به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتلتیکو مادرید، حریف بارسا در نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۸ (۲۰:۳۱) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اگر آبی و اناری‌ها بتوانند در نیمه نهایی این رقابت‌ها که ۱۹ دی ماه برگزار خواهد شد، حریف خود را از پیش رو بردارند، در فینال (۲۲ دی) به مصاف برنده دیدار رئال مادرید و والنسیا خواهند رفت. در این خبر از جزئیات این مسابقه مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا اکنون حریف خود در نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا را می‌شناسد. در این قرعه کشی که امروز (دوشنبه) در لاس روزاس مادرید برگزار شد، اتلتیکو مادرید به عنوان حریف بارسلونا اعلام شد. این بازی پنج شنبه مورخ ۱۹ دی ماه در شهر جده‌ عربستان سعودی برگزار خواهد شد؛ کشوری که طی ۳ سال آینده میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

رقیب آن‌ها در فینال را نیز نتیجه دیگر دیدار نیمه نهایی (چهارشنبه، ۱۸ دی ماه) بین دو تیم رئال مادرید و والنسیا تعیین خواهد کرد.

همان طور که متوجه شدید فرمت مسابقات سوپر کاپ اسپانیا نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده؛ این بار بارسا به عنوان قهرمان لیگ، والنسیا به عنوان قهرمان جام حذفی، اتلتیکو و رئال مادرید به ترتیب به عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت شرکت خواهند کرد.


امسال فرمت بازی‌ها ۴ فیناله شده و همچنین تاریخ برگزاری این بازی‌ها تغییر کرده و دیگر در تابستان نیست؛ با این حساب سوپر کاپ اسپانیا دیگر یک فینال رفت و برگشتی که بین قهرمان لیگ و جام حذفی (یا مدافع این عنوان در شرایطی که یک تیم صاحب دوگانه داخلی شده باشد) برگزار می‌شود، نخواهد بود.

به دنبال ۱۴مین سوپر کاپ

بارسا تاکنون ۱۳ بار سوپر کاپ اسپانیا را به نام خود ثبت کرده است. آخرین بار شاگردان والورده به فینال سال ۲۰۱۸ راه یافتند و به لطف گل‌های پیکه و دمبله ۲-۱ سویا را در تنگیر شکست دادند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اتلتیکو مادرید، حریف بارسا در نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا
عربستان...


چهارشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۰:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!