به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: لویی بری به استون ویلا پیوستنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۸ (۱۹:۴۳) (۵۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این ستاره جوان بعد از تنها ۶ ماه حضور در لاماسیا، در ازای مبلغی حدود یک میلیون یورو به انگلیس بازگشت که در این خبر جزئیات قراردادش را شرح خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لویی بری بارسلونا را به مقصد استون ویلا ترک کرد. این باشگاه لیگ برتری ۱.۰۴۸.۰۰۰ یورو برای این مهاجم ۱۶ ساله پرداخت. او در تابستان ۲۰۱۹ از وست برومویچ آلبیون به لاماسیا آمد.


بری اولین بازی خود را ۱۲ اکتبر به نمایش گذاشت و مجموعاً در ۷ بازی حضور پیدا کرد. او در این ۷ بازی ۲ بار هم گلزنی کرد. او ۳ بار در لیگ جوانان یوفا از روی نیمکت به زمین آمد. روند سازگاری او با زندگی در اسپانیا آرام بود و سطحش به اندازه کافی برای پیوستن به تیم جوانان A بالا نبود. این باشگاه در نظر داشت او را به تیم ب بفرستد اما ظرفیت این تیم تکمیل بود.

در پایان بری تصمیم گرفت به خانه برگردد و سعی کند شانسش را در استون ویلا امتحان کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: رسمی: لویی بری به استون ویلا پیوست
حالا ببینین کی گفتم اگه همین بازیکن تو استون ویلا گل نکرد و مث آداما ترائوره که الان تو وولوز داره میدرخشه ، قیمتش فضایی نشد... انگار این بارتمگوه بی همه چیز ماموریت داره تمام استعدادا رو نابود کنه یا بده تیمای دیگه.... بی شرف حتی بخاطر فروش ترائوره و پابلو مورنو (یوونتوس) و گوهری مث ژاوی سیمونز (پی اس جی) حتی یه عذرخواهی هم نکرد .... ناراحتی من اینه که پرز حتی بازیکن بنجلش رو هم با روابط عمومی قوی و تیم وکلای قویی که داره به هزاران برابر میفروشه ، اونوقت ما ... ؟!!!!!!!! تنها اشتباه پرز نخریدن نیمار بود که از بس ناراحته ازین قضیه تو همین 1.5 سال گذشته 4 تا بازیکن زیر 20 سال برزیلی خریده که یکی بهتر از اون یکی ، اونوقت ما کلی حقوق میدیم به کلی استعدادیاب تو امریکاجنوبی که معلوم نیس چه غلطی میکنن؟ هر کی رو هم معرفی میکنن آقای بارتمگوه نمی دونم چرا نمی پسندشون؟؟؟؟ حقیقتا" من به همه چی این مدیریت شک دارم.....


جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۸ (۱۶:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رسمی: لویی بری به استون ویلا پیوست
از دیگر برکات دولت تدبیر و امید راسل و دوستان.


جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۸ (۱۵:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!