به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: آن‌ها توپ را از من گرفته‌اند و من ناراحتممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۰:۵۶) (۳۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این هافبک کروات با حضور در برنامه یونیورسو والدانو در مورد وضعیت فعلی خود در این باشگاه کاتالانی سخن گفت. در این خبر بخش‌های مهم صحبت‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این ملی‌پوش کروات بعد از ۵ فصل حضور مدوام در ترکیب تیم، در این فصل تنها یک بار در ترکیب نخست والورده قرار گرفت و به همین دلیل طی مصاحبه‌ای که سه شنبه پخش شد، گفت از این وضعیت خوشحال نیست.

او در ادامه افزود: «چطور می‌توانم از خودم راضی باشم؟ با فوتبال بازی کردن. فوتبال بازی کردن. زمانی که از دختر کوچکم اسباب بازی‌اش را بگیرم چه احساسی خواهد داشت؟ ناراحت می‌شود. من هم همین حس را دارم: آن‌ها توپ را از من گرفته‌اند و من ناراحتم».

راکیتیچ افزود که مشکلی با بیان احساساتش ندارد: «این (کار) را دوست دارم. وقتی شما باید گریه کنید، مشکلی وجود ندارد (که آن را انجام دهید)، همان طور که وقتی باید خوشحال باشید؛ من اکنون در شرایط نخست هستم».

او در ادامه گفت: «تصمیم‌هایی که سرمربی و باشگاه می‌گیرند را درک می‌کنم و به آن‌ها احترام می‌گذارم اما فکر می‌کنم طی ۵ سالی که در اینجا بوده‌ام فرصت‌های زیادی به من داده شد و اکنون تنها چیزی که می‌خواهم این است که بتوانم به لذت بردن از خودم ادامه دهم. این مهم‌ترین چیز برای من است».


راکیتیچ تکرار کرد که تنها راه رضایت از خودش «بازی کردن» است و همچنین گفت: «من ۳۱ ساله هستم، نه ۳۸ ساله و فکر می‌کنم در بهترین لحظه (دوران حرفه‌ای) خود قرار دارم».

بازیکن سابق سویا در همین تابستان با وجود علاقه باشگاه‌های ایتالیایی از جمله یوونتوس و اینتر میلان به درهای خروج باشگاه نزدیک شده بود اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد و او در نیوکمپ ماندگار شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ: آن‌ها توپ را از من گرفته‌اند و من ناراحتم
نقل قول
Heavenly.Girl نوشته:

توپ این بچه رو بهش بدین بره دیگه




پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۸ (۱۴:۲۳)
 
jamshid27
پاسخ به: راکیتیچ: آن‌ها توپ را از من گرفته‌اند و من ناراحتم
تو اگه واقعا" می خوای تو ترکیب قرار بگیری باید همون راکتیچ سابق بشی. راکتیچی که سمج بود ومث کنه به بازیکن صاحب توپ حریف می چسبید تو پرسها شرکت می کرد میزان دوندگیش خیلی خیلی بالا بود و خیلی کم پیش میومد که پاس اشتباه بده یا توپو لو بده و ... نه این راکتیچ شلو ول که فقط تو زمین راه میره و با بازیکن حریف میلاسه...


چهارشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۸:۲۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: راکیتیچ: آن‌ها توپ را از من گرفته‌اند و من ناراحتم
توپ این بچه رو بهش بدین بره دیگه


چهارشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۰:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!