به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: بازی درخشانی نبود اما شما مجبورید راهی برای پیروزی پیدا کنیدمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۸ (۱۸:۳۰) (۳۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها شب گذشته علی رغم ارائه عملکردی نه چندان دلچسب در ورزشگاه لگانس، سرانجام توانستند ۳ امتیاز بازی را با خود به خانه ببرند اما والورده بعد از پایان بازی با صحبت‌های خود بار دیگر اثبات کرد که در شیوه مربیگریش تنها چیزی که حائز اهمیت می‌باشد، پیروزی‌ست. در این خبر متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ابتدا یوسف النصیری میزبان را ۱-۰ پیش انداخت اما در نیمه دوم، آبی و اناری‌ها به لطف گل‌های لوئیز سوارز و آرتور ویدال توانستند جایگاه خود را در صدر جدول لیگ حفظ کنند.

عملکرد تیم فوق‌العاده نبود اما والورده با صحبت‌های خود جو بعد از بازی را تحت تاثیر قرار داده و آن را به نفع خود برگرداند؛ او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از اهمیت پیروزی در بوتارکه گفت: «ما باید خوشحال باشیم‌. من می‌دانم که (عملکرد تیم در) این بازی درخشان نبود و باید این را هم در نظر بگیریم که بازی در اینجا سخت است. ما خیلی زود گل دریافت کردیم. آن‌ها در عمق بازی می‌کردند و این واقعا سخت بود. علی رغم اشتیاق آن‌ها (برای برد)، زمینشان واقعا بد بود، وزش باد - از دیگر مشکلات ما بود. اما من نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم. کارمان سخت شده بود چون نمی‌توانستیم (خوب) بازی کنیم و آن‌ها نیز خوب دفاع می‌کردند».

«ابتدای این فصل عملکرد خوبی در بازی‌های خارج از خانه نداشتیم چون ۳ بازی را واگذار کردیم و این واقعاً دردناک است. امروز هم بازی درخشانی نداشتیم. اما از طرفی ۱-۰ شکست خورده بودیم، اتفاقی که در این فصل چند باری روی داد، اما توانستیم مجدداً به بازی برگردیم و نهایتاً پیروز شدیم. ما باید روی نقاط مثبت تمرکز کنیم و شما بالاخره مجبورید روشی برای پیروزی در بازی‌های خارج خانه پیدا کنید».


بارسا چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود و در همین مورد والورده افزود: «فکر می‌کنم با حس خوبی وارد این بازی شویم. لگانس را بردیم، سال گذشته در همین ورزشگاه شکست خورده بودیم. بازی در اینجا سخت است زیرا لگانس کاری کرده که سخت شود. آن‌ها سزاوار ارزش و اعتبار می‌باشند. آن‌ها در انتهای جدول هستند و اهمیت تمام امتیازاتی که دارند را می‌دانند».

«این یک آزمون سخت و مهم بود. شما باید در این ورزشگاه‌ها پیروز شوید و این آسان نیست. شما باید بدانید در لحظات قطعی چطور بازی کنید. مقابل دورتموند چالش واقعاً متفاوتی خواهیم داشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: بازی درخشانی نبود اما شما مجبورید راهی برای پیروزی پیدا کنید
چرا گورتو گم نمی کنی؟


سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸ (۲۳:۲۴)
 
jamshid27
پاسخ به: والورده: بازی درخشانی نبود اما شما مجبورید راهی برای پیروزی پیدا کنید
آخه بی شرف که بویی از جوانمردی و مردانگی نبردی یه لطفی به خودتو کل عالم کن (البته به غیر از رعالیا) و بروووووووووووو. دیگم بر نگرد پشت سرتم نگاه نکن ......


یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۸ (۲۱:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!