به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نزدیک‌ترین ال‌ کلاسیکوی سال‌های اخیر (ویدئو)ال کلاسیکو
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵:۴۰) (۳۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یکشنبه شب، بارسلونا و رئال مادرید در حالی به دیدار یکدیگر خواهند رفت که برای چهارمین بار طی ۲۰ سال اخیر، ال کلاسیکوهای برگشت خود در لالیگا را با امتیازاتی نزدیک به هم برگزار می‌کنند. در این خبر از عواملی که تماشای این ال کلاسیکو را جذاب‌تر می‌کند، خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا یکشنبه شب میهمان سانتیاگو برنابئو خواهد بود و مقابل رئال مادریدی قرار خواهد گرفت که طی ۴ ال کلاسیکوی اخیر خود در خانه شکست خورده‌ است‌‌. تیم‌های کیکه ستین و زین الدین زیدان ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) یکشنبه شب با یکدیگر رو در رو خواهند شد.

بعد از پیروزی بارسا مقابل ایبار (۵-۰) و شکست مادرید مقابل لوانته (۱-۰)، کاتالان‌ها اکنون صدرنشین جدول هستند، اما با تنها ۲ امتیاز بیشتر از لوس بلانکوس‌.


در حقیقت از سال ۲۰۱۵ تاکنون این دو تیم پیش از برگزاری ال‌کلاسیکو‌های برگشت در لالیگا هرگز تا این حد در جدول امتیازات نزدیک به یکدیگر نبودند. در ال‌کلاسیکوی ۲۲ مارس ۲۰۱۵ که در نیوکمپ برگزار شد، بارسا با تنها یک امتیاز بیشتر از مادرید، صدرنشین بود. کاتالان‌ها در آن دیدار به لطف گل‌های متئو و لوئیز سوارز با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسیدند و در انتهای فصل شاگردان لوئیز انریکه موفق به کسب ۳ گانه شدند.



آخرین ال کلاسیکویی که با امتیازات کاملاً یکسان دو تیم برگزار شد به سال ۲۰۱۰ باز می‌گردد؛ در آن بازی بارسا و رئال مادرید در برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند و بارسا به لطف گل‌های مسی و پدرو ۲-۰ به پیروری رسید. در انتهای فصل نیز کاتالان‌ها قهرمان لالیگا شدند.



دلایلی برای خوشبین بودن

۲۰ سال پیش، در فوریه سال ۲۰۰۰ رئال مادرید ۳-۰ پیروز مصاف ال کلاسیکو شد اما سه امتیاز این بازی برای قهرمانی در لیگ کافی نبود، چرا که دپورتیوو لاکرونیا آن‌ فصل از رقابت‌های لالیگا را با قهرمانی به پایان رساند.

در این میان یک آمار عجیب نیز در دست است. با تحلیل ۱۷ فصل اخیر در می‌یابیم زمانی که ال کلاسیکوهای برگشت لالیگا در مادرید برگزار شده‌اند، لوس بلانکوس‌ها هرگز موفق به کسب قهرمانی در آن فصل نشده‌اند (در لالیگا). این اتفاق تاکنون ۸ بار رخ داده که در ۷ مورد آن، بارسا در انتهای فصل قهرمان این لیگ شده است. آیا باز هم این اتفاق می‌افتد؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
akbarimatin17
پاسخ به: نزدیک‌ترین ال‌ کلاسیکوی سال‌های اخیر (ویدئو)
به امید پیروزی


جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸ (۰:۴۱)
 
Montazer_59
پاسخ به: نزدیک‌ترین ال‌ کلاسیکوی سال‌های اخیر (ویدئو)
ان شاءالله میبریم


پنج‌شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نزدیک‌ترین ال‌ کلاسیکوی سال‌های اخیر
به امید خدا پیروزیم.


پنج‌شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۴۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نزدیک‌ترین ال‌ کلاسیکوی سال‌های اخیر
تو ویدئوی اول چه سوتی‌ای داد نیمار -_-

لوچو

قهرمان میشیم


پنج‌شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!