به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آشنایی با رقبای احتمالی بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانانلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ (۲۳:۳۹) (۴۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ تیمی که یکی از آن‌ها در قرعه کشی دور بعدی این مسابقات به عنوان حریف بارسلونا انتخاب خواهد شد، آشنا کنیم. این قرعه کشی فردا در نیون سوئیس برگزار خواهد شد. با ما همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تاتنهام هاتسپر

سرمربی: خوزه مورینیو؛ این مربی پرتغالی بعد از اخراج موریسیو پوچتینو در ماه نوامبر هدایت این تیم لیگ برتری را بر عهده گرفت. با ۴ برد و تنها یک شکست تا اینجای لیگ، آقای خاص کشتی به گل نشسته تاتنهام را نجات داد و آن‌ها تا رده هفتم جدول بالا کشید.

بازیکنان کلیدی: هری کین، سون هیونگ مین و دله علی؛ این مهاجم (کین) با زدن ۱۵ گل در تمام رقابت‌ها، در حال تجربه یک فصل فوق‌العاده دیگر می‌باشد. پسر کره‌ای تیم اما ۱۰ گل زده در کارنامه دارد و علی تحت مربیگری مورینیو، در بازی‌های اخیر به بهترین فرم خود باز گشته است.

ناپولی

سرمربی: جنارو گتوسو؛ سه شنبه شب این باشگاه حاضر در لیگ سری آ با شکست خِنک به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد اما روز بعد از آن، کارلو آنچولی را از سمت مربیگری تیمش اخراج کرد. سرمربی جدید ناپولی، جنارو گتوسوست که قبلاً آث میلان را هم رهبری کرده است. او تیمی را تحویل گرفت که با ۱۷ امتیاز کمتر از اینتر میلان، در رده هفتم جدول لیگ قرار داشت.

بازیکنان کلیدی: دریس مرتنز، آرکادیوس مالیک و فابیان رویز؛ مرتنز ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۳ به این تیم پیوست و از آن سال تاکنون با ۱۱۸ گل زده، به اسطوره این تیم تبدیل شده است. این مرد بلژیکی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال ۵ گل زد. میلیک در پیروزی ۴-۰ مقابل خنک هت تریک کرد و فابیان رویز اسپانیایی نیز از هافبک‌های برجسته این تیم می‌باشد.

چلسی

سرمربی: فرانک لمپارد؛ لمپارد از همان دوران بازیگری‌اش قهرمانان چلسی شد و تابستان گذشته هدایت این تیم لندنی را بر عهده گرفت. تیم او علاوه بر این که به مراحل حذفی لیگ قهرمانان راه یافت، با حفظ اقتدار خود در لیگ برتر، اکنون با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و تنها ۳ امتیاز با منچستر سیتی (تیم سوم) فاصله دارد.

بازیکنان کلیدی: تمی آبراهام، کانته، کپا؛ آبراهام یکی از ستارگان نوظهور این فصل چلسی‌ست که تاکنون ۱۳ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است. کانته همچنان یکی از بهترین‌های خط میانی چلسی‌ست و کپا آریزابالاگای اسپانیایی به عنوان یکی از بهترین دروازبانان اروپا شناخته می‌شود. این تیم همچنین بازیکن سابق بارسلونا، پدرو رودریگز را در اختیار دارد.

المپیک لیون

سرمربی: رودی گارسیا؛ او این سِمت را در ماه اکتبر از بازیکن اسبق بارسلونا، سیلوینیو بر عهده گرفت. بعد از تعویض مربی، لیون توانست مجدداً وضعیت خود را بهبود ببخشید و شروع ضعیف خود در این فصل را جبران کند. در حال حاضر آن‌ها با ۲۵ امتیاز جایگاه هشتم لیگ ۱ فرانسه را در اختیار دارند.

بازیکنان کلیدی: ممفیس دپای، موسی دمبله و آنتونی لوپز؛ مهاجم سابق فولهام و سلتیک، دمبله (رابطه‌ای با عثمان دمبله بارسا ندارد) در این فصل ۱۰ گل برای این باشگاه فرانسوی به ثمر رسانده اما برترین گلزن این باشگاه، هافبک سابق منچستر یونایتد، دپای با ۱۴ گل زده می‌باشد. دروازبان پرتغالی لیون، آنتونی لوپز نیز مرد با تجربه این تیم در بخش دفاعی‌ست.

آتلانتا

سرمربی: جان پیرو گاسپرینی در سال ۲۰۱۶ به این باشگاه تاسیس شده در شهر برگامو آمد و سال به سال با آتلانتا پیشرفت کرد‌. بعد از ۲ فصل بازی در لیگ اروپا، با کسب مقام سوم در لیگ سری آ آن‌ه بالاخره در این فصل به لیگ قهرمانان راه یافتند. در ابتدا شرایط برای این تیم ایتالیایی خوب پیش نمی‌رفت و آن‌ها در ۳ بازی ابتدایی خود شکست خوردند اما یک کامبک تاریخی در نیمه دوم بازی مرحله گروهی، آن‌ها به یک هشتم نهایی فرستاد. در حال حاضر آتلانتا با ۲۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ سری آ قرار دارد - ۱۰ امتیاز کمتر از اینتر.

بازیکنان کلیدی: لوئیز موریل، دووان زاپاتا و یوسیپ ایلیچیچ؛ زوج کلمبیایی موریل و زاپاتا تاکنون مجموعاً ۱۷ گل به ثمر رسانده‌اند؛ مهاجم سایر سویا ۱۰ بار و بازیکن قرضی سمپدوریا ۷ گل را به خود اختصاص داده‌اند. ایلیچیچ، هافبک اسلوونیایی قابلیت و تجربه‌ای باورنکردنی‌ را برای تیم جوان آتلانتا به ارمغان آورده است‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: آشنایی با رقبای احتمالی بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

با والورده هیچ فرقی نداره قرعه مون کی باشه. یا مسی بازیو در میاره - به قول استاد در رختکن - یا حذف.

واقعا


دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۸ (۱۳:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آشنایی با رقبای احتمالی بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان
با والورده هیچ فرقی نداره قرعه مون کی باشه. یا مسی بازیو در میاره - به قول استاد در رختکن - یا حذف.


دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۸ (۰:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!