به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه و ادعای بی‌فایده بودن بازی‌های پیش فصلمصاحبه
فرستنده بهنام روح الامینی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۴۱) (۱,۲۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: بهنام روح الامینی / FCBarcelona.ir


مدافع میانی بارسا در مصاحبه‌ای اذعان کرد تورهایی که باشگاه در پیش فصل برگزار کرده هیچ کمکی به بازی‌های فصل جدید نکرده است. در این خبر نقل قول‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع عنوان قهرمانی لالیگا تاکنون دو باخت در لالیگا و یک تساوی در برابر دورتموند در شروع لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. آن‌ها اولین بازی فصل خود را به اتلتیکو بیلبائو واگذار کردند، در حالی که تنها یک هفته از بازگشتشان از تور آمریکا گذشته بود.

جرارد پیکه بازیکن بارسا بعد از پیروزی سه شنبه شب برابر ویارئال بیان کرد: «وقتی همه چیز خوب پیش نرود بازیکنان مقصر هستند. عوامل مختلفی از جمله بازی‌های پیش فصل تاثیر گذار بوده‌اند. وقتی شما مسافت زیادی را طی می‌کنید زمان کافی برای رسیدن به فرم مناسب را نخواهید داشت. اما ما محکوم به پیروزی هستیم و هیچ عذر و بهانه‌ای برای آن وجود ندارد».


پیکه در مورد وضعیت سوارز در روز‌های اخیر نیز گفت: «هواداران هزینه می‌کنند و ما صدای - اعتراض - آن‌ها را در هر بازی می‌شنویم و اگر به نظر آن‌ها خوب نیستیم، باید بگویم که ما هم انسانیم و نمی‌توانیم در همه بازی‌ها کامل و بدون نقص همانند یک ماشین باشیم».

بارسا بعد از باخت مقابل خرانادا فرصت این را دارد که در بازی برابر ختافه در هفته هفتم لیگ به کابوس شکست‌های خود در بیرون از خانه پایان بدهد.

پیکه همچین افزود: «اشتباهات خود را می‌دانیم ولی عوض کردن شرایط به سادگی نخواهد بود. ما به عنوان یک تیم صحبت می‌کنیم و این را باید بگویم که امروز در ابتدای بازی خوب بودیم و پیروزی در برابر ختافه کمک بزرگی برای ما خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: پیکه و ادعای بی‌فایده بودن بازی‌های پیش فصل
دقیقاً شبیه سیرک های قدیمی شده داستان. بازیکنا رو مثل حیوانات باغ وحش که یه کار بامزه (فوتبال بازی کردن) بلدن انجام بدن به نقاط مختلف دنیا میبرن و در ازاش پول های هنگفت از غول های اقتصادی دنیا مثل چین و آمریکا میگیرن. ورزش کیلویی چند؟! باشگاهِ فوتبال؟ نه؛ کارناوالِ بارسلونا!


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۸ (۲۱:۳۱)
 
jamshid27
پاسخ به: پیکه و ادعای بی‌فایده بودن بازی‌های پیش فصل
با زبون بی زبونی داره میگه این مدیریت فقط و فقط پول براش مهمه... و اینا همش حرص و طمع مدیرا هستش که این قراردادهای صرفا" نون و آبدار رو پارسال بستن تا بارسا یه همچین پیش فصل مسخره ای رو داشته باشه غافل از اینکه این همه مسافرت از اینور دنیا به اونور و 2 بار دور کره زمین گشتن نتیجه اش میشه این فرسودگی بازیکنا و مصدومیتها....وقتی تیم یه مدیر غیر فوتبالی داشته باشه نتیجه اش میشه این... خدا کنه اعضا باشگاه این مسایل رو مد نظر قرار بدن و تو انتخابات تابستون آینده یه مدیر صرفا" فوتبالی رو انتخاب کنن...


پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۴۸)
 
Montazer_59
پاسخ به: پیکه و ادعای بی‌فایده بودن بازی‌های پیش فصل
همه تون رو این والورده چیز خور کرده
این حجم از حمایت منطقی نیست


پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۱۶:۴۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیکه و ادعای بی‌فایده بودن بازی‌های پیش فصل
بازیکنان مقصرن؟ بابا چتونه شما؟


پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!