به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شب اولین‌ها در میلانآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۸ (۱۴:۳۲) (۴۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دیدار دیشب بارسا و اینتر شاهد اولین بازی رسمی نتو و اولین گلزنی کارلس پرز در لیگ قهرمانان بود. در این خبر عملکرد این دو جوان آینده‌دار در بازی مقابل نرآتزوری را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا دیشب در حالی به مصاف اینتر میلان رفت که از قبل صدر جدول گروه F لیگ قهرمانان را از آن خود و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را قطعی کرده بود؛ به همین علت ارنستو والورده جوانانش را به میدان فرستاد. آن‌ها در شرایطی که نتو برای اولین بار با پیراهن بارسا در یک بازی رسمی در چارچوب دروازه ایستاد و کارلس پرز اولین بازی خود را در این رقابت‌ها به نمایش گذاشت، به پیروزی ۲-۱ دست یافتند.

سنگری نفوذ ناپذیر

نتو در اولین بازی‌اش، با چند سیو عالی شایستگی خود را به هواداران نشان داد. این مرد برزیلی یکی از ضربات کریستیانو بیراگی و سپس در چند صحنه حملات زوج لوکاکو و لائوتارو مارتینز را دفع کرد و به این ترتیب نقش حیاتی‌ای در پیروزی بارسا ایفا کرد.

درخشش در خط حمله

بعید است بتوان اولین بازی کارلس پرز در لیگ قهرمانان را بهتر از آنچه دیشب دیدیم، تصور کرد. تنها ۲۳ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که این مهاجم آبی و اناری پوش بعد از دریافت یک پاس در عمق که ابتدا به پای مدافع حریف، دیگو گودین برخورد کرد و سپس به او رسید، با گذشتن از سد دروازبان حریف، هندانوویچ گل نخست بازی را به ثمر رساند. در ادامه این بازیکن شانس زدن یک گل دیگر را هم داشت اما این اتفاق نیفتاد تا او با چشیدن لذت زدن تنها یک گل جای خود را در دقیقه ۸۴م به آنسو فاتی دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: شب اولین‌ها در میلان
اولین خبر مرگ والورده رو چه کسی اعلام خواهد کرد...


پنج‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!