به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سوسیداد vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۸ (۱۰:۵۹) (۳۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان ارنستو والورده به ورزشگاه آنوئتا می‌روند و در حالی با این تیم خوش فرم ایالت باسک رو در رو خواهند شد که اولین ال کلاسیکوی فصل را پیش روی خود می‌بینند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از پیروزی ۲-۱ سه شنبه شب مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان، بارسا از امروز (شنبه) بازی‌های لالیگایی خود را مجدداً از سر گرفته و به سن سباستین سفر می‌کند تا به مصاف با رئال سوسیداد برود. این آخرین بازی خارج از خانه آبی و اناری‌ها در سال ۲۰۱۹ خواهد بود که ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت ایران) عصر شنبه مقابل یکی از تیم‌های رده بالای لالیگا، درست ۴ روز پیش از ال کلاسیکوی چهار شنبه شب مقابل رئال مادرید برگزار خواهد شد.

رئال سوسیداد

بارسا برای این که با اطمینان خاطر پا به عرصه رقابت با رئال مادرید بگذارد، باید هر سه امتیاز بازی با سوسیداد را کسب کند. این تیم که توسط ایمانول آلگوئاسیل رهبری می‌شود، در حال حاضر با ۲۷ امتیاز (۷ امتیاز کمتر از آبی و اناری‌ها) جایگاه چهارم جدول لیگ را در اختیار دارد.

با این حال آن‌ها در ۴ بازی اخیر خود در لالیگا، تنها یک برد کسب کرده و در آخرین بازی‌شان (خارج از خانه) هم به تساوی بدون گل مقابل وایادولید دست یافتند.


خطرناک‌ترین بازیکن آن‌ها مهاجم برزیلی‌شان ویلیان خوزه است که تاکنون ۷ گل در لالیگا به ثمر رسانده است. رئال سوسیداد یک خط هافبک بسیار خلاق متشکل از اودگارد، اویارزابل و پورتو دارد که در رقابت‌های فصل ۲۰۱۹/۲۰ هر کدام چهار پاس گل ارسال کرده‌اند.

تاریخچه

بارسا آمار خوبی در بازی‌های خود مقابل رئال سوسیداد ثبت کرده است: ۸۱ برد، ۳۱ تساوی و ۳۲ باخت.

آخرین دیدار: هفته ۳۳م رقابت‌های لالیگا ۲۰۱۸/۱۹؛ بارسا ۲-۱ رئال سوسیداد (گلزنان: لنگله، جوردی آلبا و خوانمی)



عملکرد: بارسا تا پیش از پیروزی‌های ۴-۲ در فصل ۲۰۱۷/۱۸ و ۲-۱ در فصل ۲۰۱۸/۱۹ هفت بازی بدون برد را در آنوئتا تجربه کرده بود (بازی‌های لیگ).

به یادماندنی‌ها

- رئال سوسیداد هر ۵ بازی اخیر خود مقابل بارسا در لالیگا را واگذار کرده است.

- لئو مسی طی ۱۹ بازی لالیگایی مقابل سوسیداد ۱۳ گل به ثمر رسانده است.

- آنتوین گریزمن، بازیکن سابق رئال سوسیداد فردا برای اولین بار به عنوان یکی آبی و اناری پوش به ورزشگاه آنوئتا باز می‌گردد.

لیست ۱۸ نفره

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، گریزمن، جوردی آلبا، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، پرز و آنسو فاتی.


واگه و فیرپو به صلاحدید سرمربی و آرتور ملو و دمبله به دلیل مصدومیت از این لیست کنار گذاشته شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!