به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیست بارسلونا برای مصاف با ویارئال با چاشنی بازگشت دمبله!آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ (۲۰:۲۶) (۵۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ارنستو والورده لیست ۱۸ نفره خود را برای مصاف فردا شب شاگردانش مقابل ویارئال اعلام کرد. همچنین عثمان دمبله، مصدوم هفته نخست رقابت‌های لیگ چراغ سبز پزشکان برای حضور در ترکیب تیم را دریافت کرد. در این خبر علاوه بر تشریح لیست ۱۸ نفره، به بررسی وضعیت دمبله خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فردا شب بعد از ۱۱ روز فوتبال به نیوکمپ باز خواهد گشت. بارسلونا در هفته ششم رقابت‌های لیگ میزبان ویارئال خواهد بود و سرمربی بعد از اتمام تمرین دوشنبه تیم، لیست ۱۸ نفره خود را اعلام کرد.

این لیست بدین شرح است:

تر اشتگن، سمدو، پیکه، بوسکتس، تودیبو، ملو، سوارز، مسی، دمبله، نتو، لنگله، گریزمن، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، فیرپو و فاتی. ایوان راکیتیچ، موسی واگه به دلایل فنی و جوردی آلبا و اومتیتی به علت مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.


ریکاوری کامل دمبله و رسیدن به آخرین تمرین گروهی

تیم آخرین تمرینات خود را امروز (دوشنبه) برگزار کرد تا برای مصاف با ویارئال آماده شود. علاوه بر بازیکنان تیم اصلی - که قادر به تمرین کردن بودند - ایناکی پنه و کارلس پرز از بارسا ب و آنسو فاتی از تیم زیر ۱۹ سال نیز در تمرینات تیم حضور داشتند‌. بعد از اتمام این تمرین، نام عثمان دمبله مجدداً به لیست تیم بازگشت. این بازیکن فرانسوی در هفته نخست لیگ در سن مامس مصدوم شد و تکمیل فرآیند ریکاوری‌اش تا امروز به طول انجامید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: لیست بارسلونا برای مصاف با ویارئال با چاشنی بازگشت دمبله!
بارتمگوه ، هر چی تو بیرون کردن این انگل تعلل کنه قطعا" رفتن خودشو هم به جلو انداخته ، چون با توجه به اینکه تابستون انتخابات ریاست بارسا هستش ، قطعا" با این شرایط سگ هم بهش رای نمیده چه برسه به اون 118 هزار نفر اعضای باشگاه


سه‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۸ (۰:۰۳)
 
jamshid27
پاسخ به: لیست بارسلونا برای مصاف با ویارئال با چاشنی بازگشت دمبله!
بازیکنی که بعد از مصدوم شدنش تو هفته اول جلو بیلبائو ، اصن به توصیه پزشکای بارسا محل نذاشت و تازه ول کرد رفت فرانسه تا مصدومیت 2 هفته ایش بشه 5 هفته ، حالام که خوب شده انگار نه انگار که ایشون دکترای بارسارو به اونجاش فرض کرده بوده والانم قراره راحت تو ترکیب فردا بازی کنه .... د خاک تو اون سرت کنن والورده که هر چی بهت میگن حقته... د خوب همین کارا رو میکنی که بازیکنام آدم حسابت نمی کنن و تو زمین هر کی واسه خودش بازی می کنه....


دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ (۲۳:۵۰)
 
Montazer_59
پاسخ به: لیست بارسلونا برای مصاف با ویارئال با چاشنی بازگشت دمبله!
اگه سر عقل نیاد اخر همین فصل باید بدنش بره


دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ (۲۳:۰۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: لیست بارسلونا برای مصاف با ویارئال با چاشنی بازگشت دمبله!
الدن تنها بازیکنی که نفرت دارم از حضورش سوارزه ...از شر بوسکتس راحت شدیم فقط سوارز مونده این دمبله هم که متاسفانه هیچوقت مصدومیت دست از سرش برنمیداره و بدون شک افت کرده و این افت ادامه خواهد داشت


دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ (۲۲:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!