به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۸ (۷:۴۹) (۵۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ در حال سپری کردن بدترین دوران فوتبالی خود از سال ۲۰۱۴ تاکنون است. این هافبک کروات در همین خصوص مصاحبه‌ای ترتیب داده و اعتراضات خود را بیان کرده است. با ما همراه باشید تا متن صحبت‌های او را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این هافبک کروات پیش از این یکی از بازیکنان اصلی تیم بوده که به طور منظم در بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد اما اخیراً به ندرت توسط والورده به او فرصت بازی داده می‌شود. او تا اینجای فصل تنها ۱۸۷ دقیقه در تمام رقابت‌ها بازی کرده است.

حتی احتمال خروج این هافبک در تابستان امسال وجود داشت و پیشنهاداتی برای ترک نیوکمپ دریافت کرد اما در پایان هیچ اتفاقی نیفتاد‌. راکیتیچ طی مصاحبه‌ای با رادیو کاتالونیا اظهار داشت که از یوونتوس هم پیشنهاد داشته و حتی کریستیانو رونالدو با او تماس گرفته تا متقاعدش کند به ایتالیا برود. اما یووه نمی‌توانست مبلغ درخواستی بارسا را تامین کند.

با این وجود در صورت استمرار وضعیت فعلی (عدم دریافت فرصت کافی در بازی‌ها) شرایط می‌تواند در ژانویه تغییر کند: «اکنون نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. سخت است زیرا من می‌خواهم بازی کنم نه این که صرفاً عضوی از تیم باشم. هر کار ممکنی را انجام خواهم داد تا شرایطم را تغییر دهم. دو سال تا پایان قراردادم باقی‌ست و برای بازی کردن هیچ جایی بهتر از بارسلونا، بهترین باشگاه جهان، نیست. اما من نیاز دارم بازی کنم نه این که تنها از قدم زدن در این شهر و ساحل آن لذت ببرم».


راکیتیچ همچنین اعلام کرد که در مورد آینده‌اش با بارتمئو و مسی مشورت کرده است: «من با افراد حاضر در باشگاه صحبت کرده‌ام، همه در باشگاه می‌دانستند که من گزینه‌های دیگری داشتم. من می‌خواهم بجنگم تا تیم مرا برای بازی در زمین آماده ببیند. می‌خواهم از هواداران برای محبتی که در پایان این هفته به من ابراز داشتند، تشکر کنم اما اگر چیزی تغییر نکند ما باید بنشینیم و دوباره در مورد وضعیتم صحبت کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!
راکیتیچ خوبه اما به عنوان هافبک دفاعی. نه وقتی اون بوسکتس شل بی مصرف هم تو زمینه.


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۴۸)
 
jamshid27
پاسخ به: راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!
با اینکه من همیشه طرفدار بازی راکی بودم اما واقعیت اینه که ایشون از اواخر فصل گذشته وارد یه افت شدیدی شد که همچنان این افت ادامه داره بنابراین دکتررررر اگه یه کار درست درمون تو تمام عمر نکبتیش انجام داد همین نیمکت نشین کردن راکیتیچ بود قطعا" برا خودشم خوبه.... ایشون مدتها بود شدیدا" فوتبال زده شده بود و تو همین 2-3 تا بازی که امسال کرده نشون داد که هنوز به فرم خوبش برنگشته.... چرا؟ چون مهمترین وظیفش تو بازی پرسینگ حریف و کنترل ریتم بازی رقیبا بوده که اصن ازش دیده نشد حتی فک کنم تو بازی والنسیا بود که حریفو بجای پرس ، همراهی میکرد که منجر به یکی از گلاشونم شد پس از اونجایی که بارسا جای بازی بهترینا و آماده تریناس بهتره که راکی فعلا" بیرون گود بمونه تا تشنه بازی کردن بشه ..... و تو جریان بازی بجنگه و بدوه و پرس کنه فعلا" اما نه رو نیمکت بمون تا بینیم چی میشه...


جمعه، ۱۹ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۱۶)
 
hemad
پاسخ به: راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!
آره به تو و سوارز حتمن باید بازی بدن تا خاطرات لیورپول و رم رو زنده کنین...دیگه روت رو کم بشین رو نیمکت جات خوبه...این تعصبا رو ای کاش چهارتا بازیکن بدردبخور داشتن...هرچی لرده غیرتی میشن برا ما!


جمعه، ۱۹ مهر ۱۳۹۸ (۱۶:۲۳)
 
Montazer_59
پاسخ به: راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!
عخی والورده باهات کات کرده جواب تلفنات رو نمیده


پنج‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۸ (۹:۴۶)
 
coutinho7
پاسخ به: راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!
نگران نباش، معشوقه ای به اسم والورده داری.....


پنج‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۸ (۹:۳۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: راکیتیچ: می‌خواهم بازی کنم!
توپ این بچه رو بدین بهش دیگه


پنج‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۸ (۹:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!