به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عملکرد تحسین برانگیز مسی در اولین ۹۰ دقیقه فصلآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۲۴) (۶۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir

این فوق ستاره آرژانتینی علی رغم این که در مصاف با اینتر میلان برای اولین بار در این فصل ۹۰ دقیقه کامل را در زمین حضور داشت اما یکی از تاثیر گذارترین مهره‌های این بازی بود. در این خبر به تحلیل عملکرد او در اولین پیروزی بارسا در لیگ قهرمانان می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی بعد از گذشت بیش از ۱ ماه از شروع رقابت‌های فصل ۲۰۱۹/۲۰، چهارشنبه شب برای اولین بار توانست ۹۰ دقیقه کامل را بازی کند. به علت درگیری با مصدومیت نسبتاً طولانی مدتی که داشت، مسی دقایق بسیاری را تا به اینجای فصل از دست داد و اغلب به جای بازی کامل، مدت بازی‌اش تنها به یک نیمه محدود می‌شد. واضح است که دور بودن از شرایط معمول هر کسی را از فرم همیشگی خود می‌اندازد.

مسی در بازی‌های پیش فصل هم نتوانست تیم را همراهی کند و مدت زیادی از میادین بازی دور مانده بود‌. با توجه چنین شرایطی، طبیعی‌ست که نتواند ریتم بازی همیشگی خود را بازیابی کند و به سازگاری مطلوب با هم‌تیمی‌هایش برسد. اما مسی در مصاف با اینتر میلان نشان داد که هنوز هم جادویی که همیشه داشته را در وجود خود دارد.

قطعاً اولین تصویری که از عملکرد مسی در این بازی برایتان ترسیم می‌شود پشت سر گذاشتن یکی از مدافعان حریف و فراهم کردن پاس گل پیروزی بخش لوئیز سوارز است. اما علاوه بر این حرکت فوق‌العاده او آمار قابل توجهی نیز در این بازی ثبت کرده است. مسی بیش از هر بازیکن دیگری در زمین موقعیت گل (۶ بار) ایجاد کرده که این تعداد ۲ موقعیت مسلم را شامل می‌شود.


علاوه بر این، ستاره آرژانتینی ۱۰ دریبل موفق از ۱۱ اقدام به دریبل به نام خود ثبت کرد. او در اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند نیز ۲ دریبل موفق داشت و همین امر موجب شد که در کنار دنی اولمو با مجموع ۱۲ دریبل موفق تا اینجای رقابت‌ها، به برترین دریبل‌زن لیگ قهرمانان تبدیل شود.

مسی همچنین در ۱۳ موقعیت یک به یک توپ را از حریف گرفت. او تاکنون ۱۳۷ بار در لیگ قهرمانان بازی و ۱۱۲ بار گلزنی کرده است.

در کنار همه این آمار شگفت انگیز مسی در پیروزی ۲-۱ مقابل اینتر نقش یک سرمربی را هم داشت؛ او پیش از ورود به زمین در نیمه دوم به هم‌تیمی‌های خود گفت که باید فشار بیشتری به حریف وارد کنند و با صحبت‌های انگیزه بخش خود، نقش بسزایی در تقویت روحیه بازیکنان داشت - هر چند همه ما می‌دانیم روحیه دادن از وظایف سرمربی‌ست نه بازیکنان.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
11384
پاسخ به: عملکرد تحسین برانگیز مسی در اولین ۹۰ دقیقه فصل
واقعا از والورده سرمربیه بهتریه مسی. (سلطان قلب ها)


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۱:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: عملکرد تحسین برانگیز مسی در اولین ۹۰ دقیقه فصل
بهترین مربی - بازیکن دنیای فوتبال...


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۲۷)
 
jamshid27
پاسخ به: عملکرد تحسین برانگیز مسی در اولین ۹۰ دقیقه فصل
نقل قول
Montazer_59 نوشته:

به نظرم تا خوب شدن کاملش باید استراحت کنه چون اینطوری اگه مصدوم بشه زمان بیشتری مصدوم میمونه ولی خب از والورده این چیزا توقع نمیره

دقیقا" درست گفتی .... این حروم لقمه تنها چیزی که براش مهمه بقا خودشه غافل از اینکه همین روزا کلکش برا همیشه کندس اینم یه خبر جدید ازین فاسد بی همه چیز مشاهده لینک


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۶:۴۴)
 
Montazer_59
پاسخ به: عملکرد تحسین برانگیز مسی در اولین ۹۰ دقیقه فصل
به نظرم تا خوب شدن کاملش باید استراحت کنه چون اینطوری اگه مصدوم بشه زمان بیشتری مصدوم میمونه ولی خب از والورده این چیزا توقع نمیره


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۲:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۷ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!