به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: حاضر به معاوضه دستاوردهای دوران فوتبالی‌ام با قهرمانی جهان نیستممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۷:۱۴) (۴۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی طی مصاحبه‌ای با تیک اسپورت در رابطه با دوران حرفه‌ای خود سخن گفت و ادعا کرد حاضر نیست آنچه تاکنون به دست آورده را با قهرمانی در جام جهانی معاوضه کند. در این خبر صحبت‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این ملی‌پوش آرژانتینی شدت علاقه‌اش به فتح جام جهانی به همراه آرژانتین را انکار نکرد اما گفت حاضر نیست این موفقیت را با آنچه تاکنون در دوران فوتبالی خود به دست آورده، معاوضه کند.

او اذعان داشت: «دوست داشتم که قهرمان جهان می‌شدم اما فکر نمی‌کنم حاضر به معاوضه سایر موفقیت‌هایی که در دوران فوتبالی‌ام کسب کردم با این یک مورد باشم. این چیزی‌ست که به من داده شده، چیزی که خدا برایم خواسته است. همین است که هست. (پیش از شروع فوتبالم) نمی‌توانستم آنچه را که بعد از آن تجربه کردم تصور کنم. خیلی بزرگ‌تر از چیزی بود که می‌توانستم تصور کنم».


جام جهانی ۲۰۱۴ مسی تنها یک قدم تا فتح این عنوان فاصله داشت که آلبی سلسته با شکست ۱-۰ مقابل ژرمن‌ها در فینال، بازی را واگذار کرد. جام جهانی بعدی در سال ۲۰۲۲ و در کشور قطر برگزار خواهد شد اما باید منتظر بود و دید که مسی در این تورنمنت حضور خواهد داشت یا خیر.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: حاضر به معاوضه دستاوردهای دوران فوتبالی‌ام با قهرمانی جهان نیستم
مسی یه تیم فشل رو تا فینال جام جهانی و چند فینال کوپا برد. یه تک بازی فینال تغییری تو بزرگی مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نمیده.


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۸ (۱۳:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!