به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیست بارسا برای مصاف با والنسیااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۸ (۱:۰۵) (۲۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کیکه ستین ۱۸ بازیکن مورد نظرش را برای اولین آزمون سخت خود در مستایا، فراخواند. در این خبر علاوه بر تشریح این لیست از جزئیات آخرین تمرین تیم پیش از این دیدار خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ملاقات‌های بارسا با والنسیا در مستایا تقریباً همواره شامل گل‌ بوده است؛ آبی و اناری‌ها در هر ۱۲ سفر اخیر خود به این ورزشگاه، موفق به گشودن دروازه حریف شده‌اند. در واقع آن‌ها از سال ۲۰۰۶ تاکنون تنها ۲ بار نتوانستند در این ورزشگاه گلزنی کنند. بازیکن سابق بارسلونا، آلبرت سلادس اکنون هدایت خفاش‌ها را بر عهده دارد، کسی که به دنبال پایان دادن به شروع بدون شکست کیکه ستین در بارسلونا - بعد از پیروزی مقابل تیم‌های خرانادا و ایبیزا - خواهد بود. برای بازی مقابل والنسیا، ستین ۱۸ تن از شاگردان را فراخوانده است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، ملو، مسی، لنگله، گریزمن، آلبا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، فیرپو، پنه، کویادو و فاتی.


واگه و پرز به صلاحدید سرمربی و سوارز، دمبله و نتو به دلیل مصدومیت از این لیست خط خوردند.

آخرین تمرین در بارسلونا

تیم بعد از ظهر جمعه در زمین تیتو ویلانووای کمپ سیوتات اسپورتیووا تمرین کردند. تمام بازیکنان در دسترس تیم اصلی در کنار پنه، آرائوخو، مونچو، کایادو، پرز و فاتی از بارسا ب در این تمرین حضور داشتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!