به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گریزمن و گلزنی در تمام رقابت‌هاآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۸ (۱۸:۵۰) (۲۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مرد فرانسوی با گلزنی در مصاف با ایبیزا، حال به اولین آبی و اناری‌پوشی تبدیل شده که در لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپر کاپ اسپانیا و جام حذفی فصل ۲۰۱۹/۲۰ گلزنی کرده است. در این خبر بیشتر پیرامون این رکورد حائز اهمیت خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دابل گریزمن مقابل ایبیزا نه تنها به بارسا برای صعود به دور بعدی جام حذفی کمک کرد بلکه خودِ او را به تنها بازیکنی در تیم بدل نمود که در هر ۴ رقابتی که بارسلونا در آن حضور دارد، گلزنی کرده است.

این مرد فرانسوی در حال حاضر، بعد از مسی (۱۴ گل) و سوارز (۱۱ گل) در جایگاه سوم برترین گلزنان تیم (در لیگ) قرار دارد. در لیگ قهرمانان، گریزمن مقابل بروسیا دورتموند گلزنی کرد در حالی که در سوپر کاپ اسپانیا مقابل تیم سابقش، اتلتیکو مادرید این کار را انجام داد.


با ستین، فرصت بازی برای همه

کیکه ستین در دو بازی نخست خود نشان داد که به تمام بازیکنان فرصت اثبات خودشان را می‌دهد تا بتوانند خود را به طور منظم در ترکیب اصلی جای دهند.

این سرمربی جدید مقابل خرانادا از ۱۴ بازیکن استفاده کرد و مقابل ایبیزا ۵ بازیکن دیگر به این لیست افزود. حال ستین به رکورد فرانک رایکارد در استفاده از بازیکنان متنوع در دو بازی نخست خود رسیده است. لوئیز انریکه و والورده هر یک در دو بازی ابتدایی‌شان به ۱۸ بازیکن فرصت دادند.

اولین‌ها در جام حذفی

نتو، فیرپو، دی یونگ و گریزمن ۴ خرید تابستانی بارسا بودند که هر چهار نفر اولین بازی خود در جام حذفی را (برای بارسا) مقابل ایبیزا به نمایش گذاشتند. آنسو فاتی و کارلس پرز نیز شرایط مشابهی داشته و از ابتدا در ترکیب بودند.

رقبای احتمالی در مرحله یک هشتم نهایی

روز جمعه ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت ایران) قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد و لیست هم‌گروهی‌های بارسا که ممکن است در دور بعد با یکی از آن‌ها مواجه شود، بدین شرح است: ساراگوسا، اوساسونا، سویا، اتلتیک بیلبائو، ویارئال، رئال سوسیداد، رئال مادرید، تنریف، والنسیا و خرانادا.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گریزمن و گلزنی در تمام رقابت‌ها
بچه کم کم داره راه می افته.


جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۸ (۱۵:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!