به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جلسه آبیدال و مندس با هدف گفتگو پیرامون آینده سمدو در بارسانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۸ (۱۹:۲۲) (۵۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا قصد دارد در پایان این فصل، بر خلاف تصمیمی که در تابستان سال گذشته گرفت، نلسون سمدو را به فروش برساند. در این خبر از شایعات پیرامون این موضوع خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آن زمان (تابستان گذشته) باشگاه این مدافع راست پرتغالی را به دلایل ورزشی خاصی نگه داشت اما این بار دلایل اقتصادی از اهمیت بیشتری نسبت به دلایل ورزشی برخوردارند، به علاوه این که ظاهراً اهداف ورزشی باشگاه نیز تغییر یافته است زیرا سمدو نتوانست روبرتو را نیمکت نشین کند!

به همین دلیل مدیر ورزشی باشگاه، اریک آبیدال با مدیر برنامه‌های این بازیکن، ژرژ مندس در دوبی ملاقات کرد؛ زمانی که مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در حال برگزاری بود - جایزه بهترین مدیر نامه سال ۲۰۱۹ نیز به مندس تعلق گرفت.

موضوع نخست این بود که طرفین معامله، راضی به انجام آن باشند. بارسا برای ایجاد یک تعادل نسبی در حساب‌های خود در پایان فصل، باید پول دریافت کند، خود این بازیکن نیز - در صورت خروج - قرارداد بهتری خواهد بست و فرصت بیشتری برای بازی کردن خواهد داشت. از طرفی با عملی شدن این انتقال، مبلغی پول نیز به حساب مندس خواهد رفت.


سمدو یکی از پرمتقاضی‌ترین بازیکنان بارسا در بازار نقل و انتقالات است، به علاوه این که او در حال حاضر نقش مهمی در تیم والورده ندارد؛ همان طور که بازیکنان دیگری هم هستند که خروجشان می‌تواند منجر به درآمدزایی برای باشگاه شود.

قهرمانان فعلی اسپانیا تابستان گذشته پیشنهادات خوبی از انگلیس و همچنین اتلتیکو مادرید برای سمدو داشتند اما هیچ یک را نپذیرفتند. روخی بلانکوس‌ها او را به عنوان بخشی از قرارداد انتقال گریزمن می‌خواستند اما بارسا آن را رد کرد. والورده احساس می‌کرد این ملی‌پوش پرتغالی در این فصل پیشرفت خواهد کرد و به انتخاب اول او برای جناح راست خط دفاع تبدیل خواهد شد. او حتی این فصل را در کنار روبرتو در خط میانی آغاز کرد. با این حال سرخی روبرتو یک بار دیگر ثابت کرد که به عنوان مدافع صرف، موثرتر خواهد بود.

لیگ برتر

لیگ برتر انگلیس اکنون مقصد اصلی سمدو محسوب می‌شود. در این میان، منچستر یونایتد یکی از کاندید‌های ایده‌آلی‌ست که به نظر می‌رسد به توافق با بارسا نزدیک شده است.

مندس ارتباط خوبی با میزبانان اولد ترافورد دارد اما این باشگاه تابستان گذشته ۵۵ میلیون یورو برای وان-بیساکا هزینه کرد تا او را از کریستال پالاس به خدمت بگیرد. با این وجود خرید سمدو - کسی که می‌تواند جلوتر از خط دفاع هم بازی کند - برای آن‌ها منتفی نشده است.

خروج سمدو بارسلونا را با روبرتو و موسی واگه تنها خواهد گذاشت اما مندس برای این مشکل هم راه حلی اندیشیده و دیگر بازیکن خود، ریکاردو پریرا از لستر سیتی را پیشنهاد کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: جلسه آبیدال و مندس با هدف گفتگو پیرامون آینده سمدو در بارسا
عجب ...
سمدو بازیکن خوبیه نمیدونم چرا بهش اعتماد نمیشه
وقتی کم بهش بازی میرسه معلومه که نمیتونه خودشو ثابت کنه
کی اولین بار روبرتوی بیچاره رو گذاشت دفاع راست که الان والورده دست بردارش نیست؟


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۸ (۱۳:۴۶)
 
jamshid27
پاسخ به: جلسه آبیدال و مندس با هدف گفتگو پیرامون آینده سمدو در بارسا
معلوم نیس تو هیئت رئیسه یارسا چ خبره؟ معلوم نیس دارن چه غلطی میکنن و چه خوابی برا بارسا دیدن؟ خدا می دونه...


پنج‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۸ (۲۰:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!