به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پایان مصدومیت لنگلهاخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۸ (۲۳:۵۳) (۲۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع مرکزی در جریان تمرینات امروز (دوشنبه) بارسا با هدف آماده‌سازی برای مصاف با دورتموند، بدون هیچ مشکلی به طور کامل حضور داشت‌. در این خبر از جزئیات ریکاوری او مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارنستو والورده، سرمربی بارسا این روزها به دلیل مصدومیت‌ یا محرومیت‌ با مشکلاتی در خط دفاعی خود مواجه است و بازگشت کلمنت لنگله می‌تواند خبر خوبی برای او باشد.

لنگله در واپسین دقایق مانده به آغاز پیروزی شنبه مقابل لگانس از لیست خط خورد. مشکلی که در عضله پای راستش ایجاد، او را مجبور به کناره‌گیری از ترکیب کرد. به این ترتیب اومتیتی و پیکه جای خالی او را پر کردند.


با این حال پیکه بازی مقابل دورتموند را به علت محرومیت از دست خواهد داد و این یعنی والورده به لنگله به عنوان یار اومتیتی در زمین نیاز دارد.

نلسون سمدو و جوردی آلبا هر دو مصدوم هستند اما روبرتو که بازی مقابل لگانس را به دلیل محرومیت از دست داده بود، چهارشنبه شب قادر به بازی خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پایان مصدومیت لنگله
نقل قول
iman_khatar نوشته:

فک کن بارسا ببازه رسما بازی با اینتر میشه مرگ و زندگی ینی اینقدر نفرت دارم از والورده ارزو دارم حذف شیم بریم لیگ اروپا این بی شرف گورشو گم کنه

ایشالا...


سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸ (۲۳:۱۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: پایان مصدومیت لنگله
فک کن بارسا ببازه رسما بازی با اینتر میشه مرگ و زندگی ینی اینقدر نفرت دارم از والورده ارزو دارم حذف شیم بریم لیگ اروپا این بی شرف گورشو گم کنه


سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸ (۱۹:۱۱)
 
jamshid27
پاسخ به: پایان مصدومیت لنگله
من نمی دونم اینایی که معتقدن ما هافبکای زیادی داریم و باید چند تاشون رو بفروشیم اگه همچین مشکلاتی که الان برا مدافعین مون پیش اومده ( محرومیت و مصدومیتای متعدد ) واسه خط هافبک پیش میومد چیکار می کردن؟!!! اونم واسه تیمی مث بارسا که توی 8.5 ماه باید نزدیک به 70 بازی انجام بده ، تازه بدون احتساب بازیای ملی.... بارسا هم مث یووه و سیتی و لیورپول به 30 بازیکن یه دست نیاز داره ، ولی موضوع اینه که دک تررررررررر تو رختکن اینکاره نیس که بتونه جو رختکن رو در دست بگیره و جنم داشته باشه و بلد هم نیس که از بازیکنا بهترین بازی رو بگیره ، چیزی که پپ و لوچو توش استاد بودن ، اونم در حالیکه نیمکت الان خیلی غنی تر از اون زمان هستش....


سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸ (۱۵:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۱ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!