به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: بازی مقابل رئال مادرید در نیوکمپ دشوارتر استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۸ (۱۷:۵۱) (۴۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مرد آرژانتینی در آخرین مصاحبه خود ادعا کرد که برای ال کلاسیکو، بازی در برنابئو را ترجیح می‌دهد. در این خبر متن مصاحبه او را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی یک چیز را به صراحت بیان کرد: بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیوکمپ کار سخت‌تری نسبت به سانتیاگو برنابئو دارد. او در مصاحبه با مارکو بیشتر در این مورد توضیح داده است.

او به مارکا گفت: «وقتی ما در برنابئو بازی می‌کنیم، فضای بیشتری داریم. آن‌ها مجبورند جلو بکشند (حمله کنند) زیرا میزبان هستند و هواداران از آن‌ها چنین چیزی می‌خواهند».

«در نیوکمپ آن‌ها متفاوت بازی می‌کنند، با بازیکنان سریعی که در خط حمله دارند، بیشتر به دنبال ضد حمله هستند. در برنابئو دو تیم ۹۰ دقیقه برابر را تجربه می‌کنند. (در نیوکمپ) بازی نزدیک‌تر و شرایط پیچیده‌تر است».


از او در مورد بازگشت زین الدین زیدان به مادرید و انتقاداتی که در حال حاضر نسبت به او وجود دارد سوال شد و مسی این طور پاسخ داد: «غافل‌گیرکننده است اما سال‌هاست این اتفاق می‌افتد، به ویژه در باشگاه‌های بزرگ. ما می‌دانیم این - واکنش - طبیعی‌ست. هواداران خیلی سریع آن چه در گذشته رخ داده را فراموش می‌کنند».

«مطمئنم زیدان می‌دانست که وقتی برگردد، آن سه قهرمانی‌ای که در لیگ قهرمانان کسب کرده اهمیتی ندارد و مانند روز اول، انتظارات زیادی از او خواهد رفت. بازیکنان و مربیان تیم‌های بزرگ می‌دانند که ما به طور مداوم در کانون توجه قرار داریم و تحت آن - فشار - زندگی می‌کنیم».


در این مصاحبه از مسی همچنین در رابطه با امکان جایگزینی ادن هازارد با کریستیانو رونالدو در مادرید سوال شد و او گفت: «هازارد قابلیت‌های فراوانی دارد. او بازیکن متفاوتی‌ست که می‌تواند - خط دفاعی - تیم‌ها را از نامتعادل سازد اما من فکر می‌کنم او با کریستیانو رونالدو فرق دارد. او قابلیت‌های دیگری دارد. پر کردن جای رونالدو واقعاً دشوار است اما هازارد بازیکن فوق‌العاده‌ای‌ست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: بازی مقابل رئال مادرید در نیوکمپ دشوارتر است
بله برای شما که برنالئوه!


چهارشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۸ (۱۸:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۷ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!