به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشدآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۹۸ (۲۲:۴۷) (۱,۰۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: فوربس
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به نیم‌فصل رسیده‌ایم و طبق رسم هر ساله، تیم‌ها از فرصت استفاده می‌کنند تا خود را برای شروعی دوباره تقویت کنند. بارسا نیز مانند سایر تیم‌ها، در بازه نقل و انتقالات زمستان احتمالاً یک خانه تکانی در پیش دارد و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم موضوعات مختلفی از جمله خروجی‌های احتمالی تیم، مقاصد آن‌ها و البته بهترین گزینه‌هایی که کاتالان‌ها می‌توانند برای خرید مد نظر داشته باشند را بررسی کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بنا بر گزارشات منتشر شده، بارسلونا برای حفظ وضعیت مطلوب اقتصادی خود باید تا ماه ژوئن نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار کسب درآمد داشته باشد. از طرفی این باشگاه همچنین باید برای تقویت تیم خود بازیکنانی را خریداری کند.

آبی و اناری‌ها اکنون در تمام رقابت‌های ممکن حضور دارند و در تمام آن‌ها نبرد سنگینی را تجربه می‌کنند. آن‌ها اگر چه در لالیگا صدر نشین هستند اما رقابت پایاپایی با رئال مادرید دارند و از طرفی هم به دنبال جبران حذف مفتضحانه خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل می‌باشند.

چه کسانی ممکن است بارسا ترک کنند؟

آرتورو ویدال: رسانه‌های محلی معتقدند او به احتمال بسیار زیاد باشگاه را ترک خواهد کرد. به همان دلیل همیشگی [ترافیک در خط حمله] این مرد شیلیایی ممکن است طی قراردادی به اینتر میلان برود تا فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. ارنستو والورده اگر چه او را بازیکنی کلیدی در پروژه‌های خود قلمداد کرده اما این را در انتخاب‌های اخیر خود برای ترکیب نخست تیمش نشان نداده است.

کارلس آلنیا: این محصول آکادمی جوانان نیز از خروجی‌های احتمالی باشگاه می‌باشد اما نه به صورت دائم؛ به نظر می‌رسد قرار است او طی قراردادی قرضی به رئال بتیس بپیوندد، جایی که دیگر هم‌تیمی‌اش، رافینیا نیز اکنون به طور موقت در آن توپ می‌زند.


تودیبو: این مدافع مرکزی فرانسوی در آخرین بازی‌ بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عملکرد چشمگیری داشته است [پیروزی خارج از خانه مقابل اینتر] اما به علت حضور هم‌زمان رونالد آرائوخو در تیم او نیز طبیعتاً بازیکن مازاد محسوب می‌شود. بایر لورکورن، آث میلان و واتفورد هر سه مشتاق به خدمت گرفتن او هستند اما در صورت شکوفایی در هر یک از تیم‌های علاقمند، او می‌تواند با بند بازخرید ۱۱ میلیون دلاری این باشگاه‌ها را ترک کند.

ایوان راکیتیچ: این بازیکن کروات اگر چه تا همین چند ماه پیش از گزینه‌های بالقوه خروجی بود اما با مشکلی که برای آرتور ملو اتفاق افتاد مجدداً حضور او در نیوکمپ پررنگ‌تر شده است. تا پیش از این اتفاق، با ورود فرانک دی یونگ حضور راکیتیچ در خط میانی سه نفره تیم با تداخل مواجه شده بود اما والورده طی هفت بازی اخیر تیمش راهی برای استفاده هم‌زمان از آن‌ها با این فینالیست جام جهانی پیدا کرده است. به این ترتیب خروج او سخت‌تر از قبل می‌شود. اما نباید از قدرت هیئت مدیره باشگاه در اتخاذ چنین تصمیماتی غافل شد؛ آن هم در صورت اقدام مجدد تیم‌هایی چون PSG، مشتری سابق راکیتیچ، و یا اینتر میلان برای خرید این فینالیست جام جهانی.


پُست‌هایی که به تقویت نیازمندند

خط حمله: مثلث هجومی MSG متشکل از سه ضلع مسی، سوارز و گریزمن، اگر چه عملکرد عالی‌ای دارد اما باید این را هم در نظر گرفت که سوارز در ژانویه ۳۳ ساله خواهد شد و با توجه به این که به مراحل پایانی فصل نزدیک می‌شویم، تیم به یک ۹ کلاسیک برای جایگزینی و برداشتن فشار از روی او نیازمند است.

مدافع چپ: جوردی آلبا همچنان یکی از بهترین‌های جهان است اما در دوران غیب این ملی‌پوش اسپانیایی به علت مصدومیت، جونیور فیرپو نتوانست آن طور که باید جای خالیش را پر کند.

مشکلی مشابه در مورد سرخیو بوسکتس نیز وجود دارد و در حالی که دی یونگ و راکیتیچ هر دو به خوبی قادر به پر کردن جای او هستند، بارسا - همان طور که در ال کلاسیکوی اخیر مشاهده شد - در صورت نداشتن بازیکنی که بتواند توپ را بازیابد و بازی را از پشت به جریان در بیاورد، با مشکل مواجه خواهد شد و حریفش فضای بیشتری برای مانور دادن خواهد داشت.

بازیکنان مورد نظر

لائوتارو مارتینز: او محتمل‌ترین گزینه جانشینی سوارز است اما اینتر میلان که در حال رقابت برای قهرمانی در سری آ می‌باشد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این ستاره را از دست ندهد. ادعاهای مختلفی در مورد بالاترین رقم بند آزادسازی او مطرح شده اما ۱۲۳ میلیون دلاری که ظاهراً برای فعال کردن آن لازم است، کمتر از مبلغی‌ست که بارسا پیش از این برای بازیکنانی چون آنتوین گریزمن و یا فیلیپ کوتینیو پرداخت کرده است.

رینیر: این جوان فلامینگو می‌تواند پست‌های مختلفی در خط حمله و خط هافبک را پر کند. او تنها ۱۷ سال دارد و می‌تواند آینده خود را در این باشگاه برای دوران پسامسی وعده دهد. گفته می‌شود بند آزادسازی او در حال حاضر کمتر از ۳۹ میلیون دلار است.


رودریگو کایو: او نیز در حال حاضر در فلامینگو بازی می‌کند و اریک آبیدال [مدیر ورزشی باشگاه] و معاون او، رامون پلانس اوایل امسال برای دیدن بازی این مدافع در بازی برگشت نیمه نهایی لیبرتادورس مقابل گرمیو به ماراکانا رفتند. با اینکه همان طور که گفته شد، جرارد پیکه، لنگله و ساموئل اومتیتی از طرف آرائوخو حمایت خواهند شد، بازیکن ۲۶ ساله برزیلی تجربه بالایی به همراه می‌آورد.

بهترین سناریو

یک مهاجم در سطح جهانی که بتواند به تدریج سوارز را از رده خارج کند و به او برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان استراحت دهد، در حالی که به یک مدافع و هافبک نیز نیاز است تا در صورت مصدومیت برخی بازیکنان، جایگزین داشته باشیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
نمیشه والورده بره فقط؟ بزرگترین خرید تاریخ بارسا میشه!


یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۸ (۱۷:۲۲)
 
hadikarami
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
لائوتارو رو اگه بخرن بنظر من بهترین خرید خواهد بود


جمعه، ۶ دی ۱۳۹۸ (۱۵:۵۶)
 
coutinho7
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
اقا مارادونا و رونالدینیو هم بیاد درصورت نداشتن مربی معتقد به فلسفه............ دیگه خودتون بقیه اش رو میدونید.......


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ (۱۵:۰۳)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
بهترین خرید هافبک وراتی است و برای دفاع مانولاس یا کولیبالی و برای مهاجم هالاند


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ (۱۲:۳۹)
 
AMIR_SH
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
هم راکیتیچ هم ویدال باید برن تا جا برای جوونایی مث النیا ریکی پویگ و ارتور کاملا باز بشه تا شکوفا بشن تو خط حمله هیچ نیازی نداریم اگه استاد خایه داشته باشه از فاتی و پرز درست بازی بگیره و بعضی وقتا سوارزو تعویض گنه باید کم کم جوونا بیان تودیبو واقعا حیفه پیکه دیگه باس برا بازیای مهم باشه نه اینکه بازیکنی باشه که بیشترین دقایق بازی رو داره میشه با همین بازیکنا خیلی راحت میشه لیگ قهرمانان ببریم ولی بدون استاد


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ (۱:۴۳)
 
jamshid27
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
نقل قول
Daughter.of.Eve نوشته:

مطلب خیلی خوب بود
کاش که ویدال نره. و متاسفانه آلنیا اینجا فرصت کافی نداره ولی هر بازیکنی هم تا به حال قرضی رفته خیری ندیده.




چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ (۰:۴۹)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: بهترین و بدترین انتقالاتی که بارسلونا می‌تواند در ژانویه داشته باشد
مطلب خیلی خوب بود
کاش که ویدال نره. و متاسفانه آلنیا اینجا فرصت کافی نداره ولی هر بازیکنی هم تا به حال قرضی رفته خیری ندیده.


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ (۰:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!