به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۱۱:۲۴) (۲۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا امشب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از حذف ایبیزا (۱-۲) و لگانس (۵-۰) شاگردان کیکه ستین اکنون برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، چالش بزرگی پیش رو دارند: مصاف با اتلتیک بیلبائو در سن مامس.

آشنایی با رقیب

لوس لئونس بعد از شکست اینترسیتی (۰-۳)، سستائو ریور (۰-۴)، الچه (۱-۱؛ ۴-۵ در ضربات پنالتی) و تنریف (۳-۳؛ ۲-۴ در ضربات پنالتی) به این مرحله از رقابت‌ها صعود کرده است‌.

تیم گایزکا گاریتانو با ۳۱ امتیاز اکنون در رده نهم لالیگاست و آخرین بازی خود در این لیگ را به ختافه (۰-۲) واگذار کرد.

در خانه اما عملکرد اتلتیک بیلبائو تقریباً فوق‌العاده و بی‌نقص بوده است؛ آن‌ها در ورزشگاه خود تنها یک شکست را - در روز هفتم بازی‌های لیگ مقابل والنسیا (۰-۱) - تجربه کرده‌اند.


در میان تمام تیم‌های لالیگایی، تنها اتلتیکو و رئال مادرید تاکنون کمتر از آن‌ها دروازه‌شان گشوده شده است.

برترین گلزن آن‌ها رائول گارسیا با ۶ گل زده است و بعد از او ایناکی ویلیامز و ایکر مونیاین هر کدام با ۴ گل قرار دارند.

آخرین دیدار دو تیم

آخرین باری که بارسا با اتلتیک بیلبائو رو به رو شد، به بازی افتتاحیه این فصل از رقابت‌های لیگ باز می‌گردد. آرتیز آدوریز با گل برگردان دیرهنگام خود ۳ امتیاز بازی را برای تیمش به ارمغان آورد.

بارسا تا به حال ۳۰ بار و بیلبائو ۲۴ بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شده‌اند و از این حیث پیشتاز هستند. آن‌ها همچنین ۸ بار در فینال این رقابت‌ها با یکدیگر رو در رو شده‌اند که بارسا ۶ بار و بیلبائو ۲ بار قهرمان شده‌اند.

آمار و ارقام

• لئو مسی عاشق گلزنی مقابل اتلتیک بیلبائوست. او تا به حال ۲۴ بار مقابل این تیم باسکی گل زده است. این تیم بعد از سویا، اتلتیکو مادرید، والنسیا و رئال مادرید پنجمین تیم حاضر در لیست قربانیان مورد علاقه مسی قرار دارد.

• این ملی‌پوش آرژانتینی تا به حال ۸ بار در جام حذفی مقابل لوس لئونس قرار گرفته و در ۶ تای آن‌ها گلزنی کرده است.


• کیکه ستین امشب برای نهمین بار به عنوان سرمربی و اولین بار به همراه بارسا با بیلبائو مواجه خواهد شد. طی ۸ ملاقات اخیر خود با این تیم، او ۱ برد، ۳ تساوی و ۴ شکست را تجربه کرده است.

لیست ۲۰ نفره

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور ملو، مسی، لنگله، گریزمن، آلبا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، فیرپو، پنیا، پویگ، کویادو، فاتی و آرائوخو.


سوارز، دمبله و نتو مصدومین بارسا برای این بازی هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارسا
بیلبائو، گربه سیاه بارسا تو اسپانیاااا


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ (۰:۳۸)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارسا
عمرا"..... فک می کنین بازی تموم شد؟؟؟ نخیر بازی تازه شروع شد... خوب یادمه حدود 6-5 ماه پیش که همه متعجب بودن از حمایت مسی و بقیه از والورده.... به شهادت آرشیو سایت گفتم مسی رو اسب لنگ شرط بندی کرده (ضرب المثل) و اینکه مسی با این کارش پایان خودشو جلو انداخت این حمایت عجیب مسی ازاین مربی و این مدیریت به مرور تبدیل به نفرت میشه....و زمانی خواهد رسید که به جبر زمانه همه اینا به تاپو توپ هم خواهند زد و .... کی؟ زمانیکه تضاد منافع بوجود بیاد... این چیزایی بود که منو خیلیای دیگه از عاشقای بارسا می گفتیم و همه مون هم خدا خدا می کردیم که ای کاش ماها اشتباه کنیمو اینجوری نشه ولی.... ولی این آتیش زیر خاکستر که دیر یا زود بیرون میومد و خیلی چیزارو با خودش نابود میکرد بنظر می رسه که بیرون زده...و حالا با اخراج نشدن آبیدال قطعا" مسی به 2 نتیجه خواهد رسید : 1- کل حرفهایی که آبیدال زده در واقع حرف دل بارتومئو بوده که از زبون آبیدال زده شده و واسه همین هم بارتومئو اخراجش نکرد 2-مسی به این نتیجه می رسه که به عنوان کاپیتان بارسا و بهترین بازیکن دنیا دیگه اون تاثیر گذاری گذشته رو روی تیم مدیریت و به مرور زمان بین بازیکنا نخواهد داشت و احساس میکنه که یه جریانی داره زیر پاشو خالی میکنه ... حالا با این شرایط من فکر میکنم در ادامه مسی از تمام قدرتش استفاده میکنه تا جایگاه خودشو توی بارسا تثبیت کنه و قطعا" اگه آبیدال قربانی نشه و نره شاهد یه جنگ شدید در درون باشگاه و قطعا" دو دستگی در تیم خواهیم بود اونم در شرایط فعلی که بارسا در ضعیف ترین حالت خودش قرار داره ، (نیمکت لرزان و کمبود شدید بازیکن به خصوص در خطوط جلو)که با ادامه این روند قطعا" اونی که ضربه می خوره بارساس


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۲۲:۳۹)
 
hadikarami
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارسا
خدا به داد برسه
لعنت بر بارتومئو
نباید از رفتن والورده خوشحال بود چون انگل اصلی هنوز در راس بارسلونا قرار داره و مشکلات به فوت خود باقی


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۲۱:۴۳)
 
saeed3103
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارسا
بارتومئوی کودن تا مسی رو فراری نده از بارسا دست برنمیداره
بارسارو نابود کردن رسما گورشونم گم نمیکنن


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۲۰:۲۹)
 
Montazer_59
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارسا
با این تیم درب داغون از نظر بازیکنی خدا به داد ستین برسه فقط


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۱۲:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بیلبائو vs بارسا
بازی خیلی سختیه. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. خدا رو شکر بازی خوب دیگه هست!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۱۱:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۳۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!