به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تنش بین بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۵:۵۰) (۴۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از زمانی که نقش جرارد پیکه در بارسلونا تنها به زمان حضورش در زمین فوتبال محدود می‌شد، مدت‌ها می‌گذرد. او اغلب به عنوان سخنگوی غیر رسمی باشگاه به میدان می‌آید و این بار هم صدای خود را به عنوان یکی از اعضای تیم اصلی بلند کرده است. صحبت‌های او مربوط به اظهار نظرهایی‌ست که حاکی از اختلاف بین رختکن و هیئت مدیره باشگاه می‌باشد. در این خبر به بررسی این موضوع می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او بعد از پیروزی مقابل ختافه گفت: «ما باید با هم متحد باشیم‌، هواداران و اعضای تیم مدیریتی. اگر کسی نخواهد عصبانی شود، هیچ جنگی رخ نمی‌دهد. همه ما باشگاه را می‌شناسیم، روزنامه‌ها را می‌شناسیم و می‌دانیم با باشگاه ارتباط دارند، ما می‌دانیم چه کسی این متن را نوشته است حتی اگر کس دیگری آن را امضا کرده باشد».

این صحبت‌ها به متنی اشاره داشت که هفته گذشته منتشر شد و از قدرت یافتن بازیکنان در باشگاه سخن گفت. پیکه نارضایتی رختکن از انتشار این متن را بیان کرد.

این اولین باری نیست که او علیه هیئت مدیره بر می‌خیزد اما هرگز این طور عمومی مخالفت خود را بیان نکرده بود. البته اخیراً از بی‌فایده بودن دو تور پیش فصل که هیچ کمکی به وضعیت تیم نکرد هم گفته بود.

او بعد از شروع بدی که تیم داشت، در هفته گذشته گفت: «گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد. پیش فصل به ما کمکی نکرد. سفرهای طولانی داشتیم و تمرینات نه چندان طولانی اما ما بارسلونا هستیم و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. اما بازیکنان زیادی از دست دادیم، ما باید پیروز شویم».


این تنش چیز جدید نیست و به مرور زمان گسترش یافته است. با اینکه لیونل مسی معمولاً فردی محافظه کار است اما در مصاحبه اخیر خود با اسپورت اظهارنظرهایی کرد که می‌تواند به عنوان یک انتقاد از هیئت مدیره نیز تعبیر شود. مسی در مورد اینکه سران باشگاه چقدر برای خرید نیمار تلاش کردند مطمئن نبود: «راستش را بخواهید نمی‌دانم که باشگاه تمام کارهلی ممکن را انجام داده یا خیر. اطلاعات زیادی در مورد روند پیشروی مذاکرات ندارم. فقط می‌دانم با نیمار صحبت کردند و او هم می‌خواست برگردد. نمی‌دانم آن‌ها واقعا او را می‌خواستند یا نه».

سخنان مسی حاکی از عدم اطمینان بازیکنان به باشگاه است. از همه مهم‌تر اینکه باشگاه نتوانسته نیمار را برگرداند و هرگز جایگزین مناسبی هم برایش پیدا نکرده است. آن‌ها تلاش کردند جای خالی او را ابتدا با دمبله و کوتینیو پر کنند و حال هم با گریزمن. مسی در ادامه همان صحبت‌ها افزود: «ما با نیمار شانس بیشتری برای کسب نتایج مطلوبمان خواهیم داشت».

مسی همچنین ناامید از ناکامی‌های اخیر بارسا در اروپا گفت: «بارسلونا خانه من است و من نمی‌خواهم آن را ترک کنم اما می‌خواهم قهرمان این جام شوم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تنش بین بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونا
بگو مرگ بر بارتمئو


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۳۶)
 
jamshid27
پاسخ به: تنش بین بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونا
شخصا" خیلی منتظر همچین روزایی بودم و برا رسیدنش ثانیه شماری میکردم ولی فکر نمی کردم الان اتفاق بیوفته ، بیشتر حدس میزدم تابستون این قضایا اتفاق بیفته و این سرطان سر باز کنه.... مشاهده لینک


دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۴۲)
 
jamshid27
پاسخ به: تنش بین بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونا
در واقع این نحوه مدیریت با پرداخت پولهای آنچنانی (بارسا در بین تمام باشگاههای دنیا بیشترین پرداختی رو به بازیکنانش داره) این بازیکنارو پولکی و بدعادت کرده.... و من شخصا" نگرانم که با انتخابات تابستون آینده و رفتن باند بارتمگوه و تفاله هاش چه بر سر مدیر بعدی خواهد اومد؟؟؟ چون شک نکنید که حتما" این مدیریت فعلی کلا" عوض می شه و رای نمیاره.... و قطعا" با این شرایط مدیر بعدی چاره ای نداره جز اینکه خیلی ازین بازیکنارو بیرون بریزه و یه انقلاب اساسی رو در بارسا انجام بده که حتما" چن نفر از بازیکنای مورد علاقه مون هم بارسارو ترک خواهند کرد و مطمئنا" یه همچین تغییراتی تو تابستون آینده اجتناب ناپذیره...


دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۳۵)
 
jamshid27
پاسخ به: تنش بین بازیکنان و هیئت مدیره بارسلونا
نکته طلایی اینجاس که این مدیریت نالایق و ترسو ، کم کم داره تاوان نداشتن دیسیپلین و کاریزماشو پس می ده... ماجرا اینه که بارتمگوه طی فصول اخیر با بستن قراردادهای فضایی با شرکتهای تولیدی و تبلیغاتی درآمدهای میلیاردی بارسا رو افزایش داده و به موازات این درآمدها با پرداخت دستمزدهای نجومی به بازیکنان ، هم اونارو (بازیکنان) راضی نگه داشته بود و هم این موضوع رو به یک اهرم فشار تبدیل کرده که بازیکنا تو شرایط مختلف از منافع این مدیریت حمایت کنن ، غافل از اینکه با گذشت زمان شرایط به شکلی که باید پیش نرفته و حالا بعضیا سهم بیشتری میخوان ، و بازار مکاره ای شده که هر کی ساز خودشو میزنه ، در واقع همون چیزی که خود من بارها مثلا" در مورد مسی گفته بودم که تا زمانی که تضاد منافع بوجود نیاد حتی مسی و دیگر بزرگای بارسا در مقابل این مدیرو مربی سکوت میکنن ولی ... ولی نکته اینجاس که حالا تضاد منافع بوجود اومده و بنابراین این آتش زیر خاکستر کم کم داره بیرون می زنه و قطعا" خیلیارو با خودش خواهد سوزوند + اینکه استعفا هایی که در سطح مدیران بارسا طی هفته های گذشته رخ داد قطعا" بی ارتباط با این موضوع نبوده.... وقتی همزمان مدیریت و مربی جنم و کاریزمای لازم رو نداشته باشن نتیجه اش قطعا" بهتر ازین نمی شه ... خلاصه اینکه این شکاف داره روز به روز بیشتر می شه و قطعا" اتفاقاتی که من پیش بینی می کردم نهایتا" تابستون آینده بوقوع بپیونده بنظر میرسه که چند وقتیه شروع شده... نکته آخر هم اینکه شما عزیزان هوادار دو آتیشه بارسا ناراحت نباشین چون به هر حال این قضیه دیر یا زود باید اتفاق می افتاد تا خیلی چیزا از دل این غده های چرکین چندین ساله بیرون بزنه...


دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!