به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نامه‌‌ای سر گشاده به دمبله: دوستانت را از خانه‌ات بیرون کنآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۸ (۱۰:۰۱) (۶۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جاکینتو الا، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا طی نامه‌ای به دفاع از عثمان دمبله برخاست اما یک نصیحت هم برای او داشت. در این خبر صحبت‌های او را شرح خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در تقابل با بروسیا دورتموند فصل جدیدی از مصدومیت در پرونده عثمان دمبله باز شد و او را مجبور کرد که در جریان این بازی با چشم‌هایی اشک بار زمین بازی را ترک کند. این نهمین مصدومیتی‌ست که این مهاجم از زمان پیوستنش به بارسلونا به آن دچار شده است. به همین دلیل یکی از مردان سابق باشگاه اسپانیول، جاکینتو الا نامه‌ای سر گشاده به وینگر ناراحت این روزهای بارسا نوشت.

الا گفت: «ریکاوری سریع‌ را فراموش کن. وقتی آماده‌ای بازی کن. برای مدتی از رسانه‌های اجتماعی دور شو. چرا به آن‌ها نیاز داری وقتی تمام دوستانت با تو زندگی می‌کنند؟ این هم مسئله دیگری‌ست: من نمی‌دانم چرا تو با این تعداد زیاد از دوستانت زندگی می‌کنی. آیا هیچ‌ کس دیگری نیست که بفهمد این مسئله درست نیست؟ یا این تو هستی که اهمیت نمی‌دهی؟ بیرون کردن آن‌ها از خانه‌ات به معنای بیرون کردن آن‌ها از زندگی‌ات نیست. من می‌فهمم که تو نیاز به حمایت شدن داری اما تو باید مثل بزرگ‌ترها فکر کردن را یاد بگیری. انجام این کار در سن تو آسان نیست، این را می‌دانم اما باید کمی کارهای خسته کننده انجام دهی تا بتوانی بهترینِ خودت را نشان دهی».

این داستان دوران دمبله در بارساست؛ هر گاه به نظر می‌رسید او در حال بلند شدن است و می‌خواهد نشان‌دهد ارزش مبلغ بالایی که برایش پرداخت شده را دارد، مصدوم شد: «در سن ۲۲ سالگی لیست مصدومیت‌هایت تکمیل شده است. آنچه نگران کننده است تاثیر سختی‌ست که این مصدومیت‌ها روی سلامت جسمی‌ات می‌گذارند. اما از نظر روحی، این‌ها باعث کاهش اعتماد به نفس تو نیز می‌شوند. هر ناراحتی جزئی‌ای قصد دارد زنگ خطر را خاموش کند. بدون این که هدف این باشد، تو یک فرد افسرده می‌شوی».


و در نهایت الا جهت تغییرِ اقبال دمبله، به او پیشنهاد کرد: «به تمام توصیه‌هایی که متخصصان این باشگاه به تو می‌کنند عمل کن. کادر پزشکی، فیزیولوژیستان و متخصصان تغذیه باید مدیران جدید تو باشند. اگر نیاز داری شب‌ها ساعت ۸ بخوابی، این کار را انجام بده. اگر آن‌ها به تو میگویند گیاهخوار شو، در هر ساعت از هر روز پنیر سویا بخور. اگر به تو میگویند باید یوگا شروع کنی، این کار را بکن».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: نامه‌‌ای سر گشاده به دمبله: دوستانت را از خانه‌ات بیرون کن
آقا جون قبل از اینکه خودش مقصر باشه اون تن لشای بی خاصیتی مقصرن که بارسا رو تبدیل کردن به آزمایشگاه .... والا اگه مدیرای بارسا ذره ای عقل و البته دلسوزی تو وجودشون بود 145 ملیون پول بی زبون باشگاه رو دور نمی ریختن ، اونم بدون اینکه یه قرارداد سفتوسخت باهاش ببندن..... یارو اینقد بارسارو شل دیده که خونه شو کرده مکان ، هیشکی هم بهش هیچی نمی گه .... کریفو ون گال کجایین که بارسا به .... داره میره.. یادمه سال 2009 قبل از اینکه بنزما به رعال بره اول از همه بارسا بود که میخواست از لیون بخردش ولی وقتی چند نفر از طرف بارسا به فرانسه رفتن و بازیشو زیر نظر گرفتن و اتفاقا" تو همون بازیم یه گل سه امتیازیم واسه تیمش زد همه چی ok بود که این چند نفر قبل از گزارش نهایی تصمیم گرفتن از خونه بنزما هم بازدید بعمل بیارن ، وقتی رفتن خونه بنزما با منظره وحشتناکی روبرو شدن همه چی بهم ریخته بود و کلی از دوستاش به خونش رفتو آمد میکردن و خلاصه خونه تیمی بودش واسه خودش ، نهایتا" تو گزارشششون نوشتن که بنزما به این دلایل بدرد بارسا نمی خوره و .... اما بارتمگوه واقعا" بارسارو از همه نظر نابود کرد. خدای طبیعت ریشه تو بزنه بارتمگوه .... که ریشه بارسای مارو زدی


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نامه‌‌ای سر گشاده به دمبله: دوستانت را از خانه‌ات بیرون کن
این بدبخت نیاز داشت تو این سن زیر دست یه مربی باشه که بهش جهت بده، نه این احمق بی خاصیت.


شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۸ (۲۲:۰۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نامه‌‌ای سر گشاده به دمبله: دوستانت را از خانه‌ات بیرون کن
خب لابد یه چیزی هست که همه دارن میگن دیگه.


شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۸ (۱۰:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!