به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریکی پویگ، ستاره مصاف دوستانه بارسا و کارتاخناآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۸ (۱۸:۰۵) (۷۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در دیدار دوستانه خیریه چهارشنبه شب مقابل کارتاخنا به لطف گل‌های کارلس پرز و آلخاندرو مارکز به پیروزی ۲-۰ دست یافت. در این خبر از عملکرد شگفت انگیز یکی از جوانان تیم خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این بازی که در برابر تیمی از سگوندا دیویژن بی‌اسپانیا برگزار شد و هدف آن جمع‌آوری پول برای قربانیان فاجعه سیل مارسیا در ماه سپتامبر بود؛ حادثه‌ای که حدوداً به ۳۰۰۰۰ نفر خسارت وارد کرد.

ارنستو والورده بیشتر بازیکنان اصلی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی کشورشان در اختیار نداشت اما باز با یک ترکیب قدرتمند بازی را آغاز کرد. نام‌هایی چون نتو، پیکه، روبرتو، فیرپو و دمبله همگی در این ترکیب می‌درخشیدند.

واضح است که این، یک بازی دوستانه بود و در چنین بازی‌هایی تعویض‌های متعددی صورت می‌گیرد؛ در این دیدار تعویض‌ها از دقیقه ۳۶م آغاز شدند. با این وجود نکته تعجب برانگیز اینجاست که در نیمه نخست شاهد گلزنی هیچ یک از طرفین بازی نبودیم.

در واقع هواداران بارسا مجبور شدند تا دقیقه ۶۴م منتظر بمانند تا شاهد شکسته شدن حصار دفاعی حریف و گلزنی توسط کارلس پرز تیمشان باشند؛ گلی که پاس آن توسط ریکی پویگ ارسال شد.

گل دوم زمانی به ثمر رسید که تنها ۲ دقیقه تا پایان وقت رسمی بازی باقی بود. سرخیو آکیمی از سمت چپ زمین توپ را برای مارکز فرستاد تا او از فاصله‌ای نزدیک گل دوم را به ثمر برساند.


بدیهی است که نمی‌توان از چنین بازی‌ای برداشت دقیقی کرد اما ریکی پویگ ستاره این نمایش بود و کارلس آلنیا (او را به خاطر می‌آورید؟!) نشان داد با این که در این فصل فرصت بازی محدودی به او می‌رسد اما هنوز (خوب) بازی کردن را فراموش نکرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ریکی پویگ، ستاره مصاف دوستانه بارسا و کارتاخنا
این جوونا زیر دست یه مربی چی بشن...


جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۲۰:۴۵)
 
jamshid27
پاسخ به: ریکی پویگ، ستاره مصاف دوستانه بارسا و کارتاخنا
ارنستو والورده چگونه توتال فوتبال بارسلونا را نابود کرده است حتما" این لینکو ببینین تا به جوابی که چن ساله مدیر همین سایتو خیلی از اعضا گفتن برا بار n ام برسین مشاهده لینک


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۲:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!