به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs مایورکاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۸ (۱۵:۵۴) (۴۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی امشب پیش از دیدار بارسا و مایورکا در نیوکمپ از توپ طلای خود رونمایی خواهد کرد. کاتالان‌ها در این بازی به دنبال کسب سه امتیازی خواهند بود که جایگاه آن‌ها را یک هفته دیگر نیز در صدر جدول لیگ حفظ می‌کند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا طی ۵ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها، هرگز متحمل شکست نشده و امشب در جریان بازی‌های هفته ۱۶م لیگ باید با مایورکا رو در رو شود؛ تیمی که اگر چه طی ۷ بازی اخیر خود در لیگ تنها دو پیروزی کسب کرده اما همان دو برد را مقابل تیم‌های رئال مادرید و ویارئال به دست آورده است، و این یعنی می‌تواند برای بارسا هم استثنا قائل شود!

آشنایی با رقیب

برترین گلزن: لاگو جونیور (۴ گل)
سرمربی: ویسنته مورنو
عملکرد تیم در لالیگا (۲۰۱۹/۲۰): ۱۴ امتیاز، ۱۵ بازی، ۴ برد، ۲ تساوی و ۹ شکست.
آبی و اناری پوش سابق تیم: تاکفوسا کوبو

بازی‌های اخیر دو تیم

بارسا: برد، برد، برد، شکست، برد
مایورکا: شکست، شکست، برد، شکست، تساوی

آمار شگفت انگیز

• بارسا در هر ۵ بازی اخیر خود در لالیگا مقابل مایورکا پیروز شده و در ۴ تای آن‌ها نیز دروازه‌اش بسته مانده است.

• بعد از شکست ۳-۲ در ماه می‌۲۰۰۸ در لیگ، بارسا در ۶ بازی خانگی اخیر خود مقابل مایورکا در تمام رقابت‌ها، شکست ناپذیر ظاهر شده است (۵ برد و ۱ تساوی).

• لاگو جونیور در ۶ بازی اخیر خود در لیگ ۴ گل برای مایورکا زده اما همه آن گل‌ها در ورزشگاه خانگی این تیم به ثمر رسیده است.

• لیونل مسی در هر ۵ بازی اخیر لالیگایی خود مقابل مایورکا (مجموعاً ۸ بازی) گلزنی کرده که هت تریکی که در اکتبر ۲۰۱۱ در نیوکمپ به ثمر رساند نیز در این میان می‌گنجد. او همچنین در به ثمر رسیدن حداقل یک گل در ۸ بازی اخیر بارسا در لالیگا نقش داشته است (۹ گل و ۵ پاس گل) و این بهترین عملکرد او در سال ۲۰۱۹ است.

• ارنستو والورده تاکنون ۶ بار در بازی‌های خانگی در لالیگا (به عنوان سرمربی) مقابل مایورکا قرار گرفته (۵ برد و ۱ تساوی) که در این بازی‌ها شاگردانش مجموعاً ۱۶ گل به ثمر رسانده و تنها ۳ گل دریافت کرده‌اند.



آخرین دیدار دو تیم

آخرین باری که این دو تیم با یکدیگر رو به رو شدند به ۶ آوریل ۲۰۱۳ باز می‌گردد. کاتالان‌ها به لطف اولین هت تریک سسک فابرگاس با پیراهن بارسا و دابل الکسیس سانچز با نتیجه ۵-۰ یک پیروزی دلچسب خانگی را تجربه کردند.

هر سه این گل‌ها در ۴۶ دقیقه ابتدایی این بازی به ثمر رسیدند اما نکته قابل توجه‌تر در مورد این بازی بازگشت اریک آبیدال به میادین فوتبال بعد از عمل جراحی پیوند کبدش بود. این مرد فرانسوی در دقیقه ۷۰ بازی جایگزین جرارد پیکه شد و هواداران در نیوکمپ با دیدن صحنه ورود او به زمین، ایستاده به تشویقش پرداختند.

لیست ۱۸ نفره

تراشتگن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، واگه، گریزمن، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، جونیور فیرپو و کارلس پرز.


سمدو، آرتور ملو، دمبله، آلبا و آنسو فاتی به علت مصدومیت این بازی را از دست دادند.

شایان ذکر است آرتور ملو و آنسو فاتی به ترتیب از ناحیه کشاله ران و زانو دچار مصدومیت شده‌اند و به همین دلیل در جریان تمرین دیروز (جمعه) جدا از تیم به انجام تمرینات فردی پرداختند.

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs مایورکا
در انتظار نبوغی دیگر از دکتر ارنست...


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۸ (۱۹:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۳ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!