به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پایان تنش در بارسلوناآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۱۰:۲۳) (۴۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارتومئو روز گذشته (چهارشنبه) بعد از جدال رسانه‌ای کاپیتان و مدیر ورزشی باشگاهش، جلسه‌ای با هر دوی آن‌ها ترتیب داد و صلح را بینشان برقرار کرد. در این خبر روند و ماحصل این جلسه را برایتان تشریح خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از سه‌شنبه سختی که توسط مسی و آبیدال در بارسلونا سپری شد، با میانجی‌گری ریاست باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو این بحران پایان یافت.

مدیر ورزشی باشگاه، اریک آبیدال بعد از جلسه‌ دو ساعته‌ای که روز چهارشنبه با بارتومئو و معاون او، اسکار گرائو داشت، بنا شد در سمت خود باقی بماند. پیش از آن، بارتومئو با مسی نیز تلفنی صحبت کرده بود.

اکنون تنش‌ها پایان یافته و هدف اصلی، متحد ماندن است تا تیم بتواند در این فصل به اهداف خود برسد.

بازتومئو صبح دیروز با مسی و سپس با آبیدال صحبت کرد؛ او که به عنوان نماینده باشگاه در جلسه‌ای در بروکسل حضور داشت، کار خود را رها کرد و فوراً به بارسلونا بازگشت. به محض ورورش به این شهر، با آبیدال و گرائو جلسه‌ای ترتیب داد.


این جلسه به سود همه بود. هر کس نظر خود را گفت و در نهایت توافقی همگانی صورت گرفت.

آبیدال به عنوان مدیر ورزشی باشگاه در سمت خود باقی می‌ماند. در واقع او به همراه ساموئل اومتیتی برای تماشای بازی امشب به بیلبائو سفر خواهد کرد (این مدافع مجبور است به دلیل پرونده دادگاهی‌ای که با توجه به خسارت منزل قبلی‌اش دارد، دیرتر از سایر بازیکنان پرواز کند). بارتومئو نیز در سن مامس حضور خواهد یافت، اگر چه او هم دیرتر سفر خواهد کرد.

در هر صورت در حال حاضر هر گونه تنش و بحران از باشگاه بارسلونا فاصله گرفته و آرامش به اتمسفر نیوکمپ بازگشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: پایان تنش در بارسلونا
این 2 معنی داره:
1. بارسا بازیکن سالاری نمی کنه
2. مسی داره می ره


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ (۱:۳۰)
 
AmHosseini
پاسخ به: پایان تنش در بارسلونا
اتفاقا مطمنم اخر فصل یه شوک اساسی به تیم وارد میشه
یا خروج مسی
یا انتخابات دوباره
مطمنم مسی با خودش میگه بارسا یا جای منه یا بارتو
قول میدم


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ (۰:۳۶)
 
jamshid27
پاسخ به: پایان تنش در بارسلونا
عمرا"..... فک می کنین بازی تموم شد؟؟؟ نخیر بازی تازه شروع شد... خوب یادمه حدود 6-5 ماه پیش که همه متعجب بودن از حمایت مسی و بقیه از والورده.... به شهادت آرشیو سایت گفتم مسی رو اسب لنگ شرط بندی کرده (ضرب المثل) و اینکه مسی با این کارش پایان خودشو جلو انداخت این حمایت عجیب مسی ازاین مربی و این مدیریت به مرور تبدیل به نفرت میشه....و زمانی خواهد رسید که به جبر زمانه همه اینا به تاپو توپ هم خواهند زد و .... کی؟ زمانیکه تضاد منافع بوجود بیاد... این چیزایی بود که منو خیلیای دیگه از عاشقای بارسا می گفتیم و همه مون هم خدا خدا می کردیم که ای کاش ماها اشتباه کنیمو اینجوری نشه ولی.... ولی این آتیش زیر خاکستر که دیر یا زود بیرون میومد و خیلی چیزارو با خودش نابود میکرد بنظر می رسه که بیرون زده...و حالا با اخراج نشدن آبیدال قطعا" مسی به 2 نتیجه خواهد رسید : 1- کل حرفهایی که آبیدال زده در واقع حرف دل بارتومئو بوده که از زبون آبیدال زده شده و واسه همین هم بارتومئو اخراجش نکرد 2-مسی به این نتیجه می رسه که به عنوان کاپیتان بارسا و بهترین بازیکن دنیا دیگه اون تاثیر گذاری گذشته رو روی تیم مدیریت و به مرور زمان بین بازیکنا نخواهد داشت و احساس میکنه که یه جریانی داره زیر پاشو خالی میکنه ... حالا با این شرایط من فکر میکنم در ادامه مسی از تمام قدرتش استفاده میکنه تا جایگاه خودشو توی بارسا تثبیت کنه و قطعا" اگه آبیدال قربانی نشه و نره شاهد یه جنگ شدید در درون باشگاه و قطعا" دو دستگی در تیم خواهیم بود اونم در شرایط فعلی که بارسا در ضعیف ترین حالت خودش قرار داره ، (نیمکت لرزان و کمبود شدید بازیکن به خصوص در خطوط جلو)که با ادامه این روند قطعا" اونی که ضربه می خوره بارساس


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۲۲:۳۵)
 
Montazer_59
پاسخ به: پایان تنش در بارسلونا
همه آتیشا از گور تو بلند میشه،مردک ملعون
کی بشه رفتنت رو از این باشگاه ببینیم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۱۲:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پایان تنش در بارسلونا
خدا رو شکر. از آبیدال بعید بود واقعا چنین حماقتی!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ (۱۰:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!