به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آبی و اناری‌پوشانی که اولین حضور خود در برنابئو را تجربه خواهند کردال کلاسیکو
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳:۲۰) (۳۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


۶ تن از بازیکنان بارسلونا فردا شب، اولین ال کلاسیکوی خود را با پیراهن این تیم در ورزشگاه رئال مادرید تجربه می‌کنند. در این خبر از دیگر جوانب شگفت‌انگیز این ال کلاسیکو خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکشنبه شب بارسا با هدف تثبیت صدرنشینی خود در لالیگا و همچنین پیش افتادن از رئال مادرید به لحاظ پیروزی در ال‌ کلاسیکوهای خارج از خانه (۷۲-۷۲)، به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. لئو مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه سربازان کهنه‌کار این عرصه هستند اما بازیکنانی چون دی یونگ، گریزمن، بریتویت، جونیور فیرپو، نتو و آنسو فاتی تاکنون هرگز در ورزشگاه لاس بلانکوس‌ها برای بارسا باطی نکرده‌اند. حتی کیکه ستین هم اولین ال کلاسیکوی خود به عنوان سرمربی آبی و اناری‌ها تجربه خواهد کرد.

در بین این ۶ بازیکن تنها یکی از آن‌ها پیش از این، با پیراهن تیمی غیر از بارسا در برنابئو بازی نکرده است‌.

فرانکی دی یونگ: یک پیروزی بزرگ

دی یونگ اولین بازی خود در برنابئو را فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای آژاکس آمستردام انجام داد. این تیم هلندی در بازی رفت ۱-۲ شکست خورده بود اما در بازی برگشت اریک تن هاگ آن‌ها به پیروزی باورنکردنی ۴-۱ رساند، در آن بازی هافبک فعلی بارسا نیز قابلیت خود را به رخ دنیای فوتبال کشید. دی یونگ همچنین در اولین ال کلاسیکوی لالیگایی این فصل برای بارسا بازی کرد.

آنتوین گریزمن: ۴ گل در برنابئو

مجرب‌ترین بازیکن در بین ۶ بازیکن حاضر در این لیست. این مهاجم فرانسوی تاکنون مجموعاً ۱۵ بار در برنابئو بازی کرده که ۱۱ تای آن‌ها به همراه اتلتیکو مادرید بوده است و ۴ تای دیگر به همراه رئال سوسیداد. او همچنین طی این بازی‌ها ۴ بار گلزنی کرده است. مانند دی یونگ، او نیز در اوایل این فصل مقابل شاگردان زین الدین زیدان قرار گرفت - و ۸۲ دقیقه بازی کرد.


مارتین بریتویت: برنابئو، زمینی که به خوبی آن را می‌شناسد

خرید جدید بارسا، اولین بازی خود برای لگانس را در دور رفت یکی از بازی‌های جام حذفی در سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشت. او نتوانست در آن بازی گلزنی کند اما در دور برگشت در بوتارک این کار را انجام داد. این مهاجم دانمارکی یک بار دیگر در اوایل این فصل نیز بازی در برنابئو را تجربه کرد اما لگانس نتوانست نتیجه مثبتی از این دیدار کسب کند.

جونیور فیرپو: یک بازی و یک برد

این بازیکن دومینیکنی که از رئال بتیس به بارسلونا پیوست، تجربه پیروزی در برنابئو را دارد؛ او فصل گذشته به همراه این تیم آندولسی در این ورزشگاه بازی کرده است. در واقع فیرپو در سن ۲۴ سالگی، هنوز در ورزشگاه مادریدی‌ها شکست نخورده‌ زیرا آن دیدار تنها بازی او در برنابئو بوده است. پیش از آن بازی، فیرپو در بنیتو ویامارین با مادرید رو در رو شده بود که در آن دیدار، لاس بلانکوس‌ها به پیروزی رسیدند.

نتو: نیازمند یک پیروزی

دروازبان شماره ۲ بارسا این شانس را دارد که در دیدار یکشنبه شب برای پنجمین بار مقابل رئال مادرید بازی کند؛ سومین بار در برنابئو و اولین بار به عنوان بازیکن بارسا. این ملی‌پوش برزیلی در فصل‌های ۲۰۱۷/۱۸ و ۲۰۱۸/۱۹ به همراه والنسیا در این ورزشگاه بازی کرده که نتیجه این بازی‌ها نیز یک تساوی و یک شکست بوده است.

کیکه ستین: مقتدرترین حریف زیدان

کیکه ستین در این بازی به دنبال کسب سومین پیروزی خود به عنوان سرمربی در برنابئو خواهد بود. این مرد کانتابریایی تاکنون ۸ بار هدایت تیم‌های خود (بتیس و لاس پالماس) را در این ورزشگاه بر عهده گرفته است و تنها سرمربی‌ای است که توانسته ۲ بار در این ورزشگاه مادرید زیدان را شکست دهد.


آنسو فاتی: فرصتی برای تاریخ‌سازی

با تنها ۱۷ سال سن، این بازیکن جوان بارسا ب تاکنون این فرصت را داشته که مقابل رئال مادرید بازی کند (او جوان‌ترین فوتبالیست قرن بیست و یکم است که این کار را انجام داده است). او ۸ دقیقه در اولین ال کلاسیکوی لالیگایی این فصل (۱۸ دسامبر) در نیوکمپ بازی کرد. این یکشنبه، این مهاجم می‌تواند با حضور در مصاف برنابئو، یک لحظه تاریخی دیگر در کارنامه فوتبالی خود ثبت کند.

اگر چه او به علت اثبات قابلیت‌های خود اکنون بیشتر وقت خود را به همراه تیم اصلی سپری می‌کند اما رسماً هنوز بازیکن تیم جوانان است. در این زمینه، باید به این نکته اشاره کرد که هیچ یک از بازیکن بارسا ب تاکنون در برنابئو بازی نکرده‌اند، بنابراین حضور در بازی فرداشب، یک نقطه عطف دیگر را برای این مهاجم به ارمغان می‌آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: آبی و اناری‌پوشانی که اولین حضور خود در برنابئو را تجربه خواهند کرد
ببینیم فاتی میتونه بدرخشه یا نه


شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ (۱۹:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!