به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: می‌خواهم به فاتی کمک کنممصاحبه
فرستنده رضا ندافی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۰:۱۷) (۵۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:‌ سایت رسمی باشگاه
مترجم:‌ رضا ندافی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی روز گذشته ۴۰۰مین بازی لالیگایی خود را با لباس بارسا جشن گرفت و پس از دوناتو برزیلی با ۴۱۵ بازی،‌ به دومین بازیکن خارجی لالیگا تبدیل شد که بیشترین بازی را در این لیگ انجام داده‌اند. در همان روز، فیفا مصاحبه‌ای با برنده جایزه The Best داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو با ذکر اینکه چقدر این جایزه برای خانواده‌اش هیجان‌انگیز بود گفت: ‌«من از دریافت این جایزه بسیار خوشحالم اما همانطور که همیشه گفتم، افتخارات تیمی برای من در اولویت قرار دارند».

صحبت‌های شماره ۱۰ بارسا در مورد آنسو فاتی که هواداران را در جریان بازی مقابل ویارئال به وجد آورد: «فاتی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و آینده درخشانی دارد. اما از دید من،‌ او به کمک احتیاج دارد،‌ همانطور که به من کمک شد. آنسو فقط ۱۶ سال سن دارد!» وی خاطرنشان کرد:‌ «من فاتی را دوست دارم و سعی می‌کنم به او کمک کنم».


مسی در ادامه گفت:‌ «رونالدینیو و ریکارد خیلی به من کمک کردند. در واقع کل تیم به نحوی این کار را انجام دادند. ریکارد من را در برخی از بازی‌ها کنار گذاشت و عصبی شدم،‌ اما الان درک می‌کنم. من از او سپاسگزارم».

در مورد جاه طلبی‌های بارسا در این فصل،‌ مسی ادعا کرد که هدف کسب تمام عناوین است:‌ «۴ سال از آخرین باری که قهرمان لیگ قهرمانان شده‌ایم می‌گذرد و واقعا می‌خواهیم دوباره آن را کسب کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: مسی: می‌خواهم به فاتی کمک کنم
نقل قول : مسی در ادامه گفت:‌ «رونالدینیو و ریکارد خیلی به من کمک کردند. در واقع کل تیم به نحوی این کار را انجام دادند. ریکارد من را در برخی از بازی‌ها کنار گذاشت و عصبی شدم،‌ اما الان درک می‌کنم. من از او سپاسگزارم». این همون نکته ای بود که بارها گفتیم و تو گوش دکترررررر نرفت.... دکتررررررر با این همه حجم دقایق بازی دادن به فاتی دقیقا" داره خرابش میکنه. مگر اینکه بقیه کمکش کنن.... نرود میخ آهنین در سنگ


پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۷)
 
Montazer_59
پاسخ به: مسی: می‌خواهم به فاتی کمک کنم
فاتی هم میخواد به تو کمک کنه :)


پنج‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ (۰:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!