به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه اقدام مهمی که بارسا باید در سال ۲۰۲۰ انجام دهدآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ (۱۵:۱۷) (۷۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونای این روزها اگر چه روند نتیجه‌گیری خوبی دارد و به ظاهر اقتدار سابق خود را حفظ کرده اما باید اعتراف کرد که هویت فعلی این تیم مایل‌ها با آنچه بسیاری از هواداران می‌خواهند، فاصله دارد. این که بازی‌های یک تیم آن قدر کسل کننده و تکراری شده باشد که حتی وفادارترین هوادارانش هم به سختی خود را تا پایان ۹۰ دقیقه بیدار نگه دارند و گاهاً از تماشای آن‌ها سر باز زنند، مشکلی‌ست که حتماً باید ریشه‌یابی شود تا بتوان آن را حل کرد؛ طبیعتاً این وظیفه بر دوش هیئت مدیره باشگاه است اما انگار قرار نیست تیم مدیریتی بارتمئو و دوستانش در این راستا قدمی بردارند. در این مقاله قصد داریم به مرور ۳ تا از تغییرات مهمی که باید - ترجیحاً هر چه سریع‌تر - در نیوکمپ اتفاق بیفتد، بپردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جایگزینی برای ارنستو والورده

مهم‌ترین وظیفه بارسلونا در سال ۲۰۲۰ پیدا کردن جایگزینی مناسب برای ارنستو والورده است؛ کسی که مطمئناً حداکثر در پایان این فصل باشگاه را ترک خواهد کرد.

در حال حاضر باشگاه گزینه تمدید قرارداد والورده برای یک فصل دیگر را هم روی میز دارد اما با توجه به عدم محبوبیت وی - که طی نظرسنجی اخیر الموندو اثبات شد - و همچنین فجایع لیگ قهرمانان، بعید به نظر می‌رسد.

البته سوال اصلی اینجاست که چه کسی باید بعد از او هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد؟ تاکنون مربیان بسیاری به باشگاه لینک شده‌اند اما هیچ کدام کاندید به خصوصی به نظر نمی‌رسند.


رونالد کومان کسی‌ست که به طور منظم لینک شده، تیری هانری آخرین گزینه‌ای‌ست که مطرح شده و در کنار این‌ها نام افراد دیگری چون مارسلو گایاردو، روبرتو مارتینز، مائوریسیو پوچتینو، کیکه ستین، اریک تن هاگ و ژاوی نیز ذکر شده‌ است.

این تصمیمی است که باید مورد توجه کافی قرار گیرد، چرا که این اتفاق برای ادامه موفقیت در رقابت‌های داخلی و دستیابی دوباره به موفقیت‌های اروپایی حیاتی است.

پیوستن ریکی پویگ به تیم اصلی

ریکی پویگ همچنان به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای آینده‌دار بارسلونا محسوب می‌شود اما تا به اینجای فصل هرگز در بازی‌های تیم اصلی حضور نداشته و نگرانی‌ها بابت این که این روند مانع پیشرفت او شود، در حال افزایش است.

این هافبک همچنان در حال درخشش در بازی‌های خود برای بارسا ب است اما به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته والورده را متقاعد کند که آمادگی کافی برای حضور تیم اصلی را دارد.

با این حال هیچ کس توانایی‌های پویگ را انکار نمی‌کند و او مطمئناً شایستگی این را دارد که روند پیشرفت خود را در تیم اصلی و فوتبال لالیگا دنبال کند.


در راستای اثبات این نکته که پیوستن او به جمع بازیکنان تیم اصلی نیازی مبرن محسوب می‌شود، باید یادآوری کرد که در حال حاضر کارلس آلنیا به طور قرضی از باشگاه خارج شده، آرتور ویدال ممکن است خروجی بعدی تیم باشد (اگر چه گفته می‌شود باشگاه قصد ندارد او را در ژانویه بفروشد) و ایوان راکیتیچ و سرخیو بوسکتس هر دو در سال ۲۰۲۰، ۳۲ ساله خواهند شد - فلذا از هر جهت که در نظر بگیریم، این انتقال باید صورت بگیرد!

ریکی اخیراً گفته که حاضر است صبر کند و منتظر بماند تا فرصت حضورش در - تیم اصلی - بارسا مهیا شود با این حال اگر باشگاه سریعاً برای انتقال این هافبک جوان اقدام نکند، بعدها خیلی راحت می‌توان به این بهانه که در جایی دیگر، به دنبال کسب فرصت‌‌های بیشتری (برای بازی کردن) بوده است، عدم پایبندی‌ او به این ادعایش را بخشید.

خرید جایگزینی برای سوارز

خرید یک جانشین برای لوئیز سوارز از دیگر اولویت‌های بارسلوناست که باید در سال جدید به آن توجه ویژه شود و تمرکز آن‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص دهد.

این مرد اروگوئه‌ای در این فصل ۱۰ گل لالیگایی به ثمر رسانده و از حضور در یک رقابت سنگین لذت می‌برد اما هر چه زمان می‌گذرد محدودیت‌های او بیشتر به چشم می‌آید. از طرفی هم باید اعتراف کرد عملکرد او در اروپا ضعیف بوده است.

سوارز در ژانویه ۳۳ ساله خواهد شد و خودش هم قبلاً، در همین فصل، گفته که به نظر او بهترین چیز برای بارسا این است که به دنبال جایگزینی برای او (سوارز) باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: سه اقدام مهمی که بارسا باید در سال ۲۰۲۰ انجام دهد
به نظر من الان فقط کلوپ میتونه به بارسا کمک کنه باید قبل این که به لیورپول بره باهاش قرارداد میبستن


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۸ (۲۰:۳۰)
 
AmHosseini
پاسخ به: سه اقدام مهمی که بارسا باید در سال ۲۰۲۰ انجام دهد
کاش میشد یه مربی اسمی رو نیمکت ببینیم
کاش میشد دوباره پپ بشه پرچمدار نیوکمپ


پنج‌شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۸ (۱۰:۵۷)
 
akbarimatin17
پاسخ به: سه اقدام مهمی که بارسا باید در سال ۲۰۲۰ انجام دهد
نقل قول
AnsuFati نوشته:

چرا به کلوپ پیشنهاد نمیدن؟ دستمزدشم الان از دستمزد این عنتر کمتره
بخدا با این بازیکنا 3 گانه رو دستشه اگه بیاد

کلوپ همین چند وقت پیش قراردادش رو تمدید کرد


چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ (۲۳:۲۵)
 
AnsuFati
پاسخ به: سه اقدام مهمی که بارسا باید در سال ۲۰۲۰ انجام دهد
نقل قول
خرید جایگزینی برای سوارز خرید یک جانشین برای لوئیز سوارز از دیگر اولویت‌های بارسلوناست که باید در سال جدید به آن توجه ویژه شود و تمرکز آن‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص دهد. این مرد اروگوئه‌ای در این فصل ۱۰ گل لالیگایی به ثمر رسانده و از حضور در یک رقابت سنگین لذت می‌برد اما هر چه زمان می‌گذرد محدودیت‌های او بیشتر به چشم می‌آید. از طرفی هم باید اعتراف کرد عملکرد او در اروپا ضعیف بوده است. سوارز در ژانویه ۳۳ ساله خواهد شد و خودش هم قبلاً، در همین فصل، گفته که به نظر او بهترین چیز برای بارسا این است که به دنبال جایگزینی برای او (سوارز) باشد.


پس کوین پرینس بواتنگ چی بود نامردا؟! حیف رفت نشد بیشتر فیض ببریم از بازیش


چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ (۲۰:۳۲)
 
AnsuFati
پاسخ به: سه اقدام مهمی که بارسا باید در سال ۲۰۲۰ انجام دهد
چرا به کلوپ پیشنهاد نمیدن؟ دستمزدشم الان از دستمزد این عنتر کمتره
بخدا با این بازیکنا 3 گانه رو دستشه اگه بیاد


چهارشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۸ (۲۰:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!