به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اینتر vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۸ (۱۸:۳۹) (۲۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها امشب در حالی مقابل اینتر صف آرایی خواهند کرد که از قبل حضور خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را مسجل کرده‌اند. هر آنچه لازم است در رابطه با این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیگ قهرمانان در راه است و بارسا به ایتالیا سفر می‌کند تا در آخرین بازی مرحله گروهی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان با اینتر میلان رو در رو شود (امشب، ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران). بارسا اکنون ۱۱ امتیاز دارد در حالی که ایتالیایی‌ها ۷ امتیاز (برابر با دورتموند) دارند. حتی بدون در نظر گرفتن نتیجه‌ای که مقابل اینتر به دست خواهد آمد، شاگردان ارنستو والورده برای ۱۳مین فصل متوالی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافته‌اند.

یک بازی بزرگ برای اینتر

در این فصل اینتر میلان این شانس را دارد که اولین قهرمانی خود در سری آ بعد از سال ۲۰۱۰ را تجربه کند. در تساوی ۰-۰ هفته گذشته با رم، رهبران ایتالیا برای سومین بار در این فصل از رقابت‌های لالیگا، امتیاز از دست دادند. جالب است بدانید این بازی‌ها همگی در خانه برگزار شده‌اند و آن‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه پیروز شده‌اند. آن‌ها اکنون تنها ۲ امتیاز با یوونتوس صدر نشین فاصله دارند.

در اروپا اما نتیجه متفاوت بوده است؛ پیروزی ۳-۱ مقابل اسلاویا پراگ تنها برد ایتالیایی‌ها در بازی‌های خارج از خانه - تا روز پنجم بازی‌های مرحله گروهی - لیگ قهرمانان بود. از آن‌جا که این پیروزی همزمان با شکست ۳-۱ دورتموند توسط بارسا همراه بود، حال ایتالیایی‌ها و آلمانی‌ها هر دو ۷ امتیاز دارند. دورتموند در روز پایانی - بازی‌های مرحله گروهی - میزبان اسلاویا پراگ خواهد بود.


با این وجود چون اینتر در بازی‌های خود آمار بهتری بر جای گذاشته، اکنون جایگاه بالاتری نسبت به دورتموند دارد. به این ترتیب آن‌ها برای پیوستن به بارسا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی، امشب باید نتیجه‌ای برابر و یا بهتر از دورتموند کسب کنند. اگر چه این بازی برای بارسلونا یک بازی تشریفاتی خواهد بود اما برای میزبان از حساسیت بالایی برخوردار است.

دیدنی‌های اینتر

با حضور آنتونیو کونته روی نیمکت، اینتر تاکنون فصل خوبی را سپری کرده است. البته این موفقیت ارتباط نزدیکی با عملکرد دو تن از مهاجمانش نیز دارد: روملو لوکاکوی بلژیکی که در تابستان از منچستر یونایتد به این باشگاه پیوست، تاکنون ده گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده و لوتارو مارتینزِ آرژانتینی، در دومین فصل حضورش در این باشگاه ۸ بار در سری آ و ۵ بار در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است. بعد از ساموئل اتوئو (که از اساطیر بارسا هم محسوب می‌شود)، او در واقع اولین بازیکنی‌ست که در ۴ بازی پیاپی اروپایی برای اینتر گلزنی کرده و در صورت گلزنی در بازی امشب (سه شنبه) حتی می‌تواند یک رکورد جدید را به ثبت برساند.

دیدارهای پیشین

بازی امشب دهمین تقابل این دو تیم کاتالانی و ایتالیایی خواهد بود. بارسا در این ۱۰ بازی عملکرد خوبی داشته است: پنج برد، سه تساوی و یک شکست. آخرین باری که این دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند به روز دوم بازی‌های مرحله گروهی همین فصل باز می‌گردد. دابلی از لوئیز سوارز، گل زود هنگام لاوتارو مارتینز را جبران کرد و آبی و اناری‌ها را به پیروزی رساند.

یک چهارم نهایی فیرز کاپ ۱۹۵۹/۶۰

بارسا ۴-۰ اینتر
اینتر ۲-۴ بارسا
بارسا در مجموع با نتیجه ۸ بر ۲ پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

دور سوم فیرز کاپ ۱۹۶۹/۷۰

بارسا ۱-۲ اینتر
اینتر ۱-۱ بارسا
اینتر در مجموع ۳-۲ پیروز شد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۰۲/۰۳

بارسا ۳-۰ اینتر
اینتر ۰-۰ بارسا
هر دو تیم به مرحله بعدی صعود کردند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۰۹/۱۰

اینتر ۰-۰ بارسا
بارسا ۲-۰ اینتر
هر دو تیم به مرحله بعدی راه پیدا کردند و مجدداً در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۰۹/۱۰

اینتر ۳-۱ بارسا
بارسا ۱-۰ اینتر
اینتر در مجموع ۲-۳ پیروز شد و به قهرمانی رسید.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸/۱۹

بارسا ۲-۰ اینتر
اینتر ۱-۱ بارسا
بارسا به عنوان سرگروه از گروه صعود کرد اما اینتر بعد از تاتنهام در رده سوم ایستاد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹/۲۰

بارسا ۲-۱ اینتر

آمار و ارقام

• طی ۳ دیداری که تاکنون شاگردان آنتونیو کونته با بارسا داشته‌اند هرگز موفق به شکست این تیم نشده‌اند: یک تساوی و ۲ شکست.

• ۴ بازی از ۶ تقابل قبلی بین بارسا و اینتر در سن سیرو به تساوی ختم شده است.

• اینتر هرگز در یک دیدار خانگی مقابل تیم‌های اسپانیایی در مسابقات لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا شکست نخورده است.

• بارسا به دنبال دومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود از سال ۲۰۱۵ در لیگ قهرمانان است.

• بارسا در بازی رفت مقابل دورتموند و برگشت مقابل اسلاویا پراگ نتوانست گلزنی کند اما تاکنون هرگز پیش نیامده که در سه بازی از ۶ بازی مرحله گروهی در یک فصل، قادر به گلزنی نباشد.

• لوتارو مارتینز طی ۴ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان برای اینتر گلزنی کرده اما هیچ یک از بازیکنان این تیم در طول تاریخ نتوانسته‌اند طی ۵ بازی متوالی در یک رقابت‌، دروازه حریف را بگشاید.

• بارسلونا تنها در یکی از ۳۳ بازی اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست خورده است (۳-۱ مقابل منچستر سیتی در نوامبر ۲۰۱۶).

اخبار دو تیم

مصدومان بارسا را نلسون سمدو، آرتور ملو، عثمان دمبله و جوردی آلبا تشکیل می‌دهند و با توجه به اهمیت نه چندان بالای این بازی، مسی در کنار جرارد پیکه و سرخی روبرتو به استراحت خواهد پرداخت. به این ترتیب لیست ۲۰ نفره بارسا به شرح زیر است:

تراشتگن، بوسکتس، راکیتیچ، تودیبو، سوارز، نتو، لنگله، واگه، گریزمن، آلنیا، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، فیرپو، پنه، پرز، ریکی پویگ، آنسو فاتی، آرائوخو و مورر.


الکسیس سانچز، مهاجم اسبق بارسلونا به علت مصدومیت زانویش در این بازی حضور نخواهد داشت و هافبک‌های کلیدی اینتر، استفانو سنسی و نیکولو بارلا نیز این بازی را از دست دادند اما در مورد وضعیت آنتونیو کاندروا هنوز نظر قطعی داده نشده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیش بازی؛ اینتر vs بارسا
ببینیم امشب بدون مسی چیکار می‌کنیم


سه‌شنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۸ (۱۹:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!