به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی: رئال مادرید vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۳۸) (۴۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها در صورت پیروزی در مصاف سخت و نفس‌گیر امشب، علاوه بر ثبت رکورد ۵ پیروزی متوالی لالیگایی در برنابئو، جایگاه خود در صدر جدول را با ۵ امتیاز اختلاف، تثبیت خواهند کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ال کلاسیکو برگشته است. به محض به گردش در آمدن توپ راس ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) در مادرید، برای ۹۰ دقیقه هم که شده، تمام ساکنان این کره خاکی، فارغ از غوغای روزمرگی خود، این دیدار را به نظاره خواهند نشست.

نمی‌توان به این زودی در مورد قهرمان لالیگا قضاوت کرد اما بی‌تردید نتیجه این بازی تاثیر شگرفی روی آن خواهد داشت. اگر بارسا بتواند یک پیروزی دیگر در سانتیاگو برنابئو کسب کند، با ۵ امتیاز اختلاف صدرنشینی خود را حفظ خواهد کرد. اگر مادرید پیروز شود، با یک امتیاز اختلاف، سکان صدرنشینی را در دست خواهد گرفت.

۵ پیروزی متوالی؟

برد ۱-۰ فصل گذشته در برنابئو، با تک گل دقیقه ۲۷ راکیتیچ، به طرز شگفت‌انگیزی ۴مین پیروزی متوالی در دیدارهای لالیگایی برنابئو را برای آبی و اناری‌ها به ارمغان آورد.

در این بازی، بارسا همچنین می‌تواند رکورد ۸ ال کلاسیکوی لالیگایی بدون شکست را ثبت کند؛ به عبارت دیگر رئال مادرید می‌تواند هشتمین ال کلاسیکوی لالیگایی بدون برد خود را تجربه کند.


این که کاتالان‌ها به دنبال کسب پنجمین پیروزی خارج از خانه خود در مادرید هستند، چندان عجیب نیست چرا که آن‌ها ستنینی را به عنوان سرمربی خود دارند که به خوبی می‌داند چطور باید این کار را انجام دهد.

او پیش از این ۳ بار حضور در برنابئو را به عنوان سرمربی تجربه کرده و هرگز شکست نخورده است. لاس پالماس، تحت هدایت او به تساوی چشمگیری دست یافت در حالی که بتیس ۲ بار با مسئولست ستین به این ورزشگاه رفته و هر دو بار پیروز شده است؛ آن هم بدون دریافت یک گل!

اخبار دو تیم

بهترین خبر برای آبی و اناری‌ها اتمام زودهنگام مصدومیت جوردی آلبا بود. ستین نتوانست بگوید که این مدافع صرف در ترکیب نخست قرار خواهد گرفت یا خیر اما نام او در لیست ۱۸ نفره تیم برای این بازی ثبت شده است. جرارد پیکه نیز که در دیدار هفته گذشته مقابل ناپولی با درد از بازی بیرون رفت، شرایط حادی نداشت و او هم به همراه سایر بازیکنان به مادرید سفر کرد.

لوئیز سوارز و عثمان دمبله هر دو دوران طولانی مدت مصدومیت خود را سپری می‌کنند در حالی که الکس کویادو و آنسو فاتی از تیم جوانان برای این بازی فراخوانده شدند.

مادرید ادن هازارد را تا پایان فصل در اختیار نخواهد داشت و رودریگو نیز از حضور در این بازی محروم است.


۵ دیدار اخیر دو تیم

۲۰۱۹/۱۲/۸؛ (لالیگا) بارسا ۰ - رئال مادرید ۰
۲۰۱۹/۰۳/۰۲؛ (لالیگا) رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ (راکیتیچ)
۲۰۱۹/۰۲/۲۷؛ (جام حذفی) رئال مادرید ۰ - بارسا ۳ (سوارز ۲، گل به خودی)
۲۰۱۹/۰۲/۰۶؛ (جام حذفی) بارسا ۱ (مالکوم) - رئال مادرید ۱
۲۰۱۸/۱۰/۲۸؛ (لالیگا) بارسا ۵ (کوتینیو، سوارز ۳، ویدال) - رئال مادرید ۱

آیا می‌دانستید؟

• بعد از تساوی ۰-۰ در نیوکمپ، بارسا اکنون یک بار دیگر این شانس را دارد که ۴۰۰مین گل ال کلاسیکویی خود را به ثمر برساند.

• مارتین بریتویت می‌تواند امشب اولین ال کلاسیکوی خود را تجربه کند، آن هم در جایی که اولین بازی خود در لالیگا را با پیراهن لگانس انجام داد.

• لئو مسی در ۵ ال کلاسیکوی اخیر بارسا (که شامل لیگ و جام حذفی می‌شود) هرگز موفق به گلزنی نشده است. سانتیاگو برنابئو ورزشگاهی‌ است که این ملی‌پوش آرژانتینی با ۲۱ گل زده در آن، برترین گلزن خارج از خانه در تمام ادوار لیگ محسوب می‌شود.

• مسی اگر در این دیدار بازی کند، ۴۳مین ال کلاسیکوی خود با پیراهن بارسا را تجربه خواهد کرد، یک بازی بیشتر از ژاوی. سرخیو راموس با یک بازی بیشتر، در این عرصه پیشتاز است.


• با ۹ گل زده در تمام رقابت‌ها، کریم بنزما هشتمین گلزن برتر رئال مادرید در ال کلاسیکوهای این تیم است. اما در ۷ دیدار اخیر خود مقابل بارسا هرگز موفق به گلزنی نشده است.

۵ بازی اخیر هر یک از دو تیم

لیگ‌ قهرمانان: رئال مادرید ۱-۲ منچستر سیتی
لیگ: لوانته ۱-۰ رئال مادرید
لیگ: رئال مادرید ۲-۲ سلتا
لیگ: اوساسونا ۱-۴ رئال مادرید
جام حذفی: رئال مادرید ۳-۴ رئال سوسیدار

لیگ قهرمانان: ناپولی ۱-۱ بارسا
لیگ: بارسا ۵-۰ ایبار
لیگ: بارسا ۲-۱ ختافه
لیگ: بتیس ۲-۳ بارسا
جام حذفی: اتلتیک بیلبائو ۱-۰ بارسا

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی: رئال مادرید vs بارسلونا
به امید خدا پیروزیم.


یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ (۲۱:۵۷)
 
AmHosseini
پاسخ به: پیش‌بازی: رئال مادرید vs بارسلونا
امیدوارم بازیو ببریم تا روحیه و اعتماد به نفس تیم و مربی بالا بره


یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ (۱۹:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!