسا همونجا فقط دعا کردم امسال به سرعت تموم بشه بره راحت بشیم از شرشون ایشالا لیگ قهرمانانم حذف بشیم تا به امید خدا همین تابستون بارتومعو هم گورشو گم کنه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۰:۴۷)
 
Davarpanah
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
مشکل میدونید از کجاست؟ مشکل از اینه که تیم هفتا موقعیت صد درصد درست میکنه و هر هفتا رو از دست میده،یه گوساله مثل پیکه از اینور یه گل تقدیم به رئال میکنه ده دقیقه بعد موقعیت صد درصد میرینه،مشکل مسیه که دو تا تک به تک خراب میکنه با اینهمه ادعا،به نظرم تیمی که هف هشتا موقعیت فوق خطرناک ایجاد کنه قویه و از لحاظ تاکتیتکی مشکلی نداره بلکه اگه مسیم بی عرضه نمیشد برده بودیم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱۰:۲۲)
 
Rezaunc
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
به نظر من تیتر مناسب این بازی "ویرانه ای به نام بارسا...." باید باشه.
تیمی که مدیر عاملش احمقی به نام بارتومئو باشه- ضعف جسمانی و نبود بدنسازی مناسب بازیکنا رو اسیر مصدومیت کنه- این همه مدت زیر نظر یه ابله به نام والورده باشه و تنها واکنش هیات مدیره این جمله باشه "ما حمایت میکنیم" کسی که حتی به خاطر ناتوانی در گرفتن بازی از بازیکنی مثل کوتینو، از تیم فراریش بده-افرادی مثل بواتنگ رو جذب کنه- عدم قاطعیت مدیریت مربی به صورتی که دغدغه هامون این بود دمبله کمتر فست فود بخوره و واسه تمرین ها خواب نمونه و ......
اینکه این مدت هنوز بارسا تونسته سر پا بایسته فقط نبوغ مسی بوده!! ولی دیشب تو فرمش نبود و دیدیم این فاجعه رخ داد.
بارسا رو فقط یک مدیریت حرفه ای و دلسوز و مربی رده بالا میتونه از این شرایط در بیاره. کسی مثل گواردیولا که به فلسفه بارسا پایبند باشه و خودش صاحب سبک باشه و بتونه اون فلسفه رو مدام به روز رسانی کنه، نه مثل کسی مثل ستین که به سبک قدیم پایبنده، سبکی که دیگه مقابله با اون برای تیمهای رده پایین هم رو شده!! متاسفانه فوتبالی که داریم ارایه میدیم خیلی نا امیدانه و بی هدف و قدیمی و بدون خلاقیت و غافلگیری هستش
شرایط الان بارسا مثل رئال بعد از سولاری هستش که اومد و ی گوشه از گند لوپتگی رو جمع کرد تا تیم ی نفس بکشه و بعدش زیدان بیاد!! این فصل هم فقط حرص خودرن از دیدن بازی ها نصیبمون میشه و وقتی بازی سیتی رو میبینیم باید حسرت بخوریم و ته دلمون بلرزه که اگر از این مرحله لیگ قهرمانان بالا اومدیم جلو این تیما چیکار کنیم؟؟؟؟!!!!!!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۹:۵۵)
 
najieman
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
جناب ادمین گویا حافظه ضعیفی دارید. نه نیمه اول بهترین نمایش 3 فصل اخیر بود و نه این بازی ضعیفترین شب مسی.بارسا نیمه اول بهتر بود اما نیمه دوم اسیر تیم زیدان شده بود و بشدت تحت فشار بازی میکرد.در مجموع دو نیمه رئال برتر بود و ضعف خط دفاعی بوضوح مشهود بود. البته نبود هافبک واقعا توانمند باعث شد باز هم مسی عقبتر بازی کنه که باعث انحلال خط حمله شد.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۹:۱۶)
 
ALEXMASON
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
به نظر میاد هافبک های بارسا نمیدونن پستی که دارن به چه معنیه!
و اصلا قصد تغذیه کردن محاجم ها رو ندارن و تازه مسی بیچاره که هر فصل بیش از پنجاه گل میزد الان به خاطر ضعف این افراد مجبوره بیاد عقب حفظ توپ کنه یا بازی سازی علاوه بر خط دفاعی که قهوه ایه و خط هافبک هم که دیگه قهوه ایه تیره و خط حمله هم با یه گریزمان دکوری و مسی بیچاره که اومده عقب و لشکری از مصدومان


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۸:۵۷)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتیم و مسی ضعیف ترین فصلش بعد از زمان تاتا مارتینو رو داره سپری می کنه، بین ستین و والورده هیچکدام رو انتخاب میکنم دیشب این بنده خدا نمیدونم چرا لب خط نمیومد و واقعاً منفعل بود. این شیوه بازی چند بارم گفتم مثل شیوه بازی یونایتد فنخاله و بی فایدست. در هر صورت رئال مستحق برد بود و اصلاً با آقای ایمنی موافق نیستم. به قول دوستمون امیدوارم جلوی ناپولی حذف شیم وگرنه تیمی مثل بایرن مارو سلاخی میکنه. در آخر امیدوارم مدیریت عوض بشه و مدیریت جدید لاماسیا رو احیا کنه تا نهایت استعدادش نشه آنسو فاتی. واقعاً به لاماسیا احتیاج داریم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۸:۴۱)
 
مسعود.
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
لعنت به پیکه ی الاغ عوض اینکه بره تو پای مهاجم نگاش میکنه بچپونه تو گل.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۷:۴۹)
 
MessiLona10
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
این تیم به معنای واقعی بدون رهبر و کاپیتانه...کاپیتان باس تو شرایط دشوار و جو سنگین حداقل خودش قبل از بقیه بازیکنا روحیه اشو از دست نده و قیافه ماتم بگیره...تیم گل اولو میخوره همه هاج و واج همدیگه رو نگاه میکنن،گل دومو میخوره هیچ شور و هیجانی ایجاد نمیشه ، گل سومو میخوره گشادتر از قبل بازی میکنن...پویول جات خیلی خالیه...
من ر*دم دهن والورده که دقیقا بعد از فاجعه رم رفت رو اعصابم ولی مث اینکه شما از اون ور بام افتادین ،این ستین که ایقد محبوب دل شماس واسه بارسا مربی نمیشه چون فقط یه کپی کاره و چیزی از خودش نداره و نمیتونه گره بازی رو باز کنه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۵:۰۴)
 
marzeg
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

اصل اساسي موفقيت يه تيم فوتبال كه بنظر من چند برابر تاكيتك تيمي اهميت داره، مسئله آمادگي بدني بازيكنا و دوندگي زياد تيمه! به جرئت ميگم تيم ما از نظر بدني جزو ١٠ تيم اخر اروپاس! افتضاح افتضاح افتضاح ! امسال هيچ بازي نديدم كه توش فعال تر از تيم مقابل باشيم! اين ميزان از توپ لو دادن و عدم داشتن هرگونه برنامه اي براي خروج از پرس، يعني باخت و باخت و باخت! من كاري به موقعيت هايي كه در طول بازي داشتيم ندارم چون از اونور رئال هم كلي موقعيت خطرناك داشت كه مهم هم نيست از چه روشي ايجاد شدن! شما وقتي نتوني جلوي موقعيت سازي حريفتو بگيري و تيم مقابل ٢٤ بار بخواد اقدام به يه كار بكنه يعني كه يه جاي كارت ميلنگه! اين تيم تا وقتي دونده و جنگنده و پويا نباشه اميدي بهش نيست

اینقدر گفتم والورده خسته شدم
ولی این مورد هم حتی تقصیر والورده اس
حتی چندین بار تو مصاحبه هاش گفت به امادگی بدنی اهمیت نمیده و اعتقادی بهش نداره
در واقع پویا بودن تیم از نظر والورده مورد مهمی نبود...


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۵۴)
 
Gpi93
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

اصل اساسي موفقيت يه تيم فوتبال كه بنظر من چند برابر تاكيتك تيمي اهميت داره، مسئله آمادگي بدني بازيكنا و دوندگي زياد تيمه! به جرئت ميگم تيم ما از نظر بدني جزو ١٠ تيم اخر اروپاس! افتضاح افتضاح افتضاح ! امسال هيچ بازي نديدم كه توش فعال تر از تيم مقابل باشيم! اين ميزان از توپ لو دادن و عدم داشتن هرگونه برنامه اي براي خروج از پرس، يعني باخت و باخت و باخت! من كاري به موقعيت هايي كه در طول بازي داشتيم ندارم چون از اونور رئال هم كلي موقعيت خطرناك داشت كه مهم هم نيست از چه روشي ايجاد شدن! شما وقتي نتوني جلوي موقعيت سازي حريفتو بگيري و تيم مقابل ٢٤ بار بخواد اقدام به يه كار بكنه يعني كه يه جاي كارت ميلنگه! اين تيم تا وقتي دونده و جنگنده و پويا نباشه اميدي بهش نيست

موافقم!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۴۲)
 
rockstar
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
اصل اساسي موفقيت يه تيم فوتبال كه بنظر من چند برابر تاكيتك تيمي اهميت داره، مسئله آمادگي بدني بازيكنا و دوندگي زياد تيمه! به جرئت ميگم تيم ما از نظر بدني جزو ١٠ تيم اخر اروپاس! افتضاح افتضاح افتضاح ! امسال هيچ بازي نديدم كه توش فعال تر از تيم مقابل باشيم! اين ميزان از توپ لو دادن و عدم داشتن هرگونه برنامه اي براي خروج از پرس، يعني باخت و باخت و باخت! من كاري به موقعيت هايي كه در طول بازي داشتيم ندارم چون از اونور رئال هم كلي موقعيت خطرناك داشت كه مهم هم نيست از چه روشي ايجاد شدن! شما وقتي نتوني جلوي موقعيت سازي حريفتو بگيري و تيم مقابل ٢٤ بار بخواد اقدام به يه كار بكنه يعني كه يه جاي كارت ميلنگه! اين تيم تا وقتي دونده و جنگنده و پويا نباشه اميدي بهش نيست


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۳۵)
 
hadikarami
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

بارسا هافبک بازیساز میخواد
دیونگ و آرتور فقط کنترل توپ و پاسای نزدیکشون خوبه اما بازیساز نیستن ما یکیو میخوایم امثال اریکسن یا دیبروینه یا دیبالا که بتونن قشنگ مهاجما رو تغذیه کننن
این که نشد هی از این به آن از آن به این بدون بازی سازی و هدف که مسی مجبور بشه انقدر فاصله بگیره از پست اصلیش و همه بار بیافته رو دوش خودش .
امیدوارم مدیریت جدید بتونه با فکر و تناسب سنجی واسه تیم بازیکن بخره و مهمتر از خریدن بازیکن تو لاماسیا بسازه .

مدیریت فعلی؟
مگر مدیریت عوض بشه
دیگه این مدیریت ثابت کرده خائن هستن
شاید از پرز خط میگیرن


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۲۰)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
بارسا هافبک بازیساز میخواد
دیونگ و آرتور فقط کنترل توپ و پاسای نزدیکشون خوبه اما بازیساز نیستن ما یکیو میخوایم امثال اریکسن یا دیبروینه یا دیبالا که بتونن قشنگ مهاجما رو تغذیه کننن
این که نشد هی از این به آن از آن به این بدون بازی سازی و هدف که مسی مجبور بشه انقدر فاصله بگیره از پست اصلیش و همه بار بیافته رو دوش خودش .
امیدوارم مدیریت جدید بتونه با فکر و تناسب سنجی واسه تیم بازیکن بخره و مهمتر از خریدن بازیکن تو لاماسیا بسازه .


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۱۳)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یعنی تو بازی جنگ صدر جدول تو برنابئو باید فاتی یا بریتویت رو فیکس می ذاشت؟!

این بهترین ترکیبی بود که می شد چید و برای همینم نیمه اول انقدر خوب بودیم. موقعیتا رو می زدیم ۳-۰ می رفتیم رختکن و یه برد ۵-۶ گله دیگه داشتیم!

انقدر به نتیجه نگاه نکنین فقط!

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۰۷)
 
Gpi93
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

چهارتا هافبک بذاری تو ترکیب که هیچکدوم بازی بلد نیستن
باز دی یونگ کمی خوب بود
لعنت به بوسکتس و ارتور و ویدال

دی یونگ که افتضاح بود به همراه ویدال و بوسکتس. قشنگ تو نیمه دوم کلکسیونی از لو دادن توپ و پاس اشتباه راه انداخته بودن!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۰۷)
 
hadikarami
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

وقتی بازیکن افت میکنه مقصر مربیه که نمیتونه سطح بازیکن و بالا ببره اگه بوسکتس بد بازی میکنه جرات داشته باشه بندازتش رو نیمکت تا بخودش بیاد مگه یادتون رفته انریکه با پیکه چیکار کرد حتی با مسی و نیمار هر کدوم بد بودن تعویض میکرد یادمه هر سه تا تعویضشو کرد پیکه خاست بیاد رو نیمکت بشینه گفت برگرد گرم کن خودتو نه مثل این احمقا عرضه ندارن بازیکنی که بد بازی میکنه تعویض کن اونوقت انتظار دارین بازیکنا افت نکنن

موافقم
بازیکن بزرگ مربی بزرگ میخواد که نتونه برا مربی شاخ بشه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۰۶)
 
hadikarami
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
چهارتا هافبک بذاری تو ترکیب که هیچکدوم بازی بلد نیستن
باز دی یونگ کمی خوب بود
لعنت به بوسکتس و ارتور و ویدال


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۳:۰۵)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
وقتی بازیکن افت میکنه مقصر مربیه که نمیتونه سطح بازیکن و بالا ببره اگه بوسکتس بد بازی میکنه جرات داشته باشه بندازتش رو نیمکت تا بخودش بیاد مگه یادتون رفته انریکه با پیکه چیکار کرد حتی با مسی و نیمار هر کدوم بد بودن تعویض میکرد یادمه هر سه تا تعویضشو کرد پیکه خاست بیاد رو نیمکت بشینه گفت برگرد گرم کن خودتو نه مثل این احمقا عرضه ندارن بازیکنی که بد بازی میکنه تعویض کن اونوقت انتظار دارین بازیکنا افت نکنن


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۸)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

ارزش ترکیب اولیه بارسا ۳۰۰ میلیونه. نصف سیتی. خصومت شخصی با والورده نداشتم، با حماقتش مشکل داشتم، ولی حتی والورده هم اگه سیتی رو بهش می‌دادی قطعا انقدر افتضاح نتیجه نمی‌گرفت.

این چه منطقیه که یه مربی به خاطر ۱ امتیاز عقب افتادن از حریفش چوپونه، یه مربی با تیمی با ۲ برابر مهره ۲۲ امتیاز عقبه و مربیه؟! یه کم از چهارچوب‌های ذهنیت خارج شو و دنیای واقعی رو ببین و نظراتت رو بر اساس واقعیت بروزرسانی کن.

بعدم الان بالاخره نتیجه مهمه یا کیفیت بازی؟ الان یه امتیاز عقبیم آسمون به زمین اومده، ولی ۲۲ امتیاز عقب باشیم عیب نداره؟! تکلیفتون با خودتون مشخص نیست!

یک امتیاز از رعالی عقبی که یکی از بدترین رعال تاریخه خداکنه نرحله بعد به لیورپول یا یوونتوس یا حتی همون پاریس بخوریم تا سطح تیمتو ببینی چقدر افتضاح در گیر یک امتیاز نباشی کاری با والورده ندارم اون که کلا اسطوره بود برا خودش اما الکی از ستین تعریف نکن باختشو رو بدشانسی و این چیزا نزار این ادم در حد مربیگری بارسا نیست الان یه سوال اگه قرار باشو اخر فصل تو تصمیم بگیری از بین ژاوی و رونالد کومان و ستین بازم میگی ستین مربیه بارسا بشه؟


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۴)
 
Gpi93
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
marzeg نوشته:

نیمکت ضعیف جسارت رو از تیم بارسا گرفته...

آره واقعا از تیمی که نجات دهنده ش راکیتیچ باشه معلومه تکلیفش چیه!
لعنت بهت بارتومئو!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۳)
 
marzeg
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

من نمیدونم دیگه چه بازیکنیو میخاید داشته باشید دیبروینه کی تو سیتی شکوفا کرد یا برناردو سیلوا یا استرلینگ و کی متحول کرد اینا قبل از اومدن پپ چیکار میکردن؟ همه تیم ها ارزوی داشتن دونه دونه این هافبکای بارسارو دارن همین اژاکس فصل قبل مگه چه بازیکنایی داشت اونقدر جذاب بازی میکرد همین کلوپ بازی برگشت فصل قبل نه صلاح داشت نه فرمینو انقدر چس ناله بازیکن نزنین خاهشا رعال رو نیمکتش فقط یه مودریچ داغونو داره کیو داشت که هی بازیکن بازیکن میکنین وقتی کارلس پرزو انداخت بیرون که مسی یه بازیم استراحت نکنه همونجا فهمیدم اینم یه گوساله ایه مثل والورده

از هافبک های بارسا
فقط ارتور و دی یانگ و تا حدودی ویدال دارن خوب کار میکنن
راکیتیچ و بوسکتس که نابودن قطعا امثال فن د بیک و زیاش بهترن


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۲)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نیمه اول خیلی خوب بودیم. موقعیتای خیلی خوبی رو از دست دادن و واقعا از مسی انتظار نمی‌رفت اون موقعیا رو نزنه، خیلی حیف کردن. اگه نیمه اول جلو میفتادیم خیلی متفاوت میشد نتیجه.
نیمه دوم سر اشتباهات الکی مزخرف هی توپ لو دادیم و کنترل میدان رو از دست دادیم، رئال سریع بازی میکرد ولی واقعا برنامه درست حسابی نداشت، سانت میکردن توپ به یکی میرسید یکم می‌دویید شوت میکرد.
نیمه دوم خوب نبودیم ولی واقعا دو تا گلی که خوردیم مزخرف بودن.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۲)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بالاخره دنبال امتیازی یا بازی خوب؟! بابا تکلیفتو با خودت روشن کن.

والا الان بارسا هیچکدومو نداره نکنه بنظرت خوب بازی میکنیم از بد شانسی نتیجه نمیگیریم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۸)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این همه بازیکن داریم که تو دور حذفی لیگ قهرمانان از ۷ نفر نیمکت، ۴ نفر از بارسا ب ن؟ این اسمش این همه بازیکن داشتنه؟

این همه بازیکن یعنی سیتی که رو سکوشم بهترین بازیکنای جهان رو داره ولی اینطور گند زده!

من نمیدونم دیگه چه بازیکنیو میخاید داشته باشید دیبروینه کی تو سیتی شکوفا کرد یا برناردو سیلوا یا استرلینگ و کی متحول کرد اینا قبل از اومدن پپ چیکار میکردن؟ همه تیم ها ارزوی داشتن دونه دونه این هافبکای بارسارو دارن همین اژاکس فصل قبل مگه چه بازیکنایی داشت اونقدر جذاب بازی میکرد همین کلوپ بازی برگشت فصل قبل نه صلاح داشت نه فرمینو انقدر چس ناله بازیکن نزنین خاهشا رعال رو نیمکتش فقط یه مودریچ داغونو داره کیو داشت که هی بازیکن بازیکن میکنین وقتی کارلس پرزو انداخت بیرون که مسی یه بازیم استراحت نکنه همونجا فهمیدم اینم یه گوساله ایه مثل والورده


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

به چی باید نگاه کنیم به پاسهای الکی و بی هدف دلیل نمیشه دوتا موقعیت نیمه اول خراب کردیم نیمه دوم جر بخوریم بعد بیایم بگیم اگه اونا گل میشدن نتیجه یه چیز دیگه بود مرد حسابی سه امتیاز و به اگر نمیدن به نتیجه اخر بازی میدن

بالاخره دنبال امتیازی یا بازی خوب؟! بابا تکلیفتو با خودت روشن کن.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۶)
 
marzeg
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

دقیقا از همون بازی اول مشخص بود هیچ تفکری نداره اما همه تو کف ۱۰۰۰ تا پاس الکی بودن همین الان کلوپو بیار ببین حتی تو اولین بازیش تغییر رو تو تیم به وضوح احساس میکنی به اینا میگن مربی نه اینکه دوماه گذشته دقیقا همون سبک بازی فقط تعداد پاس بی هدف بیشتر

واقعا این همه خلق موقعیت رو نمیبینی؟ 😐😑
بازی های والورده خلق موقعیت 0 بود
همه اینا تو دو ماه اتفاق افتاده
والورده مالکوم داشت
کوتینیو داشت
دمبله و سوارز داشت
هیچ ضعف بازیکنی نداشت


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۳)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یعنی تو بازی جنگ صدر جدول تو برنابئو باید فاتی یا بریتویت رو فیکس می ذاشت؟!

این بهترین ترکیبی بود که می شد چید و برای همینم نیمه اول انقدر خوب بودیم. موقعیتا رو می زدیم ۳-۰ می رفتیم رختکن و یه برد ۵-۶ گله دیگه داشتیم!

انقدر به نتیجه نگاه نکنین فقط!

به چی باید نگاه کنیم به پاسهای الکی و بی هدف دلیل نمیشه دوتا موقعیت نیمه اول خراب کردیم نیمه دوم جر بخوریم بعد بیایم بگیم اگه اونا گل میشدن نتیجه یه چیز دیگه بود مرد حسابی سه امتیاز و به اگر نمیدن به نتیجه اخر بازی میدن


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

دقیقا از همون بازی اول مشخص بود هیچ تفکری نداره اما همه تو کف ۱۰۰۰ تا پاس الکی بودن همین الان کلوپو بیار ببین حتی تو اولین بازیش تغییر رو تو تیم به وضوح احساس میکنی به اینا میگن مربی نه اینکه دوماه گذشته دقیقا همون سبک بازی فقط تعداد پاس بی هدف بیشتر

اینکه تفاوتی نمی بینی مشکل از نگاه توه، و گرنه این تیم با تیم والورده زمین تا آسمون تفاوت کرده و تعداد پاس فقط یکی از تفاوتاشه!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

پپ بعد دوسال قهرمانی این فصل نتیجه نگرفته بارسا فقط دوتا بازیکناش ۲۵۰ میلیون می ارزه یکیشون که قاطیع باقالیاست یکم که وقتی تو زمینه تیم ده نفرست
لابد گواردیولا مربی نیست ستین چوپون از اون بیشتر میفهمه دقیقا از حرفات متوجه شدم با والورده خصومت شخصی داشتی وگرنه اینم یه احمقی مثل اون
ای کاش ماهم ۲۲ امتیازبا صدر جدول فاصله داشتیم ولی مثل تیم پپ بازی میکردیم

ارزش ترکیب اولیه بارسا ۳۰۰ میلیونه. نصف سیتی. خصومت شخصی با والورده نداشتم، با حماقتش مشکل داشتم، ولی حتی والورده هم اگه سیتی رو بهش می‌دادی قطعا انقدر افتضاح نتیجه نمی‌گرفت.

این چه منطقیه که یه مربی به خاطر ۱ امتیاز عقب افتادن از حریفش چوپونه، یه مربی با تیمی با ۲ برابر مهره ۲۲ امتیاز عقبه و مربیه؟! یه کم از چهارچوب‌های ذهنیت خارج شو و دنیای واقعی رو ببین و نظراتت رو بر اساس واقعیت بروزرسانی کن.

بعدم الان بالاخره نتیجه مهمه یا کیفیت بازی؟ الان یه امتیاز عقبیم آسمون به زمین اومده، ولی ۲۲ امتیاز عقب باشیم عیب نداره؟! تکلیفتون با خودتون مشخص نیست!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۴۱)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
marzeg نوشته:

به نظرم انتظارت از مربی فقط تو دو ماه خیلی زیاده
اونم از مربی ای که مشخصه تفکرات داره ولی تجربه کار با تیم بزرگ نداره و نیازمند زمانه

دقیقا از همون بازی اول مشخص بود هیچ تفکری نداره اما همه تو کف ۱۰۰۰ تا پاس الکی بودن همین الان کلوپو بیار ببین حتی تو اولین بازیش تغییر رو تو تیم به وضوح احساس میکنی به اینا میگن مربی نه اینکه دوماه گذشته دقیقا همون سبک بازی فقط تعداد پاس بی هدف بیشتر


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۹)
 
marzeg
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Gpi93 نوشته:

نیمه اول بهتر از رئال بودیم ، موقعیت زیاد خراب کردیم درست حرفی توش نیست!
اما نیمه دوم اینقد داغون بودیم و راحت تحت فشار توپ لو میدادیم که حسابش از دستم در رفت. کاملا بی برنامه بودیم نیمه دوم و واقعا نگران کنندس این موضوع و میتونه بهمون ضربه بزنه!

نیمکت ضعیف جسارت رو از تیم بارسا گرفته...


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
من بهتون قول میدم این فصل قهرمانیم.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۷)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

گواردیولا ترکیب اصلیش ۶۰۰ میلیون یورو می ارزه و ۲۲ امتیاز از لیورپول عقبه! این تیم با این مهره ها دست پپ بود سهمیه اروپا هم نمی گرفت!

پپ بعد دوسال قهرمانی این فصل نتیجه نگرفته بارسا فقط دوتا بازیکناش ۲۵۰ میلیون می ارزه یکیشون که قاطیع باقالیاست یکم که وقتی تو زمینه تیم ده نفرست
لابد گواردیولا مربی نیست ستین چوپون از اون بیشتر میفهمه دقیقا از حرفات متوجه شدم با والورده خصومت شخصی داشتی وگرنه اینم یه احمقی مثل اون
ای کاش ماهم ۲۲ امتیازبا صدر جدول فاصله داشتیم ولی مثل تیم پپ بازی میکردیم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۷)
 
marzeg
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

حتی تیم های گواردیولا هم رو ارسال و کرنر برنامه دارن و از این روش استفاده میکنن اما بارسا حتی یدونه سانتر هم نمیکنه یدونه شوتم نمیزنه بابا تیم محلاتم میزاشتی تو زمین عرضه دوتا سانتر و دوتا شوت دارن این دیگه نیاز به فوق ستاره نداره هی میگین بازیکن نداره اینهمه بازیکن داره بارسا فقط کسی نیست از اینا بازی بگیره

به نظرم انتظارت از مربی فقط تو دو ماه خیلی زیاده
اونم از مربی ای که مشخصه تفکرات داره ولی تجربه کار با تیم بزرگ نداره و نیازمند زمانه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۶)
 
Gpi93
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نیمه اول بهتر از رئال بودیم ، موقعیت زیاد خراب کردیم درست حرفی توش نیست!
اما نیمه دوم اینقد داغون بودیم و راحت تحت فشار توپ لو میدادیم که حسابش از دستم در رفت. کاملا بی برنامه بودیم نیمه دوم و واقعا نگران کنندس این موضوع و میتونه بهمون ضربه بزنه!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۵)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

یعنی تو بازی جنگ صدر جدول تو برنابئو باید فاتی یا بریتویت رو فیکس می ذاشت؟!

این بهترین ترکیبی بود که می شد چید و برای همینم نیمه اول انقدر خوب بودیم. موقعیتا رو می زدیم ۳-۰ می رفتیم رختکن و یه برد ۵-۶ گله دیگه داشتیم!

انقدر به نتیجه نگاه نکنین فقط!

بازی ناپولی ضعف ستین مشخص میشه وقتی با ضدحملات سوراخ شدیم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۴)
 
marzeg
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
چندین موقعیت عالی رو گل نکردیم متاسفانه
تیم شدیدا از ضعف نیمکت رنج میبره
فعلا ایرادی به مربی وارد نیست دوستانی که نوک پیکان گرفتین سمت ستین فراموش نکنید دو ماه پیش دکتر والورده مربی این تیم بوده
مطمئنم اگر 1 دونه فقط 1 دونه از موقعیت های نیمه اول گل میشد شاهد این نتیجه نبودیم و نسخه رعال پیچیده میشد
راکیتیچ تابستون پیش رو باید از تیم بره واقعا سرطان تیم شده
اگر فروش راکیتیچ و ویدال منجر به خرید هافبک های بهتر بشه ضرر نکردیم
به امید موفقیت تیم در اینده و امتیاز از دست دادن رعال
فراموش نکنید 1 امتیاز اختلاف امتیازه و کلی بازی مونده
من به شخصه به تیم و مربی امیدوارم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

بحث اینه که کدوم ابلهی با ۴تا هافبک بازی میکنه وقتی فاتی و اون مارتین هستن؟

یعنی تو بازی جنگ صدر جدول تو برنابئو باید فاتی یا بریتویت رو فیکس می ذاشت؟!

این بهترین ترکیبی بود که می شد چید و برای همینم نیمه اول انقدر خوب بودیم. موقعیتا رو می زدیم ۳-۰ می رفتیم رختکن و یه برد ۵-۶ گله دیگه داشتیم!

انقدر به نتیجه نگاه نکنین فقط!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۱)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

والورده......................

والورده دمبل و کوتی رو داشت 4 هافبکه بازی میکرد تازه سوارز و مسی هم بودن.........


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۰)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

بحث اینه که کدوم ابلهی با ۴تا هافبک بازی میکنه وقتی فاتی و اون مارتین هستن؟

والورده......................


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
AmHosseini نوشته:

به نظرم خوب بودیم
ایرادی به ستین و نتیجه وارد نیست
من با توجه به شرایط تیم از نتیجه ناراحت نیستم
هافبک نداریم .. همشون دفاعی، بوسکتس خیلی کند شده و ویدالم به عنوان یه تعویضی برا وقتایی که نتیجه رو میخوایم نگه داریم خوبه،نه برای وقتایی که به دراوردن بازی نیاز داریم
درضمن گریزمان خوب نیست واقعا ... مسی هم که همش مجبوره هافبک باشه
ما در اصل امشب اصلا خط حمله نداشتیم
درضمن سمدو هم خیلی خوب بازی کرد
برایویت هم به نظرم اگه زودتر به بازی میومد میتونستیم فشار رو روی دروازه رئال نگه داریم
بعد گل اول تیم بی روحیه شد
فقط میتونم بگم لعنت به والورده برای ذهنیتی که برای کل تیم ساخت

لعنت به والورده تا ابد...


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

گواردیولا ترکیب اصلیش ۶۰۰ میلیون یورو می ارزه و ۲۲ امتیاز از لیورپول عقبه! این تیم با این مهره ها دست پپ بود سهمیه اروپا هم نمی گرفت!

بحث اینه که کدوم ابلهی با ۴تا هافبک بازی میکنه وقتی فاتی و اون مارتین هستن؟


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

حتی تیم های گواردیولا هم رو ارسال و کرنر برنامه دارن و از این روش استفاده میکنن اما بارسا حتی یدونه سانتر هم نمیکنه یدونه شوتم نمیزنه بابا تیم محلاتم میزاشتی تو زمین عرضه دوتا سانتر و دوتا شوت دارن این دیگه نیاز به فوق ستاره نداره هی میگین بازیکن نداره اینهمه بازیکن داره بارسا فقط کسی نیست از اینا بازی بگیره

این همه بازیکن داریم که تو دور حذفی لیگ قهرمانان از ۷ نفر نیمکت، ۴ نفر از بارسا ب ن؟ این اسمش این همه بازیکن داشتنه؟

این همه بازیکن یعنی سیتی که رو سکوشم بهترین بازیکنای جهان رو داره ولی اینطور گند زده!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

وقتی بازیکن نداره گه میخوره کارلس پرزو میندازه بیرون که حتی نمیتونه به مسی با ایبار استراحت بده وقتی دوتا بازی سخت تو خونه حریف داره همین بازیکنای داغون بقول خودت بوسکتس و گریزمانو بده دست کلوپ و گواردیولا ببین چجوری بازی میکنن زیدان فقط سانتر کرد برو بازیو ببین درست حیابی تعصبی حرف نزن چندتا شوت زد از پشت هیجده یکیو که ترشتگن از زیر طاق دراورد چرا حرف الکی میزنی گل اولش رو سانت بود یا پاس تو در و فرار وینیسیوس الان میگه سانسی گل شد اصلا گیری رعال ۲۴ تا که هیچ صد تا سانتر کرد نمیدونم ایرادش چیه یه تیم تاکتیکش اینه سانتر میکنه بلدی توام برو سانتر کن بلد نیستی بیخودی پونصد تا پاس بی هدف تو عرض نده بعدش اسمشو بزاری تاکتیک

ستین فقط یه چیزی دیده.خودش هم گفته خلاقیتی ندارم و فقط تقلید میکنم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

وقتی بازیکن نداره گه میخوره کارلس پرزو میندازه بیرون که حتی نمیتونه به مسی با ایبار استراحت بده وقتی دوتا بازی سخت تو خونه حریف داره همین بازیکنای داغون بقول خودت بوسکتس و گریزمانو بده دست کلوپ و گواردیولا ببین چجوری بازی میکنن زیدان فقط سانتر کرد برو بازیو ببین درست حیابی تعصبی حرف نزن چندتا شوت زد از پشت هیجده یکیو که ترشتگن از زیر طاق دراورد چرا حرف الکی میزنی گل اولش رو سانت بود یا پاس تو در و فرار وینیسیوس الان میگه سانسی گل شد اصلا گیری رعال ۲۴ تا که هیچ صد تا سانتر کرد نمیدونم ایرادش چیه یه تیم تاکتیکش اینه سانتر میکنه بلدی توام برو سانتر کن بلد نیستی بیخودی پونصد تا پاس بی هدف تو عرض نده بعدش اسمشو بزاری تاکتیک

گواردیولا ترکیب اصلیش ۶۰۰ میلیون یورو می ارزه و ۲۲ امتیاز از لیورپول عقبه! این تیم با این مهره ها دست پپ بود سهمیه اروپا هم نمی گرفت!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۷)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
حتی تیم های گواردیولا هم رو ارسال و کرنر برنامه دارن و از این روش استفاده میکنن اما بارسا حتی یدونه سانتر هم نمیکنه یدونه شوتم نمیزنه بابا تیم محلاتم میزاشتی تو زمین عرضه دوتا سانتر و دوتا شوت دارن این دیگه نیاز به فوق ستاره نداره هی میگین بازیکن نداره اینهمه بازیکن داره بارسا فقط کسی نیست از اینا بازی بگیره


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۶)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تیمی که ۲.۵ سال زیر دست والورده بوده، در حالی که از کمبود بازیکن رو نیمکتش بازیکن تیم ب می‌شونه، در حالی که کاپیتان دومش یه احمق تمام عیار مثل بوسکتس ه، در حالی که خرید ۱۲۰ میلیونیش در حد یه مهاجم آماتور بازی می‌کنه، و در حالی که بهترین بازیکن تاریخ بدترین شبشو داره، میره تو برنابئو ۵-۶ موقعیت مسلم گلزنی می‌سازه.

این یعنی درود به مربی که روی نیمکت نشسته. صد بازی اگر مثل اینم ببازه درود بهش. کاری که ستین با جنازه‌ای که والورده تحویلش داده کرده شایسته ستایشه.

وقتی بازیکن نداره گه میخوره کارلس پرزو میندازه بیرون که حتی نمیتونه به مسی با ایبار استراحت بده وقتی دوتا بازی سخت تو خونه حریف داره همین بازیکنای داغون بقول خودت بوسکتس و گریزمانو بده دست کلوپ و گواردیولا ببین چجوری بازی میکنن زیدان فقط سانتر کرد برو بازیو ببین درست حیابی تعصبی حرف نزن چندتا شوت زد از پشت هیجده یکیو که ترشتگن از زیر طاق دراورد چرا حرف الکی میزنی گل اولش رو سانت بود یا پاس تو در و فرار وینیسیوس الان میگه سانسی گل شد اصلا گیری رعال ۲۴ تا که هیچ صد تا سانتر کرد نمیدونم ایرادش چیه یه تیم تاکتیکش اینه سانتر میکنه بلدی توام برو سانتر کن بلد نیستی بیخودی پونصد تا پاس بی هدف تو عرض نده بعدش اسمشو بزاری تاکتیک


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۲۳)
 
AmHosseini
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
به نظرم خوب بودیم
ایرادی به ستین و نتیجه وارد نیست
من با توجه به شرایط تیم از نتیجه ناراحت نیستم
هافبک نداریم .. همشون دفاعی، بوسکتس خیلی کند شده و ویدالم به عنوان یه تعویضی برا وقتایی که نتیجه رو میخوایم نگه داریم خوبه،نه برای وقتایی که به دراوردن بازی نیاز داریم
درضمن گریزمان خوب نیست واقعا ... مسی هم که همش مجبوره هافبک باشه
ما در اصل امشب اصلا خط حمله نداشتیم
درضمن سمدو هم خیلی خوب بازی کرد
برایویت هم به نظرم اگه زودتر به بازی میومد میتونستیم فشار رو روی دروازه رئال نگه داریم
بعد گل اول تیم بی روحیه شد
فقط میتونم بگم لعنت به والورده برای ذهنیتی که برای کل تیم ساخت


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
با تعریف از ستین احساس میکنم باید شطرنج مالکانه نگاه کنم


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۸)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

راست میگی اینجاشو... معذرت... من تو بحث ازاد هم گگفتم ما داریم اضافی پاس میدیم... پاسکاری زیاد خوبه ولی نه که خسته کننده باشه.... چون پاسکاری زیاد یه خنثی کنننده داره و اونم پرس شدید و دفع 11 نفره هست که تو این بازی یا این 2 خنثی کننده باختیم....

بارسا باید دوتا سانتر حتی الکی هم شده بکنه دوتا شوت بزنه که تیم حریف یکم گیج بشه نه اینکه از اول تا اخر فقط پاس تو عرض یه صحنه نیمه دوم توپ دست بوسکتس بود پشت هیجده رعال جلوش یه فضای خیلی زیاد خالی باز هم توپو تو عرض به کناره برد جایی که شلوغ بود والا اینهمه فضا اماده برا رفتن به جلو و شوت زنی خب وقتی اینجوری بازی میکنی تیم حریفم خیالش راحته اینا شوت نمیزنن با خیال راحت دفاع میکنن


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۸)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
اقا کاش برتویت رو زود تر میاورد البته نه جای ویدال...... جای بوسکتس تا ویدال بره هافبک دفاعی باشه......... بد بازی نکرد بریتویت به نظرم...


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

زیدان همه جور تاکتیک داشت حتی در حد ضعیف اما تنوعش باعث سردگمی و غیر قابل پیشبینی شدنشون میشد هم شوت هم فرار تو عمق هم ارسال هم ضربات ایستگاهی هم کرنر اخرشم رو تاکتیک اصلی به گل رسیدن فرار وینیسیوس که تاکتیک اصلی رعال بود حالا چه شانسی یا غیر شانسی

چه تاکتیکی داشت؟ ۲۴ تا سانتر کردن! تیم اکبر میثاقیان انقدر سانتر نمی کنه! یعنی مشخصه زیدان تو تمرینات به بازیکنا میگه توپ دستتون اومد ۳ ثانیه وقت دارین بکشین زیرش!

گل از روی تاکتیک زدن؟‍‍! چه تاکتیکی جز ریختن همه توپا رو دروازه اجرا کردن؟


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
تیمی که ۲.۵ سال زیر دست والورده بوده، در حالی که از کمبود بازیکن رو نیمکتش بازیکن تیم ب می‌شونه، در حالی که کاپیتان دومش یه احمق تمام عیار مثل بوسکتس ه، در حالی که خرید ۱۲۰ میلیونیش در حد یه مهاجم آماتور بازی می‌کنه، و در حالی که بهترین بازیکن تاریخ بدترین شبشو داره، میره تو برنابئو ۵-۶ موقعیت مسلم گلزنی می‌سازه.

این یعنی درود به مربی که روی نیمکت نشسته. صد بازی اگر مثل اینم ببازه درود بهش. کاری که ستین با جنازه‌ای که والورده تحویلش داده کرده شایسته ستایشه.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۵)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

برادر رئال نیمه اول موقعیت نداشت؟بابا فقط یه دونه رو از رو خط گرفتیم که.

منم میگ اونی که داشتیم رو میزدیم...


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۴)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
زیدان همه جور تاکتیک داشت حتی در حد ضعیف اما تنوعش باعث سردگمی و غیر قابل پیشبینی شدنشون میشد هم شوت هم فرار تو عمق هم ارسال هم ضربات ایستگاهی هم کرنر اخرشم رو تاکتیک اصلی به گل رسیدن فرار وینیسیوس که تاکتیک اصلی رعال بود حالا چه شانسی یا غیر شانسی


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۴)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

همه این بازیکنارو بزار تو تیمای دیگه ببین چطور برات شوت میزنن مگه میشه تو این سطح از فوتبال بازیکنی شوت بلد نباشه دوتا سوت الکیم میزدن دفاع رعال بهم میریخت مگه رعال شوت زن داره الکی چهاتا شوت زدن فقط یدونه ایسکو تو چهاچوب بود بقیه همه تو درو دیوار اینا بخاطر دستورای مربیه وگرنه هم ارتور ویدال بلده شوت بزنه هم ارتور ملو

راست میگی اینجاشو... معذرت... من تو بحث ازاد هم گگفتم ما داریم اضافی پاس میدیم... پاسکاری زیاد خوبه ولی نه که خسته کننده باشه.... چون پاسکاری زیاد یه خنثی کنننده داره و اونم پرس شدید و دفع 11 نفره هست که تو این بازی یا این 2 خنثی کننده باختیم....


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

عالی.بکش زیرش با ۱۰۰۰ تا پاس الکی چه فرقی داره؟باز سانت شاید گل بشه.




دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۳)
 
sensi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
با این مربی و این رئیس باشگاه و این کادر فنی بارسال هر سال بدترمیشه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

نیمه اول قبول عالی بودیم
ولی چرا باس نیمه دوم اینقدر افتضاح باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لعنت به باعث و بانی این وضعیت که مدیریت باشه
انصافاً سوارز با اینکه بعضی اوقات دروازه خالیم خراب میکرد ولی الان کاملا میشه فهمید چه مهره تاثیر گذاری تو خط حمله تیم بود.

آره واقعا جاش خالیه.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

وقتی نزنی یجوری میزننت که نمیتونی پاشی......

برادر رئال نیمه اول موقعیت نداشت؟بابا فقط یه دونه رو از رو خط گرفتیم که.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۲)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

اخه هافبک شوت زن نداریم. یدونه کوتی بود که دکتر بایرن فروخش.......

همه این بازیکنارو بزار تو تیمای دیگه ببین چطور برات شوت میزنن مگه میشه تو این سطح از فوتبال بازیکنی شوت بلد نباشه دوتا سوت الکیم میزدن دفاع رعال بهم میریخت مگه رعال شوت زن داره الکی چهاتا شوت زدن فقط یدونه ایسکو تو چهاچوب بود بقیه همه تو درو دیوار اینا بخاطر دستورای مربیه وگرنه هم ارتور ویدال بلده شوت بزنه هم ارتور ملو


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۱)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
مسی سالی ۴۵ میلیون میگیره که به ایبار گل بزنه؟باید این جا بزنی بی غیرت.۱۵ میلیون دلار برای هر موقعیت امشب.عالی بودی داداش.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۱)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
وقتی نزنی یجوری میزننت که نمیتونی پاشی......


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۱۱)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

ارسال از کنارین شد بکش زیره زیدان که!

من نمیدونم این بکش زیرشو کی بهتون یاد داد تیم باید تاکتیکای متنوعی پیاده کنه زمانی که تاکتیک اصلی به بن بست خورد بتونه ازش کمک بگیره اینهنه تیما داره از رو ارسال و ضربات ایستگاهی و کرنر نتیجه میگیرن اونوقت بارسا وقتی میره به کناره ها یا کرنر میشه تیم حریف یه نفس تازه میکشه خیالش راحته


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۸)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

مرد حسابی نیمه دوم رعال پارمون کرد چی میگی بازیه خوب سه تا موقعیت نیمه اول نزدیم که رعالم موقعیت داشت درضمن فوتبال ۹۰ دقیقست نه ۴۵ دقیقه اینهمه هافبک یدونه شوت نزدن اونوقت میگی بازیه عالی ای تف به بازیه عالی که اینه

اخه هافبک شوت زن نداریم. یدونه کوتی بود که دکتر بایرن فروخش.......


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۷)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

وقتی انقدر خوب بازی کردیم و اون همه موقعیت تو برنابئو خلق کردیم این نتیجه برام خیلی دردناک نیست.

دردناک فقط اینه که در کمال شگفتی ببینم مسی مقصر اصلی باخت باشه...

مرد حسابی نیمه دوم رعال پارمون کرد چی میگی بازیه خوب سه تا موقعیت نیمه اول نزدیم که رعالم موقعیت داشت درضمن فوتبال ۹۰ دقیقست نه ۴۵ دقیقه اینهمه هافبک یدونه شوت نزدن اونوقت میگی بازیه عالی ای تف به بازیه عالی که اینه


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۵)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

بازی درخشان تیم وابی خدا مردم از خنده تیمی نه برنامه ای برای ارسال از کناره داره نه برنامه ای برای ضربات ایست گاهی نه برنامه ای برای کرنر نه برنامه ای برای شوت از راه دور فقط پاسکاری بی هدف این شد برنامه ؟
زیدان بکش زیرش بازی کرد؟ نمیفهمم سانتر کردن بده اونوقت هزار تا پاس تو عرض خوبه !!!!!!! زیدان حداقل میدونست تاکتیکش چیه خیلی خوبم اجرا کرد هم کرنر هم شوت از راه دور هم پاس توی عمق هم سانتر یجور میگی انگار از دروازه مینداخت برا مهاجما یکم منطق داشته باش بارسا با این چوپون هیچ گهی نمیشه لالیگا که پرید فقط خدا کنه ناپولی بارسارو حذف کنه تا بلکه از شر بارتومعو و این چوپون راحت بشیم کل تاکتیک بارسا انقدر پاس بدین تا یجوری توپ برسه به مسی بقیش حله

ارسال از کنارین شد بکش زیره زیدان که!


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۴)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

بازی درخشان تیم وابی خدا مردم از خنده تیمی نه برنامه ای برای ارسال از کناره داره نه برنامه ای برای ضربات ایست گاهی نه برنامه ای برای کرنر نه برنامه ای برای شوت از راه دور فقط پاسکاری بی هدف این شد برنامه ؟
زیدان بکش زیرش بازی کرد؟ نمیفهمم سانتر کردن بده اونوقت هزار تا پاس تو عرض خوبه !!!!!!! زیدان حداقل میدونست تاکتیکش چیه خیلی خوبم اجرا کرد هم کرنر هم شوت از راه دور هم پاس توی عمق هم سانتر یجور میگی انگار از دروازه مینداخت برا مهاجما یکم منطق داشته باش بارسا با این چوپون هیچ گهی نمیشه لالیگا که پرید فقط خدا کنه ناپولی بارسارو حذف کنه تا بلکه از شر بارتومعو و این چوپون راحت بشیم کل تاکتیک بارسا انقدر پاس بدین تا یجوری توپ برسه به مسی بقیش حله

عالی.بکش زیرش با ۱۰۰۰ تا پاس الکی چه فرقی داره؟باز سانت شاید گل بشه.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۴)
 
man&messi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
من هم با شما موافقم و به نظرم بازی خوبی ارائه دادیم ولی نیمه دوم به کل بد بودیم.
متاسفانه نبود سوارز که دوستان همیشه بهش انتقاد داشتن و من همیشه میگفتم یکی از مهمترین عناصر تیمه ،واقعا داره حس میشه. گریزمن باز هم توپ هارو از دست داد و به بازی بد خودش یه بازی دیگه اضافه کرد. دی یانگ اصلا خوب نیست(خیلی برام سخته اینو گفتن ولی واقعا این چند هفته به شدت خنثی کار میکنه). بوسکتس خوب بود ویدال عالی بود و حیف که ستین هم مثل والورده قدرشو نمیدونه و تعویضش میکنه....! پیکه هم بدشانسی آورد وگرنه توی دفاع عالی بود. آلبا افتضاح بود امشب و فاتی هم که به نظرم نهایتا یه بازیکن معمولی ازش دربیاد نه بیشتر چون واقعا شعور فوتبالی نداره اینو با هر چشمی میشه فهمید.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۳)
 
akbarimatin17
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
اگه بازی زیبا اینه که 90 دقیقه اینجوری بازی کنیم آخرشم ببازیم،میخام صدسال سیاه زیبا بازی نکنیم.این ستین دوزاری رو هم اخرفصل باس پرتش کنن بیرون.غیر از مالکیت توپ هییچ برنامه ای نداشت.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۳)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
الان ورزش سه زده برنابعو به بهشت تبدیل شد
اخه مردک به چیتون مینازین؟ 54 درصد بازی مال بارسا بود بهش میگین بهشت؟


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۲)
 
LionMessi
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
بازی درخشان تیم وابی خدا مردم از خنده تیمی نه برنامه ای برای ارسال از کناره داره نه برنامه ای برای ضربات ایست گاهی نه برنامه ای برای کرنر نه برنامه ای برای شوت از راه دور فقط پاسکاری بی هدف این شد برنامه ؟
زیدان بکش زیرش بازی کرد؟ نمیفهمم سانتر کردن بده اونوقت هزار تا پاس تو عرض خوبه !!!!!!! زیدان حداقل میدونست تاکتیکش چیه خیلی خوبم اجرا کرد هم کرنر هم شوت از راه دور هم پاس توی عمق هم سانتر یجور میگی انگار از دروازه مینداخت برا مهاجما یکم منطق داشته باش بارسا با این چوپون هیچ گهی نمیشه لالیگا که پرید فقط خدا کنه ناپولی بارسارو حذف کنه تا بلکه از شر بارتومعو و این چوپون راحت بشیم کل تاکتیک بارسا انقدر پاس بدین تا یجوری توپ برسه به مسی بقیش حله


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نیمه اول قبول عالی بودیم
ولی چرا باس نیمه دوم اینقدر افتضاح باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لعنت به باعث و بانی این وضعیت که مدیریت باشه
انصافاً سوارز با اینکه بعضی اوقات دروازه خالیم خراب میکرد ولی الان کاملا میشه فهمید چه مهره تاثیر گذاری تو خط حمله تیم بود.


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
کاش روند نیمه اول حفظ می‌شد..
نزنی هم می‌خوری، حتی اگه تیم بهتری باشی این قانون همیشه بوده


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۱)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نیمه دوم ستین رفت نشست نیمکت..... رونالدو که تو یوونتوس بود بیشتر از ستین جنب و جوش داشت........


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۰۰)
 
Montazer_59
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
نیمه اول عالی
نیمه دوم بد
دفاع تیمی بده هنوز و فقط سمدو خوب بود که اونم نیمه دوم از 70 به بعد خراب شد
بوستکس فاجع ترین بازیکن مثل همیشه
مسی داغون اصلا تمرکز نداشت بد بود
گریزمن هم نیمه دوم محو شد کلا
و کمبود بازیکن چیزی نیست که بشه ازش گذشت
بازی رو باختیم به دوتا گل مفت
یکیش که خورد به پای پیکه
دومی هم پای چپش خورد به پای راستش گل شد
حق ما باخت نبود منصفانه بخوایم بگیم
ولی خب فوتبال بازی منصفانه ای نیست و اگه نزنی میخوری


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱:۵۹)
 
coutinho7
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
مسی خان چی زدی حاجی؟

زمان والورده از لای انگش های راموس توپ رو رد میدادی میرفت دروازه....


وای مودم چی بگم..... من فقط این بازی رسانه ها اذیت میکنه...

این ستین هم رفتنیه صد درصد.........


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱:۵۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
تفاوت کیفیت والورده و ستین تو نیمه دوم مشخص شد.یکی منصوریان و یکی حمید استیلی


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی نزنی... [ رئال مادرید ۲ - بارسا ۰ ]
وقتی انقدر خوب بازی کردیم و اون همه موقعیت تو برنابئو خلق کردیم این نتیجه برام خیلی دردناک نیست.

دردناک فقط اینه که در کمال شگفتی ببینم مسی مقصر اصلی باخت باشه...


دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ (۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!