به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آبل رویز، در تیررس والنسیانقل و انتقالات
فرستنده رضا ندافی در تاريخ شنبه، ۷ دی ۱۳۹۸ (۷:۲۸) (۷۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: رضا ندافی / FCBarcelona.ir


این استعداد ۱۹ ساله آکادمی والنسیا، ۷ سال پیش به بارسا ب پیوست و نتوانست آن طور که باید خود را در بارسلونا ثابت کند. او اکنون در آستانه بازگشت به والنسیا است. در این خبر به جزئیات بیشتری در این مورد می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که انتظارات زیادی از این مهاجم جوان می‌رفت، او موفق نشد خود را با سبک بازی آبی و اناری‌ها وفق دهد. به گزارش الموندو، باشگاه و رویز به توافق رسیده‌اند تا این بازیکن برای بازیابی فرم خود در مستطیل سبز به باشگاه دیگری برود. به نظر می‌رسد بارسا می‌خواهد کنترل خود را بر بازیکنان در دراز مدت حفظ کند؛ از همین رو ممکن است آبل رویز را به صورت قرضی به فروش برسانند یا بند بازخرید در قراردادش لحاظ کنند.

در حال حاضر از والنسیا به عنوان مقصد اصلی رویز یاد می‌شود و اگر کوین گامیرو والنسیا را در این زمستان به مقصد لیون ترک کند، پیوستن رویز به جمع خفاش‌ها را باید تمام شده دانست. گامیرو از زمان انتصاب آلبرت سلادس به عنوان سرمربی والنسیا فرصت بازی بیشتری به دست آورده و ممکن است که در ترکیب ثابت خفاش‌ها باقی بماند. با این حال اگر پیشنهاد بزرگی برای او ارائه شود، باشگاه والنسیا او را فروخته و به دنبال مهاجم جدید خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آبل رویز، در تیررس والنسیا
قرض بدید فعلا تا شر این مردک کم شه.


یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۸ (۱۷:۲۱)
 
jamshid27
پاسخ به: آبل رویز، در تیررس والنسیا
دقیقا" دو سالو دو ماه پیش به عنوان کاپیتان اسپانیا تو مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان 3-1 تیم کشورمون رو شکست داد و یک گلشم همین آبل رویز زد و نهایتا" اسپانیا تو فینال 5-3 به انگلیسی باخت که جیدون سانچو(دورتموند) و فیل فودن (من سیتی) توش بازی میکردن. خاک تو سر جفتتون (گه ورده و بارتمگوه) که لیاقت همچین استعدادایی رو ندارین.ببینین فودن و سانچو به کجاها رسیدن اونوقت یه همچین جواهری باید به خاطر ترس و بی عرضگی دک ترررررر به فنا بره.... چرا؟ چون دک ترررررر جرات تعویض سوارزو نداره.... ای خاک ک ک ک ک ک ک ک ک


شنبه، ۷ دی ۱۳۹۸ (۱۶:۰۸)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: آبل رویز، در تیررس والنسیا
چند سالی است ک کارمان نابود کردن جوانهای اسپانیایی شده


شنبه، ۷ دی ۱۳۹۸ (۱۵:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۴ کاربر آنلاین است. (۴۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!