به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت گریزمن به آنوئتاآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۸ (۱۳:۳۴) (۳۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در جریان دیدار امروز دو تیم بارسا و رئال سوسیداد، این مهاجم فرانسوی مقابل اولین باشگاه حرفه‌ای خود به میدان خواهد رفت. در این خبر بیشتر پیرامون این موضوع خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

عصر امروز آنتوین گریزمن به خانه‌اش باز خواهد گشت. ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت ایران) بارسا با رئال سوسیداد بازی می‌کند، باشگاهی که این مرد فرانسوی پیش از پیوستن به اتلتیکو مادرید، سال‌های سرنوشت ساز دوران فوتبالی خود را در آن سپری کرد. پس از آن نیز در تابستان امسال به بارسلونا پیوست.

گریزمن طی ۵ فصلی که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ برای رئال سوسیداد توپ می‌زد، مجموعاً ۵۲ گل به ثمر رساند که در این بین ۳۲ تای آن‌های در آنوئتا به ثبت رسیده است. عصر امروز او مجدداً به دنبال درج نام خود روی اسکوربرد این ورزشگاه خواهد بود، این بار برای تیم میهمان!

گل‌های گریزمن در آنوئتا

• ۳۱ گل برای رئال سوسیداد
• ۱ گل برای اتلتیکو مادرید
• ۳ گل مقابل بارسلونا

گل‌های گریزمن مقابل تیم سابقش

این مهاجم تجربه گلزنی برای تیم میهمان آنوئتا را هم دارد؛ برای مثال او در پیروزی ۲-۰ اتلتیکو مادرید در سن سباستین (فصل ۲۰۱۵/۱۶) این کار را انجام داده است. گریزمن تاکنون ۴ بار دروازه رئال سوسیداد را گشوده که ۲ تای دیگر آن‌ها در ویسنته کالدرون و آخرین آن‌ها نیز در متروپولیتانو بوده است.

در دوران حضور خود در رئال سوسیداد، او ۳ گل مقابل بارسلونا به ثمر رساند - هر سه در آنوئتا. اولین آن‌ها در فصل ۲۰۱۱/۱۲ در تساوی ۲-۲ در لالیگا به ثمر رسید و دو سال بعد، در فصل ۲۰۱۳/۱۴ او طی دو بازی متوالی دروازه آبی و اناری‌ها را گشود: یک بار در جام حذفی (۱-۱) و یک بار در لالیگا (۳-۱).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!