به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی: من یاد‌ گرفته‌ام که بازی‌‌ها را بهتر بخوانممصاحبه
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۸ (۸:۳۱) (۵۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


این بازیکن آرژانتینی در مصاحبه با تیک اسپورت گفت که در طول دوران بازی‌اش پیشرفت کرده و هم‌اکنون می‌داند که در کجا و چه زمانی در بازی باید حضور داشته باشد تا بیشترین تاثیر را بگذارد. در ادامه، صحبت‌های مسی در این مصاحبه را می‌خوانید‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این بازیکن آرژانتینی که اخیراً ششمین کفش طلایش را هم دریافت کرده، اعتراف کرد که این اواخر دیگر حس یک بازیکن گلزن را ندارد؛ اگرچه او بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسا و آرژانتین است. او همچنین با اطمینان گفت که در طول زمان در جنبه‌های مختلف پیشرفت کرده است: «من یاد گرفته‌ام که بازی‌ها را بهتر بخوانم و اینکه چه زمانی باید کجا باشم تا موثر و تعیین کننده واقع شوم. من در این مورد به مرور زمان پیشرفت کرده‌ام».

«من یک گلزن معمولی نیستم، دوست دارم از عمق حرکت کنم، توپ را بگیرم و موقعیت خلق کنم. من گلزنی را دوست دارم اما برای آن زندگی نمی‌کنم. اگر مدتی را بدون لمس توپ سپری کنم، از جریان بازی خارج می‌شوم و سعی می‌کنم که دوباره در بازی حضور پیدا کنم».

بهترین گل با بارسا

«برای من، گلی که در رم مقابل منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان به ثمر رساندم - بهترین گلم با بارسا بود. از نظر من، گل‌ها می‌توانند زیبا و مهم باشند. آن گل باعث شد که با گواردیولا قهرمان شویم و سه گانه را فتح کنیم، چیزی که بارسا هیچ وقت به آن دست نیافته بود. آن گل، یک بازی تماشایی را ساخت‌».


رابطه با آگوئرو و سوارز

«من آگوئرو را از ۱۷ سالگی می‌شناسم و رابطه بین ما فوق‌العاده است. اگرچه ما با هم زندگی نمی‌کنیم اما رفاقت بسیار قوی داریم. در رابطه با سوارز نیز ما ۵ سال است که‌ با هم آشنا شدیم و - در این مدت - کل روز را کنار هم هستیم. این حقیقت که کل روز را در کنار یک نفر بگذرانید باعث ایجاد یک رابطه بسیار قوی بین شما می‌شود».

بهترین لحظات با آرژانتین

«جام جهانی ۲۰۱۴، از بهترین لحظاتم با تیم ملی بود. ما یک تیم عالی و سابه‌یا را به عنوان مربی داشتیم و از روز به روز آن دوران لذت می‌بردیم. ما به فینال جام جهانی صعود کردیم که چیز کمی نیست و تا آخر از آن لذت بردیم، چون در فوتبال همیشه پیروز نیستید. اهمیت پیروزی در فوتبال واضح است اما سبک بازی هم مهم است. من در زندگی‌ام چیزی را برای جام جهانی تغییر نمی‌دهم. من در فینال کوپا آمریکا‌ و فینال جام‌ جهانی بازی کرده‌ام [و به قهرمانی خیلی نزدیک بودم] اما به خاطر افتخاراتی که تا الان کسب کرده‌ام نمی‌توانم شکایت کنم».

تیم ملی‌ جدید

«من فکر می‌کنم که در کوپا آمریکا این تابستان بسیار رشد کردیم. در بازی‌های دوستانه بازیکنان جوان بازی کردند و در نتیجه تیم دوباره احیا شده است‌. ما باید این نکته مثبت را هم در نظر بگیریم که کوپا بعدی در آرژانتین است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لئو مسی: من یاد‌ گرفته‌ام که بازی‌‌ها را بهتر بخوانم
تو رو خدا دست از این رفیق بازی بردار فقط...


سه‌شنبه، ۷ آبان ۱۳۹۸ (۱۴:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!