به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیوکمپ، قلعه تسخیرناشدنی بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۸ (۰:۰۱) (۶۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از فصل ۲۰۰۹/۱۰ تاکنون، بارسلونا ۲۵۲ تا از ۲۹۸ بازی خود در نیوکمپ را پیروز شده و ۹۴۵ گل نیز به ثمر رسانده است؛ بیش از سایر تیم‌های حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی. در این خبر به بررسی عملکرد تحسین برانگیز کاتالان‌ها در بازی‌های خانگی ۱۰ سال اخیرشان می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در طول تاریخ نیوکمپ همواره قلمرو نفوذناپذیر بارسلونا بوده و بازی در آن نگرانی رقبای این تیم را در پی داشته اما طی سال‌های اخیر، این تسخیرناپذیری افزایش یافته است. در ۱۰ سال اخیر بارسا ۲۹۸ بازی رسمی در این ورزشگاه برگزار کرده که در ۲۵۲ تای آن‌ها به پیروزی رسیده است. همچنین در ۳۲ بازی به تساوی دست یافته و تنها ۱۴ بار متحمل شکست شده است.

طی این ۲۹۸ بازی، بارسا ۹۴۵ گل زده؛ یعنی به طور میانگین ۳ گل در هر بازی و در مقابل اما ۲۰۶ گل دریافت کرده است. در این بین ۶۱۸ گل در لیگ، ۱۶۳ گل در لیگ قهرمانان، ۱۴۶ گل در جام حذفی ۱۸ گل در سوپر کاپ اسپانیا به ثمر رسیده است. همچنین در بین این ۲۵۲ برد خانگی، ۱۶۸ تای آن‌ها در لیگ، ۴۷ تای آن‌ها در لیگ قهرمانان، ۳۲ تای آن‌ها در جام حذفی و ۵ تای آن‌ها در سوپر کاپ حاصل شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بیش از هر تیمی در اروپا

این آمار به خودی خود هم شگفت انگیز هستند اما اگر آن‌ها را با آمار سایر تیم‌های حاضر در لیگ‌های اصلی اروپا مقایسه کنیم، شگفت انگیزتر هم خواهند شد. طی ده سال اخیر هیچ تیمی بیشتر از بارسلونا در خانه‌اش بازی نکرده (۲۹۸)، هیچ تیمی بیشتر از بارسلونا پیروز نشده (۲۵۳)، هیچ تیمی بیشتر از بارسا گل نزده (۹۴۵) و هیچی کمتر از بارسا شکست نخورده (۱۴) است. رئال مادرید با ۲۲۲ پیروزی در سانتیاگو برنابئو نزدیک‌ترین رقیب بارسا در این بخش محسوب می‌شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر روی گل‌ها نیز تمرکز کنیم، هیچ تیمی به عملکرد بارسلونا در این زمینه (۹۴۵ گل) نزدیک نشده است. بعد از بارسا، رکورد بیشترین گل زده در ورزشگاه خانگی متعلق به رئال مادرید با ۸۴۱ گل است؛ بیش از ۱۰۰ گل کمتر از رکورد بارسلونا. بعد از پایتخت نشینان، بایرن مونیخ (۷۲۶ گل) و منچستر سیتی (۷۱۰) قرار دارند‌.

طی تاریخ ۶۲ ساله خود، نیوکمپ شاهد به ثمر رسیدن ۴۱۳۳ گل از سوی بارسلونا بوده است. اما تنها در ۱۰ سال اخیر، بارسا ۹۴۵ گل زده و این یعنی ۲۲.۸۶ درصد تمام گل‌های خانگی بارسا، در این مدت به ثمر رسیده است. پیش از این دهه طلایی، میانگین گل زده در هر فصل در نیوکمپ ۶۱.۳ درصد بوده اما در ۱۰ سال گذشته این رکورد به ۹۴.۵ گل در هر فصل ارتقا یافته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
11384
پاسخ به: نیوکمپ، قلعه تسخیرناشدنی بارسلونا
خوبه


پنج‌شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیوکمپ، قلعه تسخیرناشدنی بارسلونا
نقل قول
jamshid27 نوشته:

چه فایده ؟ هر چی تو زمین خودی و البته به لطف بیش از 90 هزار هوادار رشته کنیم با جادوی ترسی که دکتررررررر تو وجود بازیکنا کاشته تو زمین حریفامون پنبه خواهد شد

برو تو نیوکمپ یه اتفاق طبیعیه. تو بقیه ورزشگاهاس که دکتر نبوغ خودشو به رخ می کشه.


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۴۶)
 
Montazer_59
پاسخ به: نیوکمپ، قلعه تسخیرناشدنی بارسلونا
با والورده تا نابودی تمام رکوردها و افتخارات


شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۸ (۱۲:۴۱)
 
jamshid27
پاسخ به: نیوکمپ، قلعه تسخیرناشدنی بارسلونا
چه فایده ؟ هر چی تو زمین خودی و البته به لطف بیش از 90 هزار هوادار رشته کنیم با جادوی ترسی که دکتررررررر تو وجود بازیکنا کاشته تو زمین حریفامون پنبه خواهد شد


شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۸ (۱:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۰ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!