به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدور مجوز بازی لویی بری برای بارسلونالاماسیا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۰۰) (۴۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این بازیکن ۱۶ ساله که در ماه جولای از تیم وست برومویچ خریداری شد، بعد از کسب جواز بین المللی فیفا، حال می‌تواند در بازی این هفته تیم زیر ۱۹ سال بارسا مقابل سن فرانسیسکو به میدان برود. در این خبر جزئیات این مطلب را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم این که بارسلونا در ماه جولای بری را از وست برومویچ خریداری کرد اما این بازیکن نوجوان برای ارائه اولین بازی خود مجبور بود تاکنون صبر کند.

این ملی‌پوش تیم جوانان انگلیس ۱۶ سال دارد و نه تنها در پیش فصل حضور داشت بلکه چند باری هم گلزنی کرد اما نتوانست در هیچ یک از ۵ بازی تیمش در لیگ شرکت کند. او همچنین به دلیلی مشابه نتوانست در دو بازی‌ای که تیم زیر ۱۹ سال بارسا در چارچوب رقابت‌های لیگ جوانان یوفا برگزار کرد، حضور داشته باشد.

دلیل این تاخیر یک مشکل اداری‌ بود که بارسا را مجبور کرد تا برای نهایی کردن این انتقال، منتظر مجوز بدنه مدیریتی دنیای فوتبال باشد. بخشی از جوانب این قرارداد باید مورد بررسی قرار می‌گرفت، از جمله روند تحصیلی این بازیکن در باشگاه جدیدش.


وست برومویچ اکنون می‌داند که کارهای اداری این انتقال توسط فیفا ترتیب داده شده و بارسا انتظار دارد همه چیز ظرف ۴۸ ساعت نهایی شود‌.

بنابراین بری بعد از گذشت ۹۳ روز از پیوستنش به این باشگاه کاتالانی، می‌تواند برای بازی این هفته تیم زیر ۱۹ سال حاضر شود. این بازی همچنین اولین تجربه فرانک آرتیگا - کسی که در همین هفته به عنوان جانشین ویکتور والدس انتخاب شد - روی نیمکت تیم جدیدش خواهد بود.

بارسا برای خرید بری باشگاه‌های مختلفی از جمله پاریس سنت ژرمن را کنار زد. آن‌ها همچنین به عنوان حق پیشرفت بازیکن مجبور به پرداخت هزینه‌ای به وست برومویچ هستند، حتی اگر قراردادش به پایان رسیده باشد.


بری در تیم جوانان انگلستان بازیکن گلزنی محسوب می‌شود و ماه گذشته در قهرمانی تیم زیر ۱۷ سال در جام سیرنکا دو گل به ثمر رساند. انگلیس برای کسب این عنوان تیم‌های فنلاند، اتریش و لهستان را شکست داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدور مجوز بازی لویی بری برای بارسلونا
همه جوانان در رویای بازی زیر نظر دکتر ارنست...


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۵۹)
 
Raphael
پاسخ به: صدور مجوز بازی لویی بری برای بارسلونا
به قیافش میخوره آینده‌دار باشه


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۳:۱۳)
 
Montazer_59
پاسخ به: صدور مجوز بازی لویی بری برای بارسلونا
عجب مصیبتی چکار بچه مردم دارید
بذارید بازیش رو بکنه


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۱۱:۲۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: صدور مجوز بازی لویی بری برای بارسلونا
چه مسخره بازیایی دارنا
طرف خریدتش بذار بازیشو کنه دیگه


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!