به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیوستن آلخاندرو مارکز به یوونتوس و ورود ماتیوس پریرا به بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۸ (۲۳:۲۴) (۹۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarceloba.ir


این هافبک هجومی ۲۱ ساله تا اینجای فصل در لیگ دسته یک فرانسه برای دیژون توپ می‌زد. در این خبر از آخرین اخبار نقل و انتقالاتی بارسلونا مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با رفتن آلخاندرو مارکز از بارسا ب به یوونتوس و پیوستن ماتیوس پریرا از دیژون به جمع آبی و اناری‌ها به طور قرضی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰، حال به نظر می‌رسد بارسلونا تصمیم گرفته در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خودی نشان بدهد. در مورد دومین گزینه مطرح شده، باید خاطر نشان کرد که بند خرید دائم نیز در قرارداد او گنجانده شده است. پریرای ۲۱ ساله، که این فصل را در لیگ دسته یک فرانسه توپ می‌زد، آزمایشات پزشکی خود را روز جمعه پشت سر گذاشت و قرارداد جدیدش را در ورزشگاه یوهان کرویف در حضور سیلویو الیاس، مدیرمسئول بارسا ب و خوزه ماری باکرو، دبیر فنی باشگاه به امضا رساند.

ماتیوس پریرا دا سیلوا ۲۵ فوریه ۱۹۹۸، در سائو پائولو به دنیا آمد. او مدت‌ها تحت نظر بارسا بوده است؛ ابتدا در تابستان ۲۰۱۶ به امپولی در سری ب لیگ ایتالیا و سپس به طور قرضی به یوونتوس پیوست. بعد از پیوستن دائم به یوونتوس، مجدداً به طور قرضی راهی تیم‌های بوردو (لیگ ۱)، پارانا و در نهایت دیژون شد. با این حال در فصل ۲۰۱۸/۱۹ پریرا برای تیم جوانان یووه در سری سی لیگ ایتالیا بازی کرده و ۵ گل به ثمر رسانده است. او ۳ بار نیز برای تیم اصلی بازی کرد.

آلخاندرو مارکز اما جوانی‌ست که بعد از ۳ سال بارسلونا را ترک گفت. این مهاجم ونزوئلایی، از جاباک تراسا به تیم زیر ۱۹ سال آکادمی بارسا پیوست و در فصل ۲۰۱۷/۱۸ خود را به اثبات رساند. او در تیم زیر ۱۹ سال، در رقابت‌های لیگ و لیگ جوانان یوفا مورد استفاده قرار گرفت. مارکز در لیگ جوانان یوفا ۴ بار گلزنی کرد که دو تای آن‌ها در فینال مقابل چلسی (۳-۰) به ثمر رسیدند. رودند خوب پیشرفت او باعث شد در همان فصل به بارسا ب راه یابد. این مهاجم برای تیم زیر ۱۹ سال مجموعاً ۱۹ گل در ۲۲ بازی به ثمر رساند: ۳ گل در لیگ جوانان، ۱۳ گل در لیگ و ۳ گل در جام حذفی.

او فصل گذشته همچنان عضوی از تیم زیر ۱۹ سال بود اما بخش اعظم فصل را به همراه بارسا ب گارسیا پیمنتا گذراند. او اولین گل رسمی خود - برای این تیم - را در آخرین بازی فصل ۲۰۱۸/۱۹ رقابت‌های لیگ به ثمر رساند و سپس برای فصل بعدی (۲۰۱۹/۲۰) به لیست اصلی بارسا ب اضافه شد. در این فصل از رقابت‌ها او مجموعاً ۱۱ بازی به نمایش گذاشت که در ۳ تای آن‌هه از ابتدا در ترکیب حضور داشت. بارسلونا برای او بهترین‌ موفقیت‌های فردی و ورزشی را آرزو می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: پیوستن آلخاندرو مارکز به یوونتوس و ورود ماتیوس پریرا به بارسلونا
یوونتوس همش داره از بارسا جوان می بره


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۳:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!