به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ختافه vs بارساپیش بازی
فرستنده رضا ندافی در تاريخ شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۸ (۸:۳۱) (۴۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:‌ سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا ندافی / FCBarcelona.ir


امروز ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت ایران) بارسا در آلفونزو پرز مقابل ختافه صف آرایی خواهد کرد. آبی و اناری‌ها در حالی به مصاف این تیم مادریدی می‌روند که تاکنون در خانه شکست ناپذیر بوده و موفق به کسب پیروزی درخانه حریفان نشده‌اند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رقیب

اگرچه نتایج بازی‌های اخیر در آلفونزو پرز برای بارسا مثبت بوده، اما آن‌ها به دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل هستند. ختافه ۸ بازی را بدون شکست در رقابت‌های لالیگا پشت سر گذاشته و با تساوی ۳-۳ مقابل والنسیا در هفته گذشته، میزبان کاتالان‌ها خواهد بود.

ترکیب تیم میزبان همانند فصل گذشته است. آن‌ها با اضافه شدن بازیکنانی همچون مارک کوکوریا (محصولی از لاماسیا که این فصل به صورت قرضی در ختافه توپ می‌زند) برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش می‌کنند. مادریدی‌ها درخط حمله جیمی ماتا، خورخه مولینا و آنخل رودریگز را در اختیار دارند.

آن‌ها در حالی به مصاف بارسا می‌آیند که ۳ امتیاز از آبی و اناری‌ها عقب بوده (رتبه دهم) و سه بازی خانگی اخیر خود را نباخته‌اند.




اولین پیروزی خارج از خانه

بارسا این فصل لالیگا را با یک رکورد خانگی خوب آغازه کرده، اما هنوز طعم پیروزی را در خارج از خانه نچشیده است. دو باخت ۱-۰ و ۲-۰ مقابل اتلتیک بیلبائو و خرانادا و تساوی ۲-۲ برابر اوساسونا، کارنامه شاگردان والورده در بازی‌های خارج از خانه این فصل محسوب می‌شود.

لیست بازیکنانی که ارنستو والورده برای تقابل با ختافه فراخوانده بدین شرح است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، آرتور، سوارز، دمبله، نتو، لنگله، موسی واگی، گریزمن، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، جونیور فیرپو و کارلس پرز. مسی، فاتی و اومتیتی به دلیل مصدومیت از این لیست خط خورده‌اند.


نقطه نظرات والورده

این یک بازی مشابه با بازی‌های سال‌های گذشته خواهد بود. ختافه حریف سختی برای ما است. آن‌ها مهاجمان خوبی دارند که فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنند و در عین حال فرصت کمی به شما می‌دهند. ما مقابل یک تیم هجومی بازی خواهیم کرد و باید مراقب حملات آن‌ها باشیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: پیش بازی؛ ختافه vs بارسا
همه بازی ها با تو سخته واسه بارسا حتی با گل گهر هم بازی کنیم سخته


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۱۱)
 
Raphael
پاسخ به: پیش بازی؛ ختافه vs بارسا
فقط نقطه نظرات استاد


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۲:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!