به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بتیس vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ (۱۱:۱۱) (۲۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب کیکه ستین برای کسب ۳ امتیاز بازی بعدی لالیگا، به همراه شاگردان خود به ورزشگاهی خواهد رفت که آن‌ جا را به خوبی می‌شناسد! هر آنچه لازم است پیرامون این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک بازی مهم دیگر در پیش داریم! یکشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) بارسا درست ۳ روز بعد از خروج از جام حذفی با شکست ۱-۰ مقابل اتلتیک بیلبائو، با هدف بازگشت به صدر جدول لالیگا، در یک دیدار خارج از خانه به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

کیکه ستین امشب به باشگاهی بازخواهد گشت که قبلاً (۲ فصل اخیر) هدایت آن را بر عهده داشته است. علاوه بر این، جونیور فیرپو ۵ سال پیش از پیوستن به بارسلونا، در این باشگاه سویایی توپ می‌زد. اما این دو نفر تنها چهره‌های آشنایی نیستند که امشب در بنیتو ویامارین مشاهده خواهند شد. مارک بارترا و کریستین تیو، بازیکنان سابق بارسا نیز اکنون در بتیس بازی می‌کنند. کارلس آلنیا هم تا پایان این فصل به طور قرضی به این باشگاه پیوسته است. الکس مورنو، مدافع صرفی‌ست که دوران نوجوانی خود را بارسا سپری کرد.

اخبار تیم

لوئیز سوارز، عثمان دمبله و نتو همگی مصدومان بازی امشب بارسلونا هستند در حالی که جرارد پیکه به علت محرومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت. ایناکی پنیا، رونالد آرائوخو، ریکی پویگ و آنسو فاتی از بارسا ب نیز در لیست ستین هستند و آرتور ویدال بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت جزئی، به این بازی خواهد رسید.

لیست ۱۸ نفره

تراشتگن، سمدو، راکیتیچ، بوسکتس، ملو، مسی، لنگله، گریزمن، آلبا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، فیرپو، پنیا، ریکی پویگ، آنسو فاتی و آرائوخو.


۵ دیدار اخیر

۲۰۱۹/۰۸/۲۵؛ بارسا ۵ (گریزمن ۲، پرز، آلبا، ویدال) - بتیس ۲
۲۰۱۹/۰۳/۱۷؛ بتیس ۱ - بارسا ۴ (مسی ۳، سوارز)
۲۰۱۸/۱۱/۱۱؛ بارسا ۳ (مسی ۲، ویدال) - بتیس ۴
۲۰۱۸/۰۱/۲۱؛ بتیس ۰ - بارسا ۵ (راکیتیچ، مسی ۲، سوارز ۲)
۲۰۱۷/۰۸/۲۰؛ بارسا ۲ (مسی، روبرتو) - بتیس ۰

آیا می‌دانستید؟

• آنسو فاتی اولین بازی خود را در پیروزی ۵-۲ مقابل بتیس در اوایل همین فصل به نمایش گذاشت. او در دقیقه ۷۷م بازی به عنوان یار تعویضی کارلس پرز به میدان آمد.

• لئو مسی طی ۸ بازی مقابل بتیس، هر بار حدواقل ۲ بار گلزنی کرده است.

• حواستان به گل‌های زودهنگام باشد! بارسا و بتیس با ۸ گل زده در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی‌های خود در لالیگا، در این امر پیشتاز هستند.

• بتیس فصل گذشته در نیوکمپ پیروز شد اما این تنها برد آن‌ها طی ۱۷ بازی اخیرشان مقابل کاتالان‌ها بوده است.

• روبی، سرمربی بتیس، یکی از اعضای کادر فنی تیتو ویلانووا در بارسلونا بود. او در کارنامه حرفه‌ای خود، سابقه ۵ رویارویی با آبی و اناری‌ها را دارد اما هنوز هم به دنبال کسب اولین پیروزی خود مقابل این تیم است.

سایر بازی‌های این هفته لیگ

رئال مادرید ساعاتی پیش از شروع بازی بارسا و بتیس به مصاف اوساسونا خواهد رفت. ختافه با کسب پیروزی ۳-۰ مقابل والنسیا به جایگاه سوم صعود کرد و اتلتیکو مادرید با شکست خرانادا به جایگاه چهارم رفت، حداقل تا پیش از آغاز مصاف سویا و سلتاویگو در ساعت ۲۱:۰۰ (به وقت ایران) امشب.

۵ بازی اخیر هر یک از دو تیم

اتلتیک بیلبائو ۱-۰ بارسا (جام حذفی)
بارسا ۲ -۱ لوانته (لیگ)
بارسا ۵ -۰ لگانس (جام حذفی)
والنسیا ۲-۰ بارسا (لیگ)
ایبیزا ۱-۲ بارسا (جام حذفی)


ایبار ۱-۱ بتیس (لیگ)
ختافه ۱-۰ بتیس (لیگ)
رایووایکانو ۲-۲ بتیس (جام حذفی)
بتیس ۳-۰ سوسیداد (لیگ)
پورتوگالته ۰-۳ بتیس (جام حذفی)

سرمربی بتیس، روبی پیش از مصاف با بارسا اظهار داشت: «نبود پیکه معنایی خاصی ندارد زیرا آن‌ها در ابتدای همین فصل بدون مسی برابر ما قرار گرفتند و ۵-۲ ما را شکست دادند. آن‌ها از حذف شدن از جام حذفی عصبانی هستند اما ما در خانه خوب بازی می‌کنیم و می‌دانیم اکنون شانس شکست بارسا را داریم. من واقعاً می‌خواهم پیروز شویم زیرا تاکنون بارسا را شکست نداده‌ام. ما ستین را را خیلی خوب می‌شناسیم اما او نیز ما را می‌شناسد. اما این بدان معنا نیست که بازیکنان می‌دانند چطور می‌توانند در این بازی پیروز شوند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
sina173
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بتیس vs بارسا
با این روحیه ای که اینا دارن عملا هیچ کاره ایم ..............


یکشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ (۱۳:۴۹)
 
Montazer_59
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بتیس vs بارسا
بریم ببینیم چه کاره ایم


یکشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ (۱۱:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۴ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!