به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ادامه فرآیند ریکاوری دمبله و ملو در تمرینات امروزتمرینات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۴) (۵۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در جریان تمرینات صبح امروز (پنج شنبه) کاتالان‌ها، ۸ تن از بازیکنان بارسا ب نیز به همراه بازیکنان تیم اصلی به تمرین پرداختند. در این خبر از سایر جزئیات این تمرین خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم صبح پنج شنبه در کمپ سیوتات اسپورتیووا به تمرین پرداخت و در این میان عثمان دمبله و آرتور ملو روند ریکاوری خود را ادامه دادند تا به مصدومیت‌ نسبیشان پایان دهند.

اولین تمرین بعد از ال کلاسیکو

بعد از تساوی ۰-۰ مقابل رئال مادرید، بارسلونا صبح پنج شنبه در کمپ سیوتات اسپورتیووای خوان گمپر تمرینات خود را از سر گرفت. این جلسه با حضور بازیکنان تیم اصلی و همچنین بازیکنانی که در بازی چهار شنبه شب به علت مصدومیت غایب بودند، برگزار شد. شب گذشته سرخیو بوسکتس تب داشت و از حضور در این بازی محروم ماند.

ایناکی پنه، مورر، مینگوئزا، آرائوخو، کایادو، ریکی پویگ، هیروکی و کارلس پرز از جمله بازیکنان بارسا ب هستند که برای حضور در این تمرین به جمع بازیکنان تیم نخست پیوستند.


تمرین بعدی تیم ساعت ۱۱ صبح روز جمعه (آخرین تمرین پیش از بازی مقابل آلاوز در نیوکمپ) برگزار خواهد شد. ارنستو والورده ساعت ۱۳:۰۰ (به وقت اروپای مرکزی) در کنفرانس مطبوعاتی حاضر خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ادامه فرآیند ریکاوری دمبله و ملو در تمرینات امروز
نقل قول
amirshemshadi555 نوشته:

زیدان تو رعال از یه ((والورده )) چی ساخته و استاد با جواهری مث ارتور و النیا چی کار کرده ((( و استاد بر هر کاری تواناست)))

ای کاش می شد این دو تا والورده رو معاوضه کرد...


شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (۱۰:۳۴)
 
amirshemshadi555
پاسخ به: ادامه فرآیند ریکاوری دمبله و ملو در تمرینات امروز
زیدان تو رعال از یه ((والورده )) چی ساخته و استاد با جواهری مث ارتور و النیا چی کار کرده ((( و استاد بر هر کاری تواناست)))


پنج‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸ (۲۲:۳۳)
 
jamshid27
پاسخ به: ادامه فرآیند ریکاوری دمبله و ملو در تمرینات امروز
دمبله کاملا" از چشمم افتاده وشک ندارم خیلی از هوادارام همین نظرو دارن... متاسفانه اگه ما یه مربی و مدیر با عرضه و با جنم داشتیم روزگارمون این نمی شد که هر ننه قمری بخواد واسه بارسا شاخ بشه.... قطعا" هر کس دیگه ای بود تا الان مدتها بود که دمبله رو به تیم ب تبعید کرده بود ومدیریتم صدها هزار یورو جریمه اش کرده بود تا گوشی دست بقیه بیاد نه اینکه هی نازشو بکشن و .... ظهر دیروزم ویدال (که شخصا" دوسش دارم) وقتی فهمیده تو ترکیب ثابت نیس با دادوبیداد تمرینو ترک کرده و با کمال تعجب تو نیمه دوم به بازی گرفته شد تا ثابت بشه این مدیرو مربی چه خیانتها که به بارساو بارسایی نکردن و چقد همه چیو شل گرفتن ... انگار که بارسا خونه خاله اس... واقعا" که


پنج‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸ (۱۹:۳۱)
 
AnsuFati
پاسخ به: ادامه فرآیند ریکاوری دمبله و ملو در تمرینات امروز
یعنی هرکی بود تا الان از آرتور یه چیزی ساخته بود که در کنار دیونگ تو خط هافبک هیچ غم نداشته باشیم
والورده بیشرف بازیکنا رو ول کرده به حال خودشون، احتمالا گفته شهر هرته هرجور عشقتون کشید زندگی کنین تهشم 9 نفر با مسی و تراشتگن میرن تو زمین یه مساوی میگیریم دیگه
آرتور بیماری مقاربتی گرفته، عکس با قلیونشم که پخش شد ،
دمبله گشاد هم که 3 ساله تو این تیمه 10 تا بازی مفید نداشته فکر کنم پی اس 4 براش مهم تره.


پنج‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸ (۱۸:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!