به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

علاقه اینتر میلان به جذب ایوان راکیتیچنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۸ (۱۲:۱۲) (۳۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بنابر گزارشات اسپورت، سران باشگاه ایتالیایی اینتر برای به خدمت گرفتن این هافبک کروات با بارسلونا ملاقات کردند. در این خبر جزئیات این مطلب را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خداحافظی ایوان راکیتیچ با بارسلونا روز به روز نزدیک‌تر می‌شود. او این روزها نقش چندان مهمی در تیم والورده ندارد و در این فصل بیشتر به یار تعویضی خط میانی تبدیل شده است. ممکن است در ژانویه راه حلی برای این مشکل پیدا شود.

مذاکرات آغاز شده‌اند. اینتر میلان هفته گذشته با بارسلونا ملاقات داشت تا در رابطه با این هافبک کروات مذاکره کند. آن‌ها هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌اند اما این دو باشگاه رابطه خوبی با هم دارند و به دنبال توافقی خواهند بود که به سود طرفین مذاکره باشد.

دوران راکیتیچ در بارسا به روزهای پایانی خود نزدیک شده است. باشگاه در سال گذشته (۲۰۱۸) تقریباً او را به PSG فروخته بود اما خودش می‌خواست بماند. بارسا به او گفته بود که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و ممکن است در تابستان امسال به عنوان بخشی از قرارداد نیمار معاوضه شود اما این اتفاق نیفتاد.


این هافبک شرایط جدید خود در باشگاه را نپذیرفته و می‌خواهد نیوکمپ را ترک کند تا بتواند در یک پروژه دیگر نقش کلیدی‌ای داشته باشد. در بارسلونا قدردان رفتار حرفه‌ای او هستند و وضعیتش را به خوبی می‌فهمند. لذا در تلاش‌اند تا فرآیند خروج او را تسهیل ببخشند؛ اتفاقی که احتمالاً در ژانویه رخ دهد.

بارسا فکر می‌کند ارزش راکیتیچ ۳۵ میلیون یوروست اما این را هم می‌داند که به دلیل کاهش دقایق بازی او و همچنین باقی ماندن تنها ۱.۵ سال از قراردادش این رقم می‌تواند کاهش یابد. اگر این انتقال به تابستان بکشد، ارزش راکیتیچ کمتر هم خواهد شد اما به نظر می‌رسد تا پیش از رخ دادن این اتفاق، شاهد خروج او باشیم. نمایندگان راکیتیچ با اینتر و تیم‌های دیگر در تماس هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: علاقه اینتر میلان به جذب ایوان راکیتیچ
همون پارسال پاریسن 120 می داد نفروختیمش. استاد خرید و فروشیم!


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۸ (۲۲:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: علاقه اینتر میلان به جذب ایوان راکیتیچ
بازیکن خوب و زحمت کشیه ولی اگه قرار باشه جای بوسکتس بازی کنه. به قدر کافی اون شل بی خاصیت کند و ساکن هست. حضور همزمان راکیتیچ خلاقیت تیم رو می کشه.


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۸ (۱۳:۴۹)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: علاقه اینتر میلان به جذب ایوان راکیتیچ
واقعا دیگه عصرش تموم شده


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۸ (۱۲:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!