به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لاماسیا و پروژه مدرن سازیلاماسیا
فرستنده رضا ندافی در تاريخ جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۸ (۹:۴۵) (۵۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:‌ سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا ندافی / FCBarcelona.ir


مرکز آموزش اوریول تورت لاماسیا که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد، به تازگی تحولات زیادی از جمله تغییرات داخلی، سیستم گرمایشی و نمای بیرونی و داخلی ساختمان به خود دیده است. در این خبر بیشتر به جزئیات این مدرن‌سازی می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همزمان با چهلمین سالروز تاسیس لاماسیا، محل اقامت بازیکنان در اسپورتیوا که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد، تغییرات جدیدی به خود دیده است. طوری که ساکنان آنجا حس می‌کنند لاماسیا خانه دوم آن‌هاست. فضاهای دکور و زیبایی داخلی ساختمان پس از هشت سال به دلیل نیازهای جدید تغییر کردند؛ به طوری که هر گوشه از این ساختمان، معنی و ارزش‌های باشگاه را منتقل می‌کند. آسایش و رفاه بازیکنان، دلیل اصلی این اصلاحات بوده است. در حال حاضر ۷۳ ورزشکار در این ساختمان ساکن هستند که جمعیت آن‌ها را ۵۲ نفر از تیم فوتبال، ۱۳ بازیکن بسکتبال، ۴ بازیکن هندبال و یک بازیکن هاکی تشکیل می‌دهد.



اصلاحات داخلی از ورودی اقامتگاه به وضوح قابل مشاهده است. جایی که تصویر خوبی از اینیستا، ژاوی و مسی با توپ طلای ۲۰۱۰ قرار دارد که به تحصیل کنندگان خوش‌آمد می‌گویند. طبقه همکف نیز در حال بازسازی همه جانبه از تصویر و مبلمان آن بوده و باعث استقبال بیشتر مناطق مشترک می‌شود.

این پروژه کل ساختمان را مدرن کرده است. از پذیرش گرفته تا محل‌های استراحت، تلوزیون و سرگرمی، سالن غذا خوری و فضاهایی که مدرسان و دانش آموزان از آن عبور می‌کنند. تمام جزئیات مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ تصاویر ساکنین از دیوارها آویزان است، طرح دکوراسیون چراغ‌ها برگرفته از یک موضوع ورزشی است و چوپ تمام فضای زیرزمینی لاماسیا را پوشش داده است. علاوه بر این، ویترین‌هایی از جام‌ها و پیراهن‌های امضا شده قرار داده شده است که بازیکنان جوان را به تحقق رویایشان امیدوار می‌کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

طبقات فوقانی که مربوط اتاق‌های ساکنان بوده نیز مرمت شده است. یک تابلوی بزرگ متشکل از تصویر بازیکنانی که از لاماسیا به موفقیت رسیده‌اند در طبقه اول از شما استقبال می‌کند؛ جایی که علاوه بر اتاق‌ها می‌توانیم محل‌های جدیدی برای مطالعه پیدا کنیم. همچنین قسمتی از این ساختمان توسط یک تیم حرفه‌ای قرار است بازسازی شود.

این تغییرات به مرکز آموزش تورت حس بسیار خوبی می‌دهد. طرح چوبی، دکورهای جدید و تزئینات، کانون هم‌زیستی آن‌ها را به فضایی کاملا گرم، مدرن و راحت تبدیل کرده است. بارسا به آموزش افراد و بازیکنان آنجا می‌پردازد و همچنان بهترین مدرسه ورزشی جهان است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: لاماسیا و پروژه مدرن سازی
چ سود؟؟ بازیکنی هم ک پرورش می دهیم رو می فروشیم


شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۸ (۲۲:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لاماسیا و پروژه مدرن سازی
به قول معروف: آفتابه لگن هفت دست، ولی شام و ناهار هیچی!


شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۸ (۱۲:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!