به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در صورت نبود بند بازخرید، بارسلونا پرز را نخواهد فروخت!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۸ (۱۲:۳۰) (۳۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به نظر می‌رسد انتقال کارلس پرز به رم در حال رنگ باختن است زیرا بارسلونا تصمیم دارد تنها در صورت وجود بند بازخرید، به او اجازه خروج دهد. در این خبر بیشتر پیرامون این موضوع توضیح خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا خواستار گزینه بازخرید است و از طرفی ایتالیایی‌ها نمی‌خواهند چنین‌بندی در قراردادشان ذکر شود. آبی و اناری‌ها به مدیر برنامه‌های او، آرتورو کانالس گفته‌اند که با قرارداد فعلی موافقت نخواهند کرد. بنابراین تا روشن شدن این موضوع، پرز نمی‌تواند برای انجام آزمایشات پزشکی خود به رم برود. برای بارسلونا مهم نیست که او حتی در صورت نداشتن فرصت کافی برای بازی کردن، مجبور باشد در باشگاه بماند.

احتمال خروج پرز وقتی قوت یافت که در جریان تمرینات جمعه هفته گذشته، ستین به او گفت که رویش حساب نمی‌کند. عثمان دمبله تقریباً دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و سلامت جسمی خود را بازیابی کرده است؛ به همین دلیل بود که ستین شرایط را برای رد کردن این بازیکن جوان مهیا دید‌. او به پرز پیشنهاد بازگشت به تیم ب را داد و گفت برای رسیدن فرصت‌های بیشتر صبر کند.

در هر صورت فعلاً این انتقال منتفی به نظر می‌رسد اما قرار است تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای برگزار شود و طرفین مذاکره مجدداً به گفتگو بپردازند. بارسلونا به وضوح گفته که تنها در صورتی پرز می‌تواند برود که رم قبول کند‌بندی در قراردادش گنجانده شود که این اجازه را به بارسلونا بدهد در آینده او را بازگرداند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: در صورت نبود بند بازخرید، بارسلونا پرز را نخواهد فروخت!
چه عجب!


چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۸ (۱۵:۲۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: در صورت نبود بند بازخرید، بارسلونا پرز را نخواهد فروخت!
خوبه


سه‌شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۸ (۱۲:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!