به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۰۰مین گل مسی از خارج محوطه جریمهآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۰:۵۳) (۴۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته در حالی نام خود را در بین گلزنان مصاف با سویا نوشت که برای صدمین بار در طول دوران حرفه‌ایش توانست از خارج محوطه جریمه گلزنی کند. در این خبر به بررسی رکورد جدید مسی می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی شب گذشته مقابل سویا ۳۷مین گل خود طی ۳۸ بازی مقابل این تیم را به ثمر رساند تا سویا همچنان یکی از قربانیان مورد علاقه‌اش باشد.

در دقیقه ۷۸م این بازی در نیوکمپ، در حالی که بارسا ۳-۰ به لطف گل‌های لوئیز سوارز، آرتور ویدال و دمبله پیش بود، یک ضربه آزاد به نفع بارسا گرفته شد و مسی پشت توپ ایستاد و تصمیم گرفت اولین گل لالیگایی خود در این فصل از رقابت‌ها را به ثمر برساند.

یک ضربه از خارج محوطه‌ ۱۸ قدم که از دیوار دفاعی حریف عبور کرد و وارد گوشه دروازه شد تا مسی ۳۷مین گل خود طی ۳۸ بازی مقابل این تیم آندولسی را به ثمر برساند. شماره ۱۰ بارسا تاکنون بیش از هر تیمی موفق به گشودن دروازه سویا شده است.

۱۰۰ گل خارج از محوطه جریمه

با گل مسی نتیجه بازی 4-0 شد و پیروزی مقابل سویا بدین معنی‌ست که بارسا بعد از 4 پیروزی پیاپی وارد وقفه بازی‌های ملی خواهد شد. این ملی‌پوش آرژانتینی با این گل، رکورد ۱۰۰ گل زده از خارج محوطه جریمه را به ثبت رساند که ۴۳ تای آن‌ها از روی ضربه آزاد بوده است.

از بین این ۱۰۰ گل، ۱۳ تای آن‌ها مقابل سویا به ثمر رسیده، ۸ تای آن‌ها مقابل اسپانیول و ۶ گل مقابل بیلبائو و اتلتیکو مادرید.

اگر بخواهیم به تفکیک رقابت‌ها این ۱۰۰ گل را بررسی کنیم، ۷۱ گل در لالیگا، ۱۸ گل در لیگ قهرمانان، ۸ گل در جام حذفی، ۲ گل در سوپر کاپ اسپانیا و یک گل در سوپر کاپ اروپا به ثمر رسیده است.

۱۶ فصل متوالی

لئو مسی بعد از این که چند بازی فصل را علت مصدومیت از دست داد و تنها در دقایقی از بازی‌‌ مقابل‌ تیم‌های ویارئال، خرانادا و دورتموند حضور داشت، نهایتاً اولین گل خود در فصل ۲۰۱۹/۲۰ رقابت‌ها را مقابل سویا به ثمر رساند. بعد از بازیابی کامل سلامت جسمی خود، شماره ۱۰ بارسلونا چهارشنبه شب مقابل اینتر در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی قرار گرفت و یکشنبه شب مقابل سویا - و در هر دو این بازی‌ها ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشت. مسی از سال ۲۰۰۴ که اولین بازی خود را برای بارسا به نمایش گذاشت تاکنون، طی ۱۶ فصل متوالی برای کاتالان‌ها گلزنی کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: ۱۰۰مین گل مسی از خارج محوطه جریمه
پنالدو هم تخصص داره تو محوطه جریمه شیرجه بزنه


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۳:۱۷)
 
11384
پاسخ به: ۱۰۰مین گل مسی از خارج محوطه جریمه
بازم دمش گرم. عشقه عشق


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۱:۳۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: ۱۰۰مین گل مسی از خارج محوطه جریمه
نقل قول
Montazer_59 نوشته:

مسی همیشه مسیه حتی اگه مسی نباشه
"سخن بزرگان"

بله


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۰۸)
 
Montazer_59
پاسخ به: ۱۰۰مین گل مسی از خارج محوطه جریمه
مسی همیشه مسیه حتی اگه مسی نباشه
"سخن بزرگان"


سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!