به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۵۰مین گل مسی از روی ضربه ایستگاهیآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۸ (۱۱:۲۸) (۶۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته به رکورد جدیدی دست یافت؛ او تاکنون ۴۴ بار برای بارسا و ۶ بار برای آرژانتین از روی ضربه آزاد گلزنی کرده است. در این خبر جزئیات این رکورد شگفت انگیز را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی سه شنبه شب در نیوکمپ ۵۰مین گل خود از روی ضربه کاشته را وارد دروازه وایادولید کرد. اولینِ این گل‌ها در سال ۲۰۰۸ در یک بازی لالیگایی مقابل اتلتیکو مادرید در نیوکمپ به ثمر رسید. در این میان مسی ۴۴ گل برای بارسا و ۶ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.


با کلیک روی هر یک از این نقاط، می‌توانید مکان، روش و زمان به ثمر رسیدن آن گل را مشاهده نمایید.

در کدام رقابت‌ها؟

۳۳ تا از این ضربات آزاد در لیگ به ثمر رسیده است (۶۶ درصد از کل). از مابقی این گل‌ها، ۵ تا در لیگ قهرمانان، ۳ تا در جام حذفی، ۲ تا در سوپر کاپ اروپا و یکی در سوپر کاپ اسپانیا به ثمر رسیده و ۶ تای باقی مانده نیز برای تیم ملی آرژانتین بوده است.


قربانیان مورد علاقه

اسپانیول با ۶ گلی که از روی ضربات ایستگاهی از مسی دریافت کرده، بیش از سایر رقبای بارسا قربانی این مهارت ستاره آرژانتینی شده است. شماره ۱۰ بارسا همچنین ۵ بار مقابل تیم‌های سویا و اتلتیک بیلبائو، ۳ بار مقابل اتلتیکو مادرید و ۲ بار مقابل دپورتیوو، رئال مادرید، آلمریا، بتیس، ویارئال و آلاوز از روی ضربه کاشته گلزنی کرده است.

چالش‌های پیش رو

با ۵۰ گل زده از روی ضربه آزاد برای بارسا و آرژانتین، حال چالش بعدی مسی رسیدن به ۵۰ گل (ضربه آزاد) با پیراهن آبی و اناری‌ست؛ رکوردی که تنها ۶ گل با آن فاصله دارد.

رکورد دیگری که به نظر می‌رسد مسی می‌تواند به آن برسد، هت تریک از روی ضربه ایستگاهی‌ست؛ او تاکنون یک بار در برد ۵-۴ مقابل سویا در سال ۲۰۱۵ و یک بار هم در پیروزی لالیگایی ۴-۰ مقابل اسپانیول در دسامبر ۲۰۱۸ توانست دو گل از روی ضربه کاشته بزند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۵۰مین گل مسی از روی ضربه ایستگاهی
می تونه تو این زمینه هم GOAT باشه.


چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۸ (۱۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!