به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ده چالش پیش روی مسی آمار و ارقام
فرستنده بهنام روح الامینی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۴۴) (۷۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم : بهنام روح الامینی / FCBarcelona.ir


مسی تا به حال، هر آنچه را که در فوتبال شدنی بوده انجام داده است. او که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، می‌تواند ششمین توپ طلای خود را هم فتح کند، ولی قبل از آن اهداف دیگری دارد که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شکستن رکورد بازی در باشگاه

مسی فصل گذشته اندرس اینیستا را در رسیدن به جایگاه دوم پشت سر گذاشت. او ۶۹۲ بازی برای بارسا انجام داده و به زودی رکورد ۷۰۰ بازی را ثبت خواهد کرد که تا شکستن رکورد ۷۶۷ بازی ژاوی فاصله دارد.

هفتمین پیچیچی و هفتمین کفش طلا

مسی شش بار بیشترین گل زده در اروپا را به نام خود ثبت کرده که منطقا با آقای گلی لالیگا همراه بوده است.

شکستن رکورد ۳۶ جام جیجی و ۳۵ جام بایا

اگر بارسا فقط یک جام دیگر با مسی ببرد، او می‌تواند ستاره سابق منچستر یونایتد و مربی فعلی ولز را پشت سر بگذارد. او هم اکنون ۳۴ جام با بارسا دارد که فقط یک جام کمتر از دروازبان سابق بارسا و پورتو (بایا) است.

قهرمانی پنجمین لیگ قهرمانان

در ورزشگاه اتاتورک استانبول، مسی می‌تواند مهمترین عنوان باشگاهی را برای نخستین بار به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد که در مجموع پنجمین عنوان قهرمانی او خواهد بود.

بیشترین حضور در ال کلاسیکو برای بارسا

ژاوی هرناندز با ۴۱ بازی، بیشترین حضور در ال کلاسیکو را برای بارسا ثبت کرده است و مسی فقط یک بازی از او کمتر دارد، در صورتی که او ۲۶ اکتبر به میدان برود، با رکورد ژاوی برابری خواهد کرد. سه بازیکن رئال مادرید نیز با ۴۲ بازی رکوردی بهتر از ژاوی دارند که از میان آنها فقط راموس در حال بازی کردن است.

۵۰ گل ضربه ایستگاهی

مسی فقط یک گل تا ثبت آمار ۵۰ گل از روی ضربه ایستگاهی فاصله دارد. او ۴۳ گل برای بارسا و ۶ گل برای تیم ملی آرژانتین از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده است.

هت تریک با ضربه ایستگاهی

مسی در به ثمر رساندن دو گل در یک بازی از روی ضربه ایستگاهی، بیش از یک بار توفیق داشته و اگر بتواند در یک بازی، سه گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند، خارق العاده خواهد بود.

۵۰۰ گل در لالیگا

او رکورد ۴۰۰ گل زده در لالیگا را فصل گذشته پشت سر گذاشت و اکنون ۴۲۰ گل در لالیگا به ثمر رسانده و نزدیک به رکورد جوزف بیکن با ۴۴۷ گل در لیگ چک و اوو سلر با ۴۴۴ گل در لیگ آلمان ایستاده است، هر چند که در مورد هر دوی این رکوردها ابهاماتی وجود دارد. با این حال، در صورتی که مسی گل زده بیشتری داشته باشد، دیگر اهمیتی نخواهد داشت.

تعقیب پله

تعداد گل‌های پله برای سانتوز به طور واضح مشخص نیست و ادعاهای غیر موثق، اعدادی بین ۵۱۰ تا ۶۴۳ گل را بیان می‌کنند (به همراه ۳۱ گل برای نیویورک کازموس). مسی تا کنون ۶۰۴ گل برای بارسا در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده که این فصل می‌تواند او را نزدیکتر به اسطوره برزیلی کند.

به ثمر رساندن ۷۰۰ گل در دوران حرفه‌ای

مسی تا کنون ۶۷۲ گل حرفه‌ای به ثمر رسانده که سهم بارسا ۶۰۴ گل و سهم آرژانتین ۶۸ گل بوده است. چهره‌های حیرت زده زیادی را شاهد خواهیم بود، وقتی که او جشن ۷۰۰ گل زده خود را بر پا کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
11384
پاسخ به: ده چالش پیش روی مسی
نقل قول
jamshid27 نوشته:

فراموش نکنید اون گردن دراز بی خاصیت گل خالی زن فاسد هرزه 2 سال بزرگتره و معلومم نیس چی کار میکنه که هیچ وقتم مصدوم نمی شه؟؟؟ !!!!

آی آفرین به مرامت. واقعا خوب حرفی زدی.


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۹:۵۴)
 
11384
پاسخ به: ده چالش پیش روی مسی
بابا سلطان سلطانه. همه اینا رو هم میزنه 100 درصد. جای بحث هم نیست.


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۹:۵۳)
 
MohammadDT
پاسخ به: ده چالش پیش روی مسی
انشاءاللّه به همشون میرسه.


دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۵۹)
 
Mahsamanoochehri
پاسخ به: ده چالش پیش روی مسی
همه رو می زنه😍😍

فقط یه چیزی که خیلی ذهنمو درگیر کرده،رکورد ایستگاهیه،٢٨ تا فاصله داره،امیدوارم این رکورد رو هم به اسم خودش ثبت کنه کینگ♥️


شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۸ (۴:۰۶)
 
Montazer_59
پاسخ به: ده چالش پیش روی مسی
مسی بدون اینا هم بازم مسیه
اینا یه مشت جایزه و افتخار توی خالیه


جمعه، ۲۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۹:۲۶)
 
jamshid27
پاسخ به: ده چالش پیش روی مسی
فراموش نکنید اون گردن دراز بی خاصیت گل خالی زن فاسد هرزه 2 سال بزرگتره و معلومم نیس چی کار میکنه که هیچ وقتم مصدوم نمی شه؟؟؟ !!!!


پنج‌شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۹:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!