به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ال‌ کلاسیکوی مجرب‌ها!ال کلاسیکو
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸ (۱۶:۳۵) (۳۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا و رئال مادرید یکشنبه هفته پیش رو با یکدیگر رو در رو خواهند شد؛ در این ال کلاسیکو شاهد چهره‌های با تجربه زیادی خواهیم بود. به عبارتی تعداد قابل توجهی از بازیکنان دو تیم وارد دهه سوم زندگی خود شده‌اند: ۸ بازیکن از بارسا و ۷ بازیکن از رئال مادرید. در این خبر جزئیات این مطلب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در لیست ۳۰+ ساله‌های بارسا شاهد حضور جرارد پیکه (۳۳)، لئو مسی (۳۲) و سرخیو بوسکتس (۳۱) هستیم که مهره‌های اصلی تیم را تشکیل می‌دهند، در حالی که آرتور ویدال (۳۲) و راکیتیچ (۳۱) نیز می‌توانند در این لیست جای بگیرند. نتو (۳۰) که نیمکت‌نشین خواهد بود اما لوئیز سوارز (۳۳) و جوردی آلبا (۳۰) به علت مصدومیت در این ال کلاسیکو حضور به عمل نخواهند آورد.


اما تمام بازیکنان بالای ۳۰ سال رئال مادرید برای این ال کلاسیکو حاضر خواهند بود. لوکا مودریچ، با ۳۴ سال سن (متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۵) بزرگترین بازیکن سفیدپوشان است، در حالی که کاپیتان آن‌ها، سرخیو راموس نیز یک ماه دیگر (مارس) ۳۴ ساله خواهد شد. بنزما (۳۲)، کروس (۳۰) و همچنین مارسلو (۳۱) سایر بازیکنان بالای ۳۰ سال رئال مادرید هستند. مردان آلمانی و برزیلی مذکور هیچ یک در بازی چهارشنبه شب تیمشان مقابل منچستر سیتی حضور نداشتند.

بارسا، تیمی با میانگین سنی بالاتر

اگر چه لیست بازیکنان ۳۰+ سال بارسلونا به علت مصدومیت بازیکنانش کوتاه‌تر از رئال مادرید است اما حتی با وجود آنسو فاتیِ ۱۷ ساله، میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۷.۳ و میانگین سنی حریف، ۲۶.۶ سال ثبت شده است.


تنها بازیکنان زیر ۲۰ سال رئال مادرید رودیگو و وینیسیوس جونیور هستند اما رودریگو به علت محرومیت ال کلاسیکوی یکشنبه شب را از دست خواهد داد. فاتی نیز جوان‌ترین بازیکن بارسلونا محسوب می‌شود.

به امید تماشای یک ال کلاسیکوی دیدنی، البته با جاشنی پیروزی کاتالان‌ها.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: ال‌ کلاسیکوی مجرب‌ها!
ایشالا


جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۴۴)
 
Montazer_59
پاسخ به: ال‌ کلاسیکوی مجرب‌ها!
ان شاءالله می‌بریم


جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ال‌ کلاسیکوی مجرب‌ها!
به امید پیروزی.


جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸ (۱۸:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!