به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۳۰ گل زده، ماحصل تلاش مثلث مسی، سوارز و گریزمنآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۹:۲۸) (۸۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این سه آبی و اناری پوش سال ۲۰۱۹ را در حالی به پایان می‌رسانند که مجموعاً ۳۰ گل زده در بازی‌های لالیگایی این فصل ثبت کرده‌اند؛ بیش از ۹۰ درصد گل‌های تیم در این لیگ. در این خبر به بررسی آمار و ارقام پیرامون این رکورد خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی، گریزمن و سوارز؛ مثلث هجومی‌ای که در هر بازی بهتر می‌شود‌. این سه بازیکن بارسا هر سه در بازی مقابل‌ تیم‌‌های آلاوز (۴-۱)، ایبار (۳-۰)، بروسیا دورتموند (۳-۱) و مایورکا (۵-۲) گلزنی کرده‌اند.

بیش از ۹۰ درصد گل‌های تیم در لیگ

مسی، گریزمن و سوارز طی ۱۸ بازی لالیگایی در مجموع ۳۰ گل به ثمر رسانده‌اند. این در حالی‌ست که ضلع آرژانتینی این مثلث هجومی ۴ بازی ابتدایی فصل در لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داد و تا بازی هفته هشتم مسابقات تیم مقابل سویا پایش به گلزنی باز نشد؛ ۱۳ گل زده در ۱۳ بازی رکورد فعلی او در این زمینه می‌باشد. سوارز با ۱۰ گل زده در ۱۶ بازی و گریزمن با ۷ گل در ۱۷ بازی بعد از مسی قرار دارند.

مجموع تعداد گل‌های این سه بازیکن بیش از تعداد گل‌هایی‌ست که هر یک از تیم‌ها تا اینجای رقابت‌های لالیگا به ثمر رسانده‌اند - به جز رئال مادرید (۳۳) و ویارئال (۳۱).

پاس گل

این مثلث هجومی نه تنها گلزنی می‌کند بلکه بارها شرایط گلزنی‌ را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده‌ است. گریزمن ۴ بار و مسی و سوارز هر کدام ۶ بار در این فصل از رقابت‌های لیگ پاس گل ارسال کرده‌اند.

این سه مهاجم در بین این ۱۶ پاس گل، ۱۳ تای آن‌ها را بین خودشان رد و بدل کرده‌اند. گریزمن ۲ بار برای مسی و یک بار برای سوارز، مسی یک بار برای گریزمن و ۴ بار برای سوارز و مرد اروگوئه‌ای ۲ بار برای ضلع فرانسوی این مثلث و ۳ بار برای ستاره آرژانتینی پاس گل ارسال کرده است.


در مصاف مقابل آلاوز در نیوکمپ، سوارز پاس گل نخست را برای گریزمن فرستاد و پاس گل سوم را نیز برای مسی. او خود گل چهارم بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. حال انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ این روند ادامه یابد و این سه بازیکن بارسا گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: ۳۰ گل زده، ماحصل تلاش مثلث مسی، سوارز و گریزمن
و چ گلهایی ک پاس ب گریزمن ندادند تا گل بزند


دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۱۹:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۳۰ گل زده، ماحصل تلاش مثلث مسی، سوارز و گریزمن
سوارز یه کمی این فصل آدم شده انگار.


دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۱۱:۳۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: ۳۰ گل زده، ماحصل تلاش مثلث مسی، سوارز و گریزمن
اینام نباشن که دیگه تیم قعر جدوله


دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۹:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!